- Home
- Εκπαιδευτικά Προγράμματα Ψυχολογίας & Ψυχοθεραπείας
- Εκπαίδευση Ψυχοθεραπείας
- E-learning: Μαθησιακές Δυσκολίες, Αξιολόγηση και Αποκατάσταση
Απευθύνεται σε ειδικούς παιδαγωγούς, ψυχολόγους, λογοθεραπευτές, κοινωνικούς λειτουργούς, εκπαιδευτικούς και όλους τους ειδικούς που εμπλέκονται στην υποστήριξη παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες.
Διάρκεια σεμιναρίου: 3 ½ μήνες
Ημερομηνία Έναρξης: 18/02/2019
Ημερομηνία Ολοκλήρωσης: 03/06/2019
Θεματικές Ενότητες: (13 μαθήματα)
Αξιολόγηση (18/02 και 25/02):
Η παρούσα θεματική ενότητα αποτελείται από δύο μαθήματα, στα οποία παρουσιάζεται ο τρόπος όπου πραγματοποιείται η αξιολόγηση των μαθησιακών δυσκολιών στο ΔΙ.ΚΕ.Ψ.Υ. σε σχέση με το οικογενειακό και σχολικό ιστορικό του κάθε παιδιού ατομικά. Εξηγείται η ανάλυση και καταγραφή της παιδαγωγικής εκτίμησης σε σύμβαση και με τους φορείς στους οποίους απευθύνεται. Τέλος θα γίνει αναφορά στους ενήλικες με δυσλεξία.
Ορθογραφία (04/03 και 11/03):
Η παρούσα θεματική ενότητα αποτελείται από δύο μαθήματα, στα οποία εκτίθενται οι τρόποι παρέμβασης σε παιδιά με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες που εντοπίζονται πολύ συγκεκριμένα στο κομμάτι της ορθογραφίας (μαθησιακή δυσκολία στη γραπτή έκφραση).
Ανάγνωση – κατανόηση (18/03 και 25/03):
Η παρούσα θεματική ενότητα αποτελείται από δύο μαθήματα, στα οποία παρουσιάζονται οι τρόποι υποστήριξης των παιδιών που συναντούν μαθησιακές δυσκολίες στο κομμάτι της ανάγνωσης και της κατανόησης (ειδική μαθησιακή της ανάγνωσης).
Γραπτή έκφραση (01/04 και 08/04):
Η παρούσα θεματική ενότητα αποτελείται από δύο μαθήματα, στα οποία παρουσιάζονται τρόποι παρέμβασης σε παιδιά με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες στη γραπτή έκφραση, την οργάνωση, δόμηση και ανάπτυξη του γραπτού λόγου.
Οπτικοποίηση (15/04):
Στη συγκεκριμένη θεματική ενότητα αναλύεται η έννοια της οπτικοποίησης και ο τρόπος με τον οποίο μπορούμε να ενθαρρύνουμε τα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες να φτιάχνουν τις δικές τους νοερές αναπαραστάσεις και να συνθέτουν τις δικές τους εικόνες, τις οποίες φέρουν σε αφθονία μέσα τους. Μέσω της οπτικοποίησης, τα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες μαθαίνουν να φτιάχνουν τις δικές τους εσωτερικευμένες εικόνες, οι οποίες θα αποβούν μια ουσιαστική βοήθεια τόσο στα κείμενα που καλούνται να διαβάσουν (ανάγνωση), όσο και σε εκείνα που χρειάζεται να κατανοήσουν (κατανόηση).
Παρέμβαση στο γυμνάσιο (22/04):
Στη παρούσα θεματική ενότητα παρουσιάζεται το θεωρητικό πλαίσιο βάση του οποίου υπαγορεύεται η συνέχιση παρέμβασης σε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες στις τάξεις του γυμνασίου. Επιπλέον, προτείνονται τρόποι με τους οποίους μπορεί αυτή να επιτευχθεί χωρίς να επιτείνεται το ήδη βεβαρυμμένο σχολικό πρόγραμμα των εφήβων μαθητών.
Ξένες γλώσσες (06/05):
Στη συγκεκριμένη θεματική ενότητα τεκμηριώνονται θεωρητικά οι λόγοι για τους οποίους η εκμάθηση μιας ξένης γλώσσας, όπως τα Αγγλικά αποτελεί μια επίπονη διαδικασία για παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες στη μητρική τους γλώσσα. Επιπλέον, προτείνονται διαδραστικές μέθοδοι για να διευκολυνθεί η εκμάθηση αυτή.
Μαθηματικά (13/05):
Στη συγκεκριμένη θεματική ενότητα αναλύεται η εξέλιξη της Μαθηματικής Σκέψης και για ποιους λόγους αυτή αποτελεί μια συχνά στενάχωρη συνθήκη για τα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες. Επίσης, παρουσιάζονται αποτελεσματικές μέθοδοι, προκειμένου να διευκολυνθεί η ανάπτυξη της μαθηματικής σκέψης και η εφαρμογή της σε πρακτικό επίπεδο (προμαθηματικές έννοιες, μηχανισμοί πράξεων, επίλυση προβλημάτων).
Πρώτη Ανάγνωση (20/05):
Στη συγκεκριμένη θεματική ενότητα γίνεται εκτενής παρουσίαση των τρόπων προσέγγισης του πολύπλοκου μηχανισμού της πρώτης ανάγνωσης. Αφορά τόσο τα παιδιά που ανήκουν στον τυπικό πληθυσμό, δηλαδή έχουν ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, όσο και τα παιδιά που έχουν γενικές δυσκολίες (καθυστέρηση, αυτισμό, σύνδρομα).
Τελικό διαγώνισμα (27/05):
Την τελευταία εβδομάδα διεξαγωγής του σεμιναρίου (27/05 έως 3/06) οι σπουδαστές θα πρέπει να συμμετέχουν στο τελικό διαγώνισμα του σεμιναρίου το οποίο θα αφορά το σεμινάριο στο σύνολό του και είναι υποχρεωτικό για την επιτυχή ολοκλήρωση του σεμιναρίου. Το τελικό διαγώνισμα συμπεριλαμβάνει διαφορετικού τύπου ερωτήσεις διαβαθμισμένης δυσκολίας με κύριο σκοπό την αξιολόγηση και τον έλεγχο της αφομοίωσης και κατανόησης της διδαχθείσας ύλης από τους εκπαιδευόμενους
Το ΔΙ.ΚΕ.Ψ.Υ (Διεπιστημονική & Ερευνητική Ψυχοκοινωνική Υποστήριξη Παιδιών και Ενηλίκων) φέρει επίσημη άδεια πιστοποίησης ως Κέντρο Δια Βίου Μάθησης 1 (Κε.Δι.Βι.Μ. 1) από τον Εθνικό Οργανισμό Πιστοποίησης Προσόντων και Επαγγελματικού Προσανατολισμού (Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π) του Υπουργείου Παιδείας (Αρ. Άδειας: 2101592).
Το ΔΙΚΕΨΥ έχει λάβει πιστοποίηση από την Βρετανική Ένωση Συμβουλευτικής και Ψυχοθεραπείας (British Association for Counselling and Psychotherapy – BACP Organisational Membership Number: 275339.) Ως πιστοποιημένος φορέας της BACP, το ΔΙΚΕΨΥ αποτελεί μέλος του τμήματος της ομάδας των Ενηλίκων και της ομάδας των Παιδιών και Εφήβων του φορέα.
Κόστος συμμετοχής για το σεμινάριο:
Για εγγραφές έως 04/02/2019 460€
Για εγγραφές από 05/02/2019 540€
Στις αναγραφόμενες τιμές δε περιλαμβάνεται το νόμιμο ποσοστό Φ.Π.Α 24%.
Δόσεις πληρωμής σεμιναρίου:
Προκαταβολή: 50 €
1η δόση: έως 25/03/2019
2η δόση: έως 22/04/2019
3η δόση: έως 27/05/2019
Για περαιτέρω πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε στο τηλ: 6988080383.
Η μετεκπαίδευση στην Ψυχαναλυτική / Ψυχοδυναμική Ψυχοθεραπεία Παιδιών και Ενηλίκων είναι ένα εντατικό τετραετές πρόγραμμα κλινικής εκπαίδευσης που απευθύνεται σε επαγγελματίες του χώρου της ψυχικής υγείας που επιθυμούν να εκπαιδευτούν στην εξάσκηση της ψυχοδυναμικής ψυχοθεραπείας.
Το ΔΙΚΕΨΥ (Λεωφ. Ηρακλείου 353, 4ος όροφος, Ν. Ηράκλειο Αττικής), την 1η Ιουνίου 2019, προσκαλεί όλους τους γονείς και εκπαιδευτικούς σε ανοιχτή ομιλία με θέμα: "Γονείς-Σύντροφοι ή Γονείς-Ανταγωνιστές; Πώς η γονεϊκή σχέση επηρεάζει την ψυχολογική ανάπτυξη του παιδιού;"
Το ΔΙΚΕΨΥ, Διεπιστημονική και Ερευνητική Ψυχοκοινωνική Υποστήριξη Παιδιών και Ενηλίκων (Λεωφ. Ηρακλείου 353, 4ος όροφος, Ν. Ηράκλειο Αττικής), στις 3 Απριλίου 2019, προσκαλεί όλους τους γονείς και εκπαιδευτικούς σε ανοιχτή ομιλία με θέμα: Αδελφική Αντιζηλία: Από τον Ανταγωνισμό στη Συνεργασία
Το ΔΙΚΕΨΥ, Διεπιστημονική και Ερευνητική Ψυχοκοινωνική Υποστήριξη Παιδιών και Ενηλίκων (Λεωφ. Ηρακλείου 353, 4ος όροφος, Ν. Ηράκλειο Αττικής), στις 27 Φεβρουαρίου 2019, προσκαλεί όλους τους γονείς και εκπαιδευτικούς σε ανοιχτή ομιλία με θέμα: «Άκου γονέα. Τα σαφή όρια πλάθουν ευτυχισμένα παιδιά!»
Το ΔΙΚΕΨΥ, Διεπιστημονική και Ερευνητική Ψυχοκοινωνική Υποστήριξη Παιδιών και Ενηλίκων (Λεωφ. Ηρακλείου 353, 4ος όροφος, Ν. Ηράκλειο Αττικής), στις 5 Δεκεμβρίου 2018, προσκαλεί όλους τους γονείς και εκπαιδευτικούς σε ανοιχτή ομιλία με θέμα τη «Σεξουαλική διαπαιδαγώγηση παιδιών 0-10. Πως μπορούν γονείς και εκπαιδευτικοί να βοηθήσουν».