Ladose κάνει κάτι ή μόνο παρενέργειες;;
ICPS banner

[ Όροι Χρήσης Forum - ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ] [ Σύντομες ανακοινώσεις ] [ Προστασία ανηλίκων ]
Page 1 of 9 123 ... LastLast
Results 1 to 15 of 121
  1. #1

    Ladose κάνει κάτι ή μόνο παρενέργειες;;

    Καλησπερα σε όλους.
    Παιρνω το ladose για πρώτη φορά. Δεν έχω ξαναπάρει κανένα ψυχοφάρμακο και ήθελα τη γνώμης σας για το συγκεκριμένο. Οποιος φυσικά έχει αναλογη εμπειρία.
    Αυτό που βιώνω μέχρι στιγμής είναι:
    Ακόμα περισσότερο άγχος και πανικό από πριν, έντονη μείωση της όρεξης για φαγητό (σχεδόν δεν μπορώ να φάω καθόλου) και κάθε βράδυ ξυπνάω μέσα στη νύχτα γύρω στις 3 χωρίς να μπορώ να ξανά κοιμηθώ...
    Είναι αλήθεια ότι τον πρώτο καιρό σε κάνουν χειρότερα όλα αυτά τα φάρμακα;
    Χρειάζεται να πάρει κανεις και ηρεμιστικά;
    "May it be a light to you in dark places when all other lights go out"

  2. #2
    Senior Member
    Join Date
    Jan 2018
    Location
    Greece
    Posts
    1,164
    συνηθως ειναι μεχρι να το συνηθισεις κανε υπομονη και αμα συνεχιστουν οι παρενεργειες μιλησε με τον γιατρο σου..
    κανενα ηρεμιστικο δεν παιρνεις μαζι? οπως ταβορ?
    επισης καλο θα ηταν να ψεξεις στο φορουμ απο οτι βλεπω υπαρχουν αρκετα ιδια θεματα με το δικο σου...ισως σε βοηθησουν περισσοτερο.

  3. #3
    Quote Originally Posted by Nefeli28 View Post
    Καλησπερα σε όλους.
    Παιρνω το ladose για πρώτη φορά. Δεν έχω ξαναπάρει κανένα ψυχοφάρμακο και ήθελα τη γνώμης σας για το συγκεκριμένο. Οποιος φυσικά έχει αναλογη εμπειρία.
    Αυτό που βιώνω μέχρι στιγμής είναι:
    Ακόμα περισσότερο άγχος και πανικό από πριν, έντονη μείωση της όρεξης για φαγητό (σχεδόν δεν μπορώ να φάω καθόλου) και κάθε βράδυ ξυπνάω μέσα στη νύχτα γύρω στις 3 χωρίς να μπορώ να ξανά κοιμηθώ...
    Είναι αλήθεια ότι τον πρώτο καιρό σε κάνουν χειρότερα όλα αυτά τα φάρμακα;
    Χρειάζεται να πάρει κανεις και ηρεμιστικά;
    Καλησπέρα κορίτσι μου. Εγώ δεν έχω πάρει τα συγκεκριμένα φάρμακα αλλα θα σου πω τις εμπειρίες που είχα εγώ από τα δικά μου αντικαταθλιπτικα.όταν τα πρωτο ξεκινησα έγινα πάρα πολύ χειρότερα. Ακριβώς τα ίδια συμπτώματα με σένα. Εμένα μου είχε δώσει να περνώ και κανένα ζαναξ όταν ένιωθα πολύ χάλια απλώς εγώ δεν τα έπερνα γιατί δεν με βοηθουσαν πρέπει να είμαι η μοναδική γιατί όλοι λενε ότι βοηθανε.εσένα δεν σου έδωσε κάποιο ηρεμιστικο για λίγες μέρες στην αρχή? Πάντως μην αγχώνεσαι είναι φυσιολογικά όλα αυτά. Σε λίγες μέρες μπορεί και σε ένα μήνα να αρχιζουν να σε πιάνουν. Τότε θα αισθανθεί πολύ καλύτερα.απλά κάνε υπομονή και σκέψου ότι συντομα θα περάσει.

  4. #4
    Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τη διαχείριση.
    Last edited by Aeon; 12-04-2019 at 00:58.

  5. #5
    Κάνω 4 χρόνια ψυχοθεραπεία και το πάλεψα τόσο καιρό χωρίς φάρμακα.
    Μετά από μια έντονη υποτροπή στην καλή πορεία που είχα, η ψυχολόγος συνέστησε να δω ψυχίατρο και να ξεκινήσω το ladose...

  6. #6
    Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τη διαχείριση.
    Last edited by Aeon; 12-04-2019 at 00:58.

  7. #7
    Quote Originally Posted by Nefeli28 View Post
    Κάνω 4 χρόνια ψυχοθεραπεία και το πάλεψα τόσο καιρό χωρίς φάρμακα.
    Μετά από μια έντονη υποτροπή στην καλή πορεία που είχα, η ψυχολόγος συνέστησε να δω ψυχίατρο και να ξεκινήσω το ladose...
    Εγώ νεφελη μου ήμουν κατα των φαρμακων.έλεγα θα γίνω φυτό. Τελικά με τα αντικαταθλιπτικα εγινα πάλι άνθρωπος.δυστυχως airetike είναι ορισμένες περιπτώσεις που τα χρειαζονται επειγοντως.εγώ είχα φτασει 39 κιλά δεν πήγαινε άλλο. Η Νεφέλη ίσως μπορει ακόμη να κάνει ψυχοθεραπεια και να είναι καλά. Αλλά εφόσον το προτεινε ο γιατρός τι άλλο να κάνει

  8. #8
    Η ψυχανάλυση δεν ενδείκνυται για όλες τις διαταραχές και σίγουρα όχι για τη δική μου, ΙΔΨ με κατάθλιψη.

  9. #9
    Για να φτάσεις σε αυτά τα φάρμακα σημαίνει πως υπάρχει λόγος. Έχω εξαντλήσει κάθε περιθώριο μέσω της ψυχοθεραπείας. Χρειάστηκε να τα πάρω μετά από συγκεκριμένες έντονες καταστάσεις.
    Καλως η κακώς...

  10. #10
    Quote Originally Posted by Nefeli28 View Post
    Για να φτάσεις σε αυτά τα φάρμακα σημαίνει πως υπάρχει λόγος. Έχω εξαντλήσει κάθε περιθώριο μέσω της ψυχοθεραπείας. Χρειάστηκε να τα πάρω μετά από συγκεκριμένες έντονες καταστάσεις.
    Καλως η κακώς...
    Εγώ θεωρώ ότι πρέπει να κάνεις ότι σου πει ο γιατρός σου. Δεν ξέρω αν ισχύουν όλα αυτά που λένε για τα φάρμακα τα παιδιά δεν το έχω ψαξει να σου πω.αλλά οταν υπάρχει αναγκη τι να λέμε τώρα χρειαζονται απαραίτητα

  11. #11
    Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τη διαχείριση. \
    Last edited by Aeon; 12-04-2019 at 00:59.

  12. #12
    Quote Originally Posted by Nefeli28 View Post
    Καλησπερα σε όλους.
    Παιρνω το ladose για πρώτη φορά. Δεν έχω ξαναπάρει κανένα ψυχοφάρμακο και ήθελα τη γνώμης σας για το συγκεκριμένο. Οποιος φυσικά έχει αναλογη εμπειρία.
    Αυτό που βιώνω μέχρι στιγμής είναι:
    Ακόμα περισσότερο άγχος και πανικό από πριν, έντονη μείωση της όρεξης για φαγητό (σχεδόν δεν μπορώ να φάω καθόλου) και κάθε βράδυ ξυπνάω μέσα στη νύχτα γύρω στις 3 χωρίς να μπορώ να ξανά κοιμηθώ...
    Είναι αλήθεια ότι τον πρώτο καιρό σε κάνουν χειρότερα όλα αυτά τα φάρμακα;
    Χρειάζεται να πάρει κανεις και ηρεμιστικά;
    Εννοείται ότι χρειάζεται συνδυασμός με ηρεμιστικά. Σίγουρα τις πρώτες 3 βδομάδες. Στη συνέχεια το αντικαταθλιπτικό θα κάνει καλή δουλειά λογικά. Αλλά μακρύς ο δρόμος, θέλει υπομονή.. Πόσες μέρες το παίρνεις?

  13. #13
    1 βδομάδα το παίρνω. Ξέρω είναι μικρό το διάσημα, αλλά νιώθω αυτά τα συμπτώματα που ανέφερα παραπάνω.

  14. #14
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2018
    Location
    Ελλάδα
    Posts
    594
    Άμα δεις τι γράφουν όσοι/ες παίρνουν πρώτη φορά αντικαταθλιπτικά θα βρεις φράσεις όπως "χειρότερα από πριν" "δεκαπλάσιο άγχος" "είναι σα να μην ελέγχω την κατάσταση" κλπ. Είναι φυσιολογική αντίδραση του οργανισμού γιατί αλλάζει η χημεία του εγκεφάλου. Σε καμιά 10ρια μέρες που θα ισορροπήσεις , θα αρχίσεις να βλέπεις σημαντική αλλαγή προς το καλύτερο. Υπομονή λοιπόν!
    "Of course I talk to myself. Sometimes I need expert advice."

  15. #15
    Ναι ρε γμτ διάβασα κάποιες εμπειρίες και οι περισσότεροι γράφουν ότι στην αρχή γίνονται χειρότερα...
    Αυτό είναι τρομακτικό αν σκεφτεί κανεις ότι είναι ήδη χάλια για να φτάσει να πάρει αυτά τα φάρμακα. Και αντι να νιώσει λίγο καλύτερα, να είναι χειρότερα...
    Ίσως χρειάζεται να πάρω και ηρεμιστικά.
    Θα ρωτήσω τον ψυχίατρο...

Page 1 of 9 123 ... LastLast

Similar Threads

  1. Replies: 59
    Last Post: 11-05-2019, 14:22
  2. Replies: 51
    Last Post: 25-12-2017, 23:11
  3. παρενεργειες ladose
    By stellagr in forum Κατάθλιψη - Δυσθυμία
    Replies: 27
    Last Post: 03-09-2014, 06:54
  4. παρενέργειες του ladose
    By evi_mpi in forum Stress, Αγχος, Φόβος, Γενικευμένη Αγχώδης Διαταραχή
    Replies: 1
    Last Post: 03-01-2013, 08:53
  5. Κανει τιποτα το Ladose?
    By klajdi2 in forum Διπολική διαταραχή
    Replies: 2
    Last Post: 19-02-2009, 05:28

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •