Αναγκη για πληροφορίες παρακαλω cipralex - Page 13
ICPS banner

[ Όροι Χρήσης Forum - ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ] [ Σύντομες ανακοινώσεις ] [ Προστασία ανηλίκων ]
Page 13 of 15 FirstFirst ... 31112131415 LastLast
Results 181 to 195 of 212
  1. #181
    Quote Originally Posted by Dm89 View Post
    Mike το τεστ ποιος σου το εκανε;;; Και ο δικός σου γιατρος τι λέει;;
    Το τεστ αυτο το προτεινε ο ψυχίατρος να το κάνουμε γιατι δεν εχουμε καταλαβει ακομα τι ειδους αγχος εχω και μου το εκανε ενας ψυχολογος που τον γνωριζε ο γιατρος μου και τωρα ειναι τοσο καλος που ξεκινησα ψυχοθεραπεία με αυτον γνωσιακή-συμπεριφορικη επισης με αυτο το τεστ βγαινει η διαγνωση του τι εχεις

  2. #182
    Quote Originally Posted by Kirki1990 View Post
    Καλησπερα Πανο, χαιρομαι πραγματικα που μας τα ειπες ολα αυτα γιατι βλεπουμε και μια οπτικη γωνια ενος ανθρωπου που περασε μεσα απο ολο αυτο και παει καλα.
    Θα ηθελα να σε ρωτησω εαν πιστευεις πως το χαπι υπαρχει περιπτωση να πιανει κ πολυ νωριτερα τυπου στις 5-6 μερες. Τοσες ειμαι εγω και να παω την αληθεις δεν νιωθω οπως ενιωθα 5 μερες πριν. Το μυαλο μου δεν μπλοκαρει το ιδιο δεν αγχωνομαι κ δεν πανικοβαλομαι το ιδιο. Θα νιωσω αγχος μεσα στη μερα μου αλλα ειναι πολυ πιο βατο.
    Αγαπητή φίλη δεν είναι γιατρός είμαι ασθενής όπως εσείς.Να σε ενημερώσω ότι ξαναειμαι σε άσχημη φάση απλά δεν είναι τόσο ζόρικα διότι τα έχω ξαναπεράσει και ξέρω τι έχω.Το παλεύω και τις επόμενες εβδομάδες θα αποφασίσω αν θα πάρω cipralex ή όχι.Παιρνω μια μικρή δοση ζαναξ 0.25 χ2 φορες τη μερα.Μακαρι το χάπι να σε έχει πιάσει όπως λες τόσο νωρίς για να μην περνάς δύσκολα.Οταν θα είσαι πλήρως καλά να συνεχίσεις ψυχοθεραπεία να δεις τι το προκαλεί όλο αυτό.
    Αν επιτρέπεται τι χάπι παίρνεις?συνδυάζεις με αγχολυτικό?

  3. #183
    Πανο μαλλον δεν μπορω να σε στειλω προσωπικό αν θες στείλε μειλ Σ αυτο που Σ έδωσε ο Babis 257

  4. #184
    Quote Originally Posted by Shotheshit80' View Post
    Μη χαλάς τα λεφτά σου σε ψυχοθεραπείες, δεν έχει νόημα, καλή συνέχεια
    Τι λες ρε φιλε οτι να ναι λες

  5. #185
    Quote Originally Posted by kostas62 View Post
    Μια θεωρία των neuroscientists, ως προς την αιτία της επιδείνωσης των συμπτωματων, στο πρώτο διάστημα λήψης των ssris αντικαταθληπτικων, είναι η εξής :

    Τα ssris (selective serotonin reuptake inhibitors/εκλεκτικοι αναστολείς επαναπροσληψης της σεροτονινης), σε πρώτο στάδιο αυξάνουν την παρουσία της στις εγκεφαλικές συνάψεις.

    Μόλις αυτή αυξηθεί , οι πρωτεινικοι ανιχνευτές που ελέγχουν την συγκέντρωση της, ενημερώνουν τον υποθαλαμο (το στρατηγείο του εγκεφάλου) ο οποίος και λαμβάνει άμεσα μέτρα για να την ελαττώσει.

    Αυτό το κάνει με δύο ενέργειες.
    Αυξάνει την λειτουργία των ενζυμων που την αποδομουν, ενώ συγχρόνως δίνει εντολή στα κύτταρα που την παράγουν, να ελαττωσουν την παραγωγή της.

    Έτσι ξαφνικά και σε μικρό διάστημα, η παρουσία της σεροτονινης ελαττώνεται δραματικά, σε επίπεδα χαμηλότερα από πριν.

    Αυτό έχει σαν συνέπεια, να αισθάνεστε χειρότερα!

    Εν συνεχεία κάνει πολύπλοκες ενέργειες για να επιστρέψει σε μια νέα ομοιοσταση, όπου αν όλα πάνε καλά θα έχομε μεγαλύτερη παρουσία σεροτονινης και θα αισθανόμαστε καλά.

    Όπως αντιλαμβανεστε λοιπον, αυτά τα φάρμακα δεν είναι ασπιρίνες, και ο εγκέφαλος κυριολεκτικά αγωνίζεται για να τα συμπεριλάβει στις λειτουργίες του.

    Τώρα αντιλαμβανεστε σε τι κατάσταση θα τον φέρουμε, εάν αντί ένα, πάρουμε δύο και τρία φάρμακα συγχρόνως, τα αλλάζουμε η αυξομοιωνομε τις δόσεις.
    Γιαυτό με προσοχή στους χειρισμούς των.

    Αυτά, και ελπίζω να μην σας κούρασα!
    Φιλε επειδή βλεπω εχεις πολλες γνωσεις γνωριζεις αν τα αντιψυχωτικα μπορουν να κανουν επειδεινωση του αγχους και της υπερέντασης παίρνω sycrest10mgτο βράδυ και ειμαι χαλια σε μια συνεχη υπερένταση ολη μερα ο γιατρός λεει σπανιο γτ το φαρμακο δεν εμφανίζει την παρενέργεια μολις το παίρνω αλλα την επόμενη μέρα το μεσημέρι κανει το πικ της η αναστάτωση

  6. #186
    Quote Originally Posted by Dm89 View Post
    Πανο μαλλον δεν μπορω να σε στειλω προσωπικό αν θες στείλε μειλ Σ αυτο που Σ έδωσε ο Babis 257
    Έχω στείλει φίλε.Αν έχεις το email του Μπάμπη πες του να σου δώσει και το δικό μου να μου στείλεις.

  7. #187
    Junior Member
    Join Date
    Apr 2019
    Posts
    22
    Quote Originally Posted by PanosBar21 View Post
    Αγαπητή φίλη δεν είναι γιατρός είμαι ασθενής όπως εσείς.Να σε ενημερώσω ότι ξαναειμαι σε άσχημη φάση απλά δεν είναι τόσο ζόρικα διότι τα έχω ξαναπεράσει και ξέρω τι έχω.Το παλεύω και τις επόμενες εβδομάδες θα αποφασίσω αν θα πάρω cipralex ή όχι.Παιρνω μια μικρή δοση ζαναξ 0.25 χ2 φορες τη μερα.Μακαρι το χάπι να σε έχει πιάσει όπως λες τόσο νωρίς για να μην περνάς δύσκολα.Οταν θα είσαι πλήρως καλά να συνεχίσεις ψυχοθεραπεία να δεις τι το προκαλεί όλο αυτό.
    Αν επιτρέπεται τι χάπι παίρνεις?συνδυάζεις με αγχολυτικό?
    Πανο καλησπερα, ψυχοθεραπεια συνεχιζω κανονικα την ξεκινησα πριν ξεκινησω το χαπι. Παιρνω το cipralex των 10mg ειμαι στην 7η μερα χωρις τιποτα αλλο κανενα αγχολυτικο η ηρεμιστικο. Θα ηθελα να σε ρωτησω εαν μου επιτρεπεις πως και ξανακυλησες τωρα. Θελω να πω περασες την πρωτη ασχημη φαση με ψυχοθεραπεια και φαρμακο ενιωσες καλα και μετα που τα σταματησες ξανακυλησες?

  8. #188
    Καλησπέρα σε όλους που είναι εδώ, είμαι 37η μέρα εσιταλοπράμη 10mg για άγχος, οι παρενέργειες του φαρμάκου έχουν περάσει, έχω δει μικρά θετικά βήματα, αλλά ακόμα δεν έχω δει σημαντική βελτίωση της διάθεσης, θα με πιάσει από κάποια στιγμή και μετά ή θα είναι σταδιακά και σιγά σιγά η βελτίωση; Όσοι έχουν ξαναπάρει ή είχαν εμπειρία στο παρελθόν πως το ένιωσαν;

  9. #189
    Χρήστο καλημέρα εγώ ειμαι στην 22 μερα και δεν έχω δει σημαντική διαφορά....ίσως μόνο λιγο λιγότερο αγχος αλλά η διάθεση δεν είναι σε καλή κατάσταση.... τα Xanax τα έκοψες;;; Όταν λες μικρά βήματα βελτίωσης τι εννοείς;;

  10. #190
    Quote Originally Posted by Dm89 View Post
    Χρήστο καλημέρα εγώ ειμαι στην 22 μερα και δεν έχω δει σημαντική διαφορά....ίσως μόνο λιγο λιγότερο αγχος αλλά η διάθεση δεν είναι σε καλή κατάσταση.... τα Xanax τα έκοψες;;; Όταν λες μικρά βήματα βελτίωσης τι εννοείς;;
    22η μερα στα 10mg??

    Εστάλη από ALE-L21 στο E-Psychology.gr Mobile App

  11. #191
    Όχι mike 18 μερα στα 10 mg τις πρώτες 4 μερες ημουν σε 4 mg δόση εισόδου

  12. #192
    Dm89 περίμενε μέχρι τις 30 μέρες, έμενα μέχρι τότε είχα παρενέργειες, από εκεί και περά είμαι κάπως σταθερά, περιμένω να δω τι βοήθεια θα μου δώσει το φάρμακο για αυτό ρωτώ τους πιο έμπειρους, είμαι 38η μέρα, είναι νωρίς ακόμα;

  13. #193
    Χρήστο εγώ νωμιζω δεν έχω παρενεργειες τουλάχιστον σωματικές........ σε ποιους τομείς βελτιώθηκες και παίρνεις ακομα Xanax??

  14. #194
    Dm89 αν σου έχει κάνει ψυχολογικές παρενέργειες θα φύγουν και αυτές στις 30 μέρες, το ζάναξ το μειώνω σταδιακά είμαι στο 0,75mg την ημέρα. Περιμένω να δω βελτίωση στον ύπνο και στη διάθεση από το φάρμακο. Όποιος έχει εμπειρία πάνω σε αυτό το θέμα ας πει και στις πόσες μέρες είδε τις αλλαγές.

  15. #195
    Η βελτίωση που έχεις δει πως είσαι σιγουρος ότι είναι από την αγωγή και όχι από το Xanax??

Page 13 of 15 FirstFirst ... 31112131415 LastLast

Similar Threads

  1. Δεν ξέρω απο τη πάσχω. Παρακαλώ απαντήστε μου είναι ανάγκη χρειάζομαι βοήθεια.
    By Petrac in forum Οριακή - Μεταιχμιακή Διαταραχή Προσωπικότητας
    Replies: 2
    Last Post: 17-12-2017, 20:41
  2. Replies: 0
    Last Post: 17-12-2017, 14:55
  3. Replies: 112
    Last Post: 16-05-2015, 18:13
  4. Replies: 0
    Last Post: 18-09-2012, 13:05
  5. ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΗ
    By stefanos in forum Σχόλια, προτάσεις, προβλήματα
    Replies: 22
    Last Post: 11-05-2006, 15:30

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •