ξεκινημα brintellix..!!! - Page 2
ICPS banner

[ Όροι Χρήσης Forum - ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ] [ Σύντομες ανακοινώσεις ] [ Προστασία ανηλίκων ]
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 16 to 26 of 26
  1. #16
    Senior Member
    Join Date
    Jun 2019
    Location
    Αθηνα
    Posts
    167
    ειναι παιχνιδακι η απεξαρτηση ε? ολοι αυτο λενε μεχρι να φτασουν στο σημειο να ξεμεινουν...

  2. #17
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2016
    Location
    #fsociety
    Posts
    1,316
    Quote Originally Posted by Kavkaz12 View Post
    ειναι παιχνιδακι η απεξαρτηση ε? ολοι αυτο λενε μεχρι να φτασουν στο σημειο να ξεμεινουν...
    δεν ξερω φιλε μου τι λενε η αλλοι...... ξερω τι κανω εγω... και τι μου λεει ο γιατρος μου.....! δεν είναι κάποιος τυχαίος που κοιτάει πως να βγάλει χρήματα...... επίσης και να ξεμείνω από xanax δεν ύπαρxει πρόβλημα... με καλύπτει και μονο το cbd.... δεν έχω περάσει ποτε στερητικά από xanax....

    μιλάμε για δοσολογία 0.5 αν θέλω το κόβω και κατευθείαν....θα υπάρχουν σίγουρα αρκετές παρενέργειες αλλα δεν θα πάθεις και τίποτα σε τόσο μικρή δόση.....

    γνωρίζω άτομα που παίρνουνε από 16χρόνον xanax σε σταθερη ημ/σια δοσολογια απο 0.5 εως 1mg μέχρι τα 40 τους τώρα και είναι λειτουργικά κάνουνε μια φυσιολογική ζωή.... επίσης να πω και κάτι... πως και το άγχος μπορεί να προκαλέσει παρα πολλά προβλήματα..... όπως το ίδιο και η κατάθλιψη.... ..ομως σε κατάστασης άγχους που οφείλεται σε θυροειδή hashimoto έχω και άδεια και από τον ενδοκρινολόγο να περνώ το xanax μακροχρόνια γιατί η θυροξίνη μου προκαλεί αυξημένη ανδρεναλίνη.. με αποτέλεσμα να έχω άγχος και κρίσης πανικού..οποτε το xanax στην δίκια μου περίπτωση είναι ok.... ποτε δεν αύξησα μονος μου δοσολογία.... πάντα με έπιανε ακόμα και 0.25mg οποτε το έπαιρνα.. οποτε γνωριζω εγω και ο γιατρος μου τι κανω...! δεν ειναι οτι κανω απο μονος μου κατι.....

    για μενα μπορει να ειναι παιχνιδακι να το κοψω για αλλους ομως δεν ειναι το ιδιο.....!

  3. #18
    Εσύ σε άλλο ποστ έλεγες πως όταν δεν το παίρνεις αυξάνεται αμέσως το άγχος σου και γενικά από όσα λες κατά καιρούς ,σίγουρα έχεις συμπτώματα στέρησης αν δεν το πάρεις.

    Σίγουρα κάθε οργανισμός είναι διαφορετικός, παράλληλα όμως και το να λένε παγκοσμίως ότι δεν κάνει να λαμβάνεις ένα συγκεκριμένο φάρμακο μακροχρόνια,θα έχουν σοβαρούς λόγους να το λένε,τους οποίους εσύ, μπορεί να μην αξιολογεις σωστά. Αυτό που βλέπω εγώ είναι ότι είσαι σε άρνηση να δεις το πρόβλημα. Σήμερα νιώθεις ανακουφισμένος γιατί σου έγραψαν και άλλο φάρμακο και γιατί έδωσαν ένα όνομα στα συμπτώματα σου. Αλλά αυτό θεωρείς πως όντως θα λύσει το πρόβλημα; Δεν ξέρω για τα άλλα ιατρικά θέματα που έχεις, μπορεί όντως να είναι πως τα λες και να δημιουργούν άγχος , αλλά και πάλι μου φαίνεται πως δεν αρκούν αυτά τα βήματα για να λύσεις το πρόβλημα. Εσύ βέβαια ξέρεις καλύτερα.

  4. #19
    Quote Originally Posted by akis1 View Post
    Καλησπεραααα σας..
    Δεν συνιστώ Νευρολόγο για τις ψυχικές ασθένειες δεν είναι εξειδικευμένοι όσο οι ψυχίατροι.Αν το xanax είναι το πρόβλημα σου πάνε σε κάποιον ψυχίατρο και ζήτα του να σου κόψει σταδιακά τη δόση ή στο αντικαταστήσει με άλλη βενζοδιαπίνη.

  5. #20
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2016
    Location
    #fsociety
    Posts
    1,316
    Quote Originally Posted by Antonis8 View Post
    Εσύ σε άλλο ποστ έλεγες πως όταν δεν το παίρνεις αυξάνεται αμέσως το άγχος σου και γενικά από όσα λες κατά καιρούς ,σίγουρα έχεις συμπτώματα στέρησης αν δεν το πάρεις.

    Σίγουρα κάθε οργανισμός είναι διαφορετικός, παράλληλα όμως και το να λένε παγκοσμίως ότι δεν κάνει να λαμβάνεις ένα συγκεκριμένο φάρμακο μακροχρόνια,θα έχουν σοβαρούς λόγους να το λένε,τους οποίους εσύ, μπορεί να μην αξιολογεις σωστά. Αυτό που βλέπω εγώ είναι ότι είσαι σε άρνηση να δεις το πρόβλημα. Σήμερα νιώθεις ανακουφισμένος γιατί σου έγραψαν και άλλο φάρμακο και γιατί έδωσαν ένα όνομα στα συμπτώματα σου. Αλλά αυτό θεωρείς πως όντως θα λύσει το πρόβλημα; Δεν ξέρω για τα άλλα ιατρικά θέματα που έχεις, μπορεί όντως να είναι πως τα λες και να δημιουργούν άγχος , αλλά και πάλι μου φαίνεται πως δεν αρκούν αυτά τα βήματα για να λύσεις το πρόβλημα. Εσύ βέβαια ξέρεις καλύτερα.
    ε ναι... αφου δεν επερνα κατι αλλο.... επερνα μονο xanax με αποτελεσμα γιατι ειχα καθημερινα ανχος.... ομως απο την στιγμη που πηρα cbd τωρα με συμβουλη γιατρου... και σωστη δοσολογια αμεσως ενιωσα καλα... οχι ομως ακομα δεν εκοψα το xanax... το θελω ακομα... με τον καιρο που θα φτιαξει η διαθεση μου τοτε το κοβω σταδιακα... ξερω ακριβως τι πρεπει να κανω...

  6. #21
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2016
    Location
    #fsociety
    Posts
    1,316
    Quote Originally Posted by nickirkas View Post
    Δεν συνιστώ Νευρολόγο για τις ψυχικές ασθένειες δεν είναι εξειδικευμένοι όσο οι ψυχίατροι.Αν το xanax είναι το πρόβλημα σου πάνε σε κάποιον ψυχίατρο και ζήτα του να σου κόψει σταδιακά τη δόση ή στο αντικαταστήσει με άλλη βενζοδιαπίνη.
    ειναι νευρολογος/ψυχιατρος... και πολυ καλος σαν γιατρος..... δεν χριαζεται καμια αντικατασταση με αλλη βενζοδιαζεπινη..... απλα το κοβω σταδιακα και δεν θα εχω κανενα θεμα... ειμαι σιγουρος γιατι το εχω ξανακανει παλια.....

  7. #22
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2016
    Location
    #fsociety
    Posts
    1,316
    μόλις τώρα με έπιασε έντονος φαγούρα σε ολο το σώμα... διαβάζω το αναφέρει και στης παρενέργειες..... στης συχνές παρενέργειες.... ξενέρωσα γιατί φενεται καλό φάρμακο ρε γαμωτο.... σήμερα είχα καλή διάθεση γενικά και σχεδόν καθόλου άνχος το απίστευτο είναι ότι άμεσα μου εξαφάνισε την κεφαλαλγία... προκαλεί μια ελαφριά καταστολή όπως παρατηρώ και μειώνει σε μεγάλο βαθμό τους μυοκλονικους σπασμούς που είχα... με ανακούφισε επίσης και απο το αυχενικό.... αλλά η φαγούρα ελπίζω να εξαφανίσει και να είναι απλά στην αρχη.....

  8. #23
    Η φαγούρα το πιθανότερο είναι να εξαφανιστεί μετά από ένα Χ διάστημα. Αυτό που βλέπω είναι ότι είσαι σίγουρος για τον εαυτό σου και τον ιατρό σου και αυτό είναι καλό. Το πρόβλημα σου έχει δρομολογηθεί και δεν είναι μείζον.Καλη συνέχεια λοιπόν

  9. #24
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2016
    Location
    #fsociety
    Posts
    1,316
    αγαπημενο μου ημ/γιο 3η μερα σημερα... νιοθω λες και ειμαι σε τρενακι roller coaster..... φουλ ζαλαδα.......... δεν ξερω αν αυτο ειναι ακομα η αρχη...... αλλα πρωτη φορα νιοθω να χανομαι απο την ζαλαδα......

  10. #25
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2016
    Location
    #fsociety
    Posts
    1,316
    το ειχα κοψει γιατι τρομαξα απο την ζαλαδα... αλλα το αρχισα σημερα παλι γτ δεν αντεχω καθολου το ανχος....... εφτασα σε σημειο να μην μπορω να περπατησω..... μουδιασμα χερι-ποδι απο την δεξια μερια.. εντελως χαλια...... δεν αντεχα.... τωρα ξερω οτι αυτα θα γινουν πιο εντονα με το ξεκινημα του φαρμακου θελω να κανω υπομονη ομως και να το παρω γιατι θελω να νιοσω επιτελους καλα.......

    παμε με θετικη ενεργεια......!!!!!!

  11. #26
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2016
    Location
    #fsociety
    Posts
    1,316
    πφφφφφ δεν ειμαι καλα........ ζαλαδααααααα γυρνανε ολα......... και νιοθω οτι ειμαι πραγματικα σε roller coaster..... δεν δεν αντεχω...... δεν μπορω ουτε στο κρεβατι να κατσω.... ολα γυρνανε αναποδα........ τα ματια μου πονανε..... δεν εχω νιωσει ποτε ξανα ετσι... τα χερια μου δεν μπορω να τα ελενξω..... αδυναμια τοσο εντονη........ δεν ξερω τι θα κανω..... μακαρι να ειναι μονο η αρχη........

Page 2 of 2 FirstFirst 12

Similar Threads

  1. Brintellix
    By clbi in forum Ψυχοφαρμακολογία
    Replies: 5
    Last Post: 16-03-2019, 02:04
  2. Enlift ή brintellix ;;;;;
    By myrto2019 in forum Ψυχοφαρμακολογία
    Replies: 11
    Last Post: 20-02-2019, 23:36
  3. Νέο ξεκίνημα...
    By absolute in forum Παχυσαρκία
    Replies: 842
    Last Post: 08-05-2011, 11:24
  4. νέο ξεκίνημα!
    By elenouska in forum Παχυσαρκία
    Replies: 7
    Last Post: 11-08-2010, 05:54
  5. Νέο ξεκίνημα!
    By irenep in forum Γενικά για τις Διατροφικές Διαταραχές
    Replies: 41
    Last Post: 26-01-2010, 20:50

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •