Αυξηση ζολοφτ απο 100 σε 150, χαλια
ICPS banner

[ Όροι Χρήσης Forum - ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ] [ Σύντομες ανακοινώσεις ] [ Προστασία ανηλίκων ]
Results 1 to 12 of 12
  1. #1
    Senior Member
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    ΑΘΗΝΑ
    Posts
    4,450

    Αυξηση ζολοφτ απο 100 σε 150, χαλια

    Πειτε μου οτι θα περασει η ταραχη που νιώθω κ οτι θα παει καλα..τα χω παιξει...φοβαμαι τοσο πολυ...4η μερα με αυξηση κ εχω συνέχεια ταραχη ..ανακουφιζομαι λιγο το βραδακι..παιρνω κ λιγο ζαναξ μαζι..σας παρακαλω πειτε μου ότι δεν τρελλαινομαι...

  2. #2
    Θα περάσει κι αυτό. Εσυ είσαι βετεράνος , ξέρεις από αυτά. Λίγη υπομονή και θα περάσει κι αυτό. Κι άλλες φορές το πέρασες αυτό.και μετά έστρωσε η κατάσταση. Αυτό να θυμάσαι να παιρνεις δύναμη.

  3. #3
    Senior Member
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    ΑΘΗΝΑ
    Posts
    4,450
    Ξερεις τι σκεφτομαι?κ με φοβιζει?κ αν καποτε δε περασει?καθε φορα περναει ναι...αλλα κ αν?

  4. #4
    Αν δεν περάσει θα παρεις άλλο σκεύασμα. Για όλα έχει ο μπαχτσές! Πρέπει να ναι μαρτύριο πάντως . Εγώ κανα δυο φορές στην ζωή μου το παθα αυτό μετά από κηδείες και κόντευα να σκάσω. Αυτό το συνεχές άγχος -φοβοσ είναι κάτι το αδιανόητο ,σε καταλαβαίνω...ποσο μάλλον να το χεις όλη μέρα...
    Πάντως θα περάσει είτε με την αύξηση που σου δωσε είτε θα σου δώσει κανα άλλο στην χειρότερη. Το περιβάλλον σου ανταποκρίνεται στους προβληματισμούς σου η είσαι τελείως μόνη σου ρε συ;

  5. #5
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2013
    Location
    Earth
    Posts
    467
    Θα περασει, στην αρχη ειναι λιγο χαλια. Παντα υπαρχουν παρενεργειες σε μειωση ή αυξηση της δοσης, και το οτι νιωθεις ετσι σημαινει πως δουλευει. Εγω επαιρνα Ζολοφτ 1,5 μηνα και δεν καταλαβα τιποτα. Καμια παρενεργεια ουτε την πρωτη μερα, ουτε οταν αυξησα τη δοση. Κανω σταδιακη αλλα γρηγορη διακοπη, και επισης παλι δεν καταλαβα κατι θετικο ή αρνητικο.

  6. #6
    Senior Member
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    ΑΘΗΝΑ
    Posts
    4,450
    Καλο αυτο..το οτι εχω παρενεργειες..σημαινει λοιπον οτι κατι κανει..αμην!!!!
    Ναι ρχω υποστηριξη απο ψυχολόγο κ απειρους φιλους..αντρα κ εναν κ κολλητο που τον λεω κηδεμόνα κ ολοι ειναι stand by...ολη την ώρα με στηριζουν ..εχω πολλα αδερφια με στηριζουν κ αυτά..δοξα τω θεω..

  7. #7
    Banned
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    19,486
    anxious στα 2 φυλα τα πραγματα ειναι αλυτα κι εμεισ εδω που μενω ασχολουμαστε με οικονομικα τα αλλα τα βαρεθηκαμε αυτα

  8. #8
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2016
    Location
    #fsociety
    Posts
    1,533
    αν περιμένεις το φάρμακο να σε βοηθήσει και γενικά δεν έχεις καμια δραστηριότητα δεν θα αλλάξει αυτό...

    τεσπα... μήπως να άλλαζες γιατρό?

  9. #9
    Senior Member
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    ΑΘΗΝΑ
    Posts
    4,450
    τωρα την αλλαξα..κ ναι εχω δραστηριοτητες κ ειμαι κ στην δουλεια αυτη τη στιγμη..εχω παρενεργειες απο την αυξηση..δινει πονο..

  10. #10
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2016
    Location
    #fsociety
    Posts
    1,533
    Quote Originally Posted by anxious4ever View Post
    τωρα την αλλαξα..κ ναι εχω δραστηριοτητες κ ειμαι κ στην δουλεια αυτη τη στιγμη..εχω παρενεργειες απο την αυξηση..δινει πονο..
    εμενα το zoloft πάντως με έστειλε νοσοκομείο μου λέγανε ειναι αρχή θα περάσει και εγω ο βλάκας το πιστευα.... και τελικα μετα απο 6 μήνες επαθα σύνδρομο σεροτονίνης... τελικα σταματησα τα αντικαταθλιπτικά και ηρέμησα.....

    ο λόγος αύξησης ποιός ήταν;

    εγω προσωπικά πιστεύω οτι απο ένα διάστημα και μετά τα αντικαταθλιπτικά αν περνεις μακροχρόνια σταματάνε να λειτουργουν είχα μιλήσει και με το γιατρό μου γιαυτο το θέμα και μου λέει είναι άγνωστο το τι προκαλεί σε καθε οργανισμό... αλλά συμφωνεί οτι ισχύει αυτο που του είπα.. γενικά μου ειπε να μην ξαναπάρω αντικαταθλιπτικά περνώ Μόνο Xanax εδω και 3 χρόνια και τώρα παράλληλα περνω και CBD μπας και κόψω τελείως το Xanax αλλα δεν τα καταφέρνω...

  11. #11
    Junior Member
    Join Date
    Aug 2019
    Posts
    15
    Εγώ είμαι στην τρίτη εβδομάδα με το ladose αλλά νιώθω χάλια, ίσως χειρότερα.Ειναι φυσιολογικό;

  12. #12
    Senior Member
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    ΑΘΗΝΑ
    Posts
    4,450
    Φυσικα κ ειναι...φυσιολογικο να εισαι κ χειροτερα, εννοειται αυτο! το αγχος γινεται πιο μεγαλο κ νιωθεις τσιτα συνεχεια, ουτε να φας δεν μπορεις..ειναι επειδη ο οργανισμος προσπαθει να συνηθισει, μπορει να εχεις κ τρεμουλες, μη φοβασαι, θελει τουλαχιστον 50 μερες και για να ισιωσεις...κανε υπομονη κ παιρνε κ κανα ζαναξ μικρο μαζι του μεχρι να το συνηθισεις.

Similar Threads

  1. αποτυχια και με ζολοφτ??
    By MikeStam 3 in forum Ψυχοφαρμακολογία
    Replies: 20
    Last Post: 08-09-2019, 08:57
  2. Ζολοφτ
    By anxious4ever in forum Κατάθλιψη - Δυσθυμία
    Replies: 2
    Last Post: 18-05-2019, 16:36
  3. αρχη ζολοφτ
    By anxious4ever in forum Ψυχοφαρμακολογία
    Replies: 3
    Last Post: 09-05-2019, 16:07
  4. Ζολοφτ
    By Panteloss in forum Ψυχοφαρμακολογία
    Replies: 4
    Last Post: 22-07-2017, 01:04
  5. ζολοφτ
    By tita1977 in forum Stress, Αγχος, Φόβος, Γενικευμένη Αγχώδης Διαταραχή
    Replies: 2
    Last Post: 17-09-2013, 11:30

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •