Τρέμουλο χεριών
ICPS banner

[ Όροι Χρήσης Forum - ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ] [ Σύντομες ανακοινώσεις ] [ Προστασία ανηλίκων ]

Results 1 to 15 of 15
  1. #1
    Junior Member
    Join Date
    Jun 2017
    Posts
    15

    Τρέμουλο χεριών

    Παίρνω εδώ και ενάμιση μήνα 1 ζολοφτ των 100 το πρωί, μισό bespar των 10 το πρωί, μισό το μεσημέρι και μισό το βράδυ. Επερνα και πριν ζολοφτ αλλά των 50. Έχω παρατηρήσει ότι έχω ένα ελαφρύ τρέμουλο στα χέρια, που πριν τον ενάμιση μήνα δεν το είχα. Μπορεί να οφείλετε στα φάρμακα; έχει κάποιος ανάλογη εμπειρία;

  2. #2
    Senior Member
    Join Date
    Jun 2018
    Posts
    501
    Παίρνω minitran και έχω πολύ τρέμουλο στα χέρια, ιδιαίτερα όταν συγχύζομαι

  3. #3
    Senior Member
    Join Date
    Nov 2019
    Posts
    297
    Τον γιατρό σου τον έχεις ενημερώσει?

  4. #4
    Senior Member
    Join Date
    Jun 2018
    Posts
    501
    Quote Originally Posted by Gia66 View Post
    Τον γιατρό σου τον έχεις ενημερώσει?
    Εγώ τον ενημέρωσα και πρότεινε ακινετον που δεν με βοηθάει καθόλου, είναι σαν να μην παίρνω τιποτα

  5. #5
    Junior Member
    Join Date
    Jun 2017
    Posts
    15
    Τον έχω ενημερώσει και μου είπε να παίρνω τη μία μέρα ολόκληρο το ζολοφτ και την άλλη μισό ζολοφτ. Παλιά έπερνα και ζαναξ το 25 μισό κάθε βράδυ. Έχω να πάρω ζαναξ ενάμιση μήνα από τότε που ξεκίνησα αυτή την αγωγή. Ξέχασα όμως να του πω για το ζαναξ, μήπως επειδή το έκοψα τρέμουν τα δάχτυλα μου.

  6. #6
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2017
    Location
    Αθήνα
    Posts
    2,970
    Το μινιτραν το έχει σαν παρενέργεια.δες αν έχει παρενέργεια τη λέξη τρόμο.Αν είναι από τα χάπια θα το γράφει στις παρενέργειες
    Η άγνοια οδηγεί στην ευτυχία..

  7. #7
    Senior Member
    Join Date
    Nov 2019
    Posts
    297
    Το ζαναξ το έκοψες αμέσως δηλαδή με το που ξεκίνησες την άλλη αγωγή;

  8. #8
    Junior Member
    Join Date
    Jun 2017
    Posts
    15
    Ναι αμέσως. Στη θέση του μου έβαλε το bespar. Τις πρώτες 20 μέρες ήταν πολύ δύσκολα μετά το συνήθισα.

  9. #9
    Senior Member
    Join Date
    Nov 2019
    Posts
    297
    Quote Originally Posted by lia123 View Post
    Ναι αμέσως. Στη θέση του μου έβαλε το bespar. Τις πρώτες 20 μέρες ήταν πολύ δύσκολα μετά το συνήθισα.
    Και βλέπεις αποτέλεσμα από το bespar?Μήπως το ζαναξ όμως σε καλυπτε καλύτερα?αλλά πώς και σου το άλλαξε όμως?Πρέπει να τον ρωτησεις

  10. #10
    Junior Member
    Join Date
    Jun 2017
    Posts
    15
    Στην Αρχή ήταν δύσκολα. Σίγουρα το ζαναξ με κάλυπτε περισσότερο αλλά μου είπε και ο γιατρός ότι η μακροχρόνια χρήση προκαλεί προβλήματα μνήμης και διάφορα άλλα. Εγώ το επερνα αρκετά χρόνια. Φυσικά επερνα μικρή δόση 0,25 το μισό κάθε μέρα. Μακάρι να μην το ξαναπάρω. Το μπεσπαρ είναι πολύ ελαφρύ και δεν είναι εθιστικό. Εσύ τι παίρνεις;

  11. #11
    Senior Member
    Join Date
    Nov 2019
    Posts
    297
    Εγώ παίρνω ζαναξ 0.5 πριν τον ύπνο γιατί παθαίνω κρίσεις πανικού το βράδυ...αλλά μιας και είπες δεν είναι εθιστικό το μπεσπαρ θα ρωτήσω και εγώ τον γιατρό μου

  12. #12
    Junior Member
    Join Date
    Jun 2017
    Posts
    15
    Το παίρνεις πολύ καιρό; θα σου πρότεινα το μπεσπαρ αλλά είναι πολύ ελαφρύ. Εγώ παίρνω και ζολοφτ των 100 καθημερινά. Στην αρχή ζορίστηκα πολύ μετά σιγά σιγά άρχισα να το συνηθίζω. Έχω ενάμιση μήνα να πάρω ζαναξ.

  13. #13
    Senior Member
    Join Date
    Nov 2019
    Posts
    297
    Εχω 2 εβδομαδες που το παίρνω ..και δεν μου τα έδωσε καν ψυχίατρος η ψυχολόγος,ο καρδιολόγος μου τα έδωσε.Αλλα επειδή μέσα στον μήνα θα πάω σε ψυχολόγο οπωσδήποτε μπορεί να μου δώσει και κάτι άλλο.

  14. #14
    Senior Member
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    athens
    Posts
    3,269
    αμεση διακοπη φαρμακου κι στον γιατρο σου αμεσως!! ειναι παρενεργειες, απλα θα σου δωσει μια αλλη ουσια κι τελος καλα ολα καλα
    zorz

  15. #15
    Senior Member
    Join Date
    Jan 2018
    Location
    Greece
    Posts
    1,450
    Quote Originally Posted by lia123 View Post
    Παίρνω εδώ και ενάμιση μήνα 1 ζολοφτ των 100 το πρωί, μισό bespar των 10 το πρωί, μισό το μεσημέρι και μισό το βράδυ. Επερνα και πριν ζολοφτ αλλά των 50. Έχω παρατηρήσει ότι έχω ένα ελαφρύ τρέμουλο στα χέρια, που πριν τον ενάμιση μήνα δεν το είχα. Μπορεί να οφείλετε στα φάρμακα; έχει κάποιος ανάλογη εμπειρία;
    Ναι βρε στο φαρμακο οφειλεται ειδικα οταν συγχυζεσαι η αγχωνεσαι....
    Χαλαρωσε και απλα θα περναει....Οταν μειωθει η αγωγη θα εξαφανιστει τελειως..

Similar Threads

  1. ΤΡΕΜΟΥΛΟ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ
    By Lupo in forum Κοινωνικό Άγχος-Φοβία
    Replies: 29
    Last Post: 10-09-2019, 13:32
  2. Εσωτερικό τρέμουλο
    By Sonataa in forum Stress, Αγχος, Φόβος, Γενικευμένη Αγχώδης Διαταραχή
    Replies: 5
    Last Post: 28-12-2018, 19:14
  3. τρεμουλο και τικ
    By fabulous in forum Ψυχαναγκασμοί - Ιδεοψυχαναγκαστική Διαταραχή
    Replies: 1
    Last Post: 15-03-2012, 05:01
  4. τρεμουλο!πως ξεπερνιεται?
    By kaity in forum Stress, Αγχος, Φόβος, Γενικευμένη Αγχώδης Διαταραχή
    Replies: 25
    Last Post: 08-02-2012, 16:30
  5. Τρέμουλο στο πιγούνι!!!!!
    By sokolatoxrwma in forum Stress, Αγχος, Φόβος, Γενικευμένη Αγχώδης Διαταραχή
    Replies: 0
    Last Post: 01-10-2011, 21:37

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •