Φταίει το ladose ή εγώ;
ICPS banner

[ Όροι Χρήσης Forum - ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ] [ Σύντομες ανακοινώσεις ] [ Προστασία ανηλίκων ]

Results 1 to 6 of 6
  1. #1
    Member
    Join Date
    Jun 2017
    Posts
    48

    Φταίει το ladose ή εγώ;

    Το παίρνω ανελλιπώς από τον Οκτώβριο.για 2 βδμ στην αρχή 95%επιτυχια! Μετά έπεσε στο 40 με 50%.Και τις τελευταίες βδομάδες είμαι στο 10%!Αισθάνομαι το κεφάλι μου βαρύ,κάθε νύχτα βλέπω όνειρα πολύ ζωντανά και σχεδόν ολοκληρωμένα.Νιωθω μια ματαιότητα για όλα και δεν είμαι λειτουργική.Ο γιατρός μου πρότεινε να αλλάξω χάπι αλλά δε θέλω.(εχω κατάθλιψη και άγχος)

  2. #2
    Junior Member
    Join Date
    Nov 2018
    Location
    Αθήνα
    Posts
    3
    Μια απ'τα ιδια και εγω με το Ladose...

  3. #3
    Senior Member
    Join Date
    Jul 2013
    Location
    Αθηνα
    Posts
    14,230
    Nαλλαξεις χαπι οπως οσο σου λεει ο γιατρος , κατι ξερει παραπανω ........αφου εχει τις ιδιες παρενεργειες ο commodore, οτι λεει ο γιατρος ......

  4. #4
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2019
    Posts
    425
    Ρωτάς αν φταίει το ladose, θεωρητικά για κάποιο λόγο το φάρμακο δεν σε βοηθάει θέλεις κάποιο άλλο μάλλον οπότε καλύτερα να προβείς σε αλλαγή.

  5. #5
    Member
    Join Date
    Jun 2017
    Posts
    48
    Ναι αυτό ρωτώ.Αν φταίει το χάπι που είμαι έτσι (δλδ παρενέργεια) ή αν είμαι έτσι από μόνη μου.Βεβαια μικρή σημασία έχει αυτό.Επισης αυτό θα κάνουμε τώρα;θα αλλάζουμε τα χάπια μήπως και κάποιο κάτσει καλά?Ήδη για εμένα ήταν ένα μεγάλο βήμα να περάσω στην φαρμακευτική αγωγή.Μου είπε ένας άλλος γιατρός (καρδιολόγος)ότι θελουν τουλάχιστον 6μηνο αυτές οι αγωγές για να γίνει αξιολόγηση.

  6. #6
    Banned
    Join Date
    Mar 2019
    Posts
    609
    Γεια σου μαλλον το χαπι δεν σου ταίριαξε περασε αρκετος καιρος αλλα αφου το ειπε ο καρδιολογος κατι θα ξερει ρωτησε ομως τον ψυχιατρο για μπαιπας θα ξερει κι αυτος. Ακου τον γιατρο σου ολοι οι οργανισμοι δεν ειναι το ιδιο. Αυτο παλι με τα ονειρα που βλεπουμε οταν παιρνουμε χαπια το κατι αλλο, εχεις δικαιο τοσο ζωντανα αλλες φορες εφιαλτες, αστα να πανε. Υπομονη και καλη δυναμη ολα φτιαξουν αρκει να εισαι συνεργασιμη με τον γιατρο σου και να τον ακους!!!

Similar Threads

  1. Τι να φταίει άραγε?
    By Tania96 in forum Αυτοβοήθεια & Υποστήριξη
    Replies: 9
    Last Post: 22-02-2018, 12:37
  2. Τί φταίει;;
    By its_me in forum Stress, Αγχος, Φόβος, Γενικευμένη Αγχώδης Διαταραχή
    Replies: 0
    Last Post: 16-12-2016, 00:07
  3. valdoxan ladose....ladose valdoxan....αμπε μπα μπλομ!!!
    By kapamaru!! in forum Κατάθλιψη - Δυσθυμία
    Replies: 8
    Last Post: 14-06-2012, 13:06
  4. τι φταιει?
    By nickair40 in forum Stress, Αγχος, Φόβος, Γενικευμένη Αγχώδης Διαταραχή
    Replies: 2
    Last Post: 26-12-2010, 23:07
  5. Τί φταίει;
    By olorou in forum Αυτοβοήθεια & Υποστήριξη
    Replies: 9
    Last Post: 08-08-2007, 19:00

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •