Υπερδοσολογια;
ICPS banner

[ Όροι Χρήσης Forum - ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ] [ Σύντομες ανακοινώσεις ] [ Προστασία ανηλίκων ]

Results 1 to 11 of 11
  1. #1

    Υπερδοσολογια;

    1. Η αντιβιωση μου έκανε άσχημη διάρροια
    2.Φοβαμαι ότι έκανα υπερδοσολογια στο ζαναξ γιατί παιρνω εδώ και δυο βδομάδες 0,25 το βράδυ αλλιώς δεν κοιμάμαι. Και παράλληλα πήρα την αντιβιωση και το φάρμακο για το στομάχι που αυξάνει τη δράση του ζαναξ. Μιλησα με το γιατρό και μου είπε να συνεχισω κανονικα την αγωγή. Φοβαμαι όμως ότι θα παθω ανακοπη οπως η κοπέλα στο βίντεο που είχε μπει πριν καποιο διάστημα. Η δοση τουζαναξ που παιρνω είναι μικρή αλλά την παιρνω πολλες μέρες. Και δεν κοιμάμαι πολλες ώρες γιατί παντα λέω να δοκιμασω να κοιμηθω χωρίς ζαναξ , και φτάνει πεντε παρα για να αποφασισω να παρω το ζαναξ και να κοιμηθω. Νιώθω κούραση,έκτακτες ,υπνηλια και σαν να είμαι ναρκωμενος.

  2. #2
    Quote Originally Posted by Antonis8 View Post
    1. Η αντιβιωση μου έκανε άσχημη διάρροια
    2.Φοβαμαι ότι έκανα υπερδοσολογια στο ζαναξ γιατί παιρνω εδώ και δυο βδομάδες 0,25 το βράδυ αλλιώς δεν κοιμάμαι. Και παράλληλα πήρα την αντιβιωση και το φάρμακο για το στομάχι που αυξάνει τη δράση του ζαναξ. Μιλησα με το γιατρό και μου είπε να συνεχισω κανονικα την αγωγή. Φοβαμαι όμως ότι θα παθω ανακοπη οπως η κοπέλα στο βίντεο που είχε μπει πριν καποιο διάστημα. Η δοση τουζαναξ που παιρνω είναι μικρή αλλά την παιρνω πολλες μέρες. Και δεν κοιμάμαι πολλες ώρες γιατί παντα λέω να δοκιμασω να κοιμηθω χωρίς ζαναξ , και φτάνει πεντε παρα για να αποφασισω να παρω το ζαναξ και να κοιμηθω. Νιώθω κούραση,έκτακτες ,υπνηλια και σαν να είμαι ναρκωμενος.
    Μην αγχώνεσαι τζάμπα ....η οκμεντιν είναι γνωστό ότι φέρνει διάρροια τις πρώτες μέρες ....
    Μάλλον δεν διαβάζεις αυτά που σου γράφουν....
    Για αυτό σου είπα να τρως γιαούρτια αυτά με την πέτσα για να επανέλθει η χλωρίδα του εντέρου.....
    Το ζαναξ δεν έχει καμία σχέση ειδικά το 0 25 που απορώ αν σε πιάνει κιόλας είναι πολύ λίγη δόση....

  3. #3
    Αντώνη οσο ζεις μεσα στους φόβους σου δε θα τους ξεπερασεις ποτε.καθε μερα αγχώνεσαι με κάτι αλλο.Δε στο λεω για να σε κραξω.θελω πραγματικά να σε βοηθήσω οπως μπορω.Πολλες αντιβίωσεις φέρνουν διαρροια γιατί οπως σου ξαναπαν χαλανε τη χλωριδα του εντερου.και όντως παίρνεις πολύ λίγο ζαναξ δε μπορείς να πάθεις τπτ απολύτως με τοση μικρη ποσότητα.Για να στα έχουν γράψει οι γιατροί κατι παραπανω ξέρουν απο μας εμπιστευσου τους
    Quote Originally Posted by Antonis8 View Post
    1. Η αντιβιωση μου έκανε άσχημη διάρροια
    2.Φοβαμαι ότι έκανα υπερδοσολογια στο ζαναξ γιατί παιρνω εδώ και δυο βδομάδες 0,25 το βράδυ αλλιώς δεν κοιμάμαι. Και παράλληλα πήρα την αντιβιωση και το φάρμακο για το στομάχι που αυξάνει τη δράση του ζαναξ. Μιλησα με το γιατρό και μου είπε να συνεχισω κανονικα την αγωγή. Φοβαμαι όμως ότι θα παθω ανακοπη οπως η κοπέλα στο βίντεο που είχε μπει πριν καποιο διάστημα. Η δοση τουζαναξ που παιρνω είναι μικρή αλλά την παιρνω πολλες μέρες. Και δεν κοιμάμαι πολλες ώρες γιατί παντα λέω να δοκιμασω να κοιμηθω χωρίς ζαναξ , και φτάνει πεντε παρα για να αποφασισω να παρω το ζαναξ και να κοιμηθω. Νιώθω κούραση,έκτακτες ,υπνηλια και σαν να είμαι ναρκωμενος.
    Η άγνοια οδηγεί στην ευτυχία..

  4. #4
    η συμβουλη μου ειναι να ακουσεις τον γιατρο σου και να σταματησεις να καθεσαι να ψαχνεις για τα φαρμακα της παρενεργειες.... δεν εισαι γιατρος.... δεν εχεις της γνωσης του γιατρου..... σταματα να το κανεις αυτο στον ευατο σου........

  5. #5
    20 μέρες τώρα με ζαναξ , 0.25. Αναγκάστηκα να πάρω και σήμερα και νομίζω ότι θα μου κάνει κάτι, νιώθω ξαφνικά μια ελαφρά δύσπνοια και σαν ναρκωμενος. Φοβάμαι ότι έχει συγκεντρωθεί πολύ στο αίμα μου. Η πίεση μου ανέβηκε στο 11 ενώ πριν ήταν στο 8. Θα την ξαναμετρησω σε λίγο. Φοβάμαι ότι θα πάθω ανακοπη ή ότι επηρεάζεται η αναπνοή μου από το ζαναξ.

    Την αντιβίωση την παίρνω κανονικά και έχει φτιάξει σχεδόν το αυτί μου.

    Έβγαλα όμως και τέσσερις νέες μελανιές στα πόδια χωρίς λόγο. Φοβάμαι. Και με τον ιό δεν μπορώ να πάω ούτε σε γιατρό ούτε σε νοσοκομείο.

  6. #6
    Οι παλμοί μου είναι στους 55, η πίεση μου ξαναπεσε.

    Να πάρω κάποιον γιατρό; Έχω μισή ώρα που πήρα το ζαναξ και νιώθω σαν ναρκωμενος. Κι άλλες φορές παίρνω και δεν νιώθω έτσι.

  7. #7
    Quote Originally Posted by Antonis8 View Post
    Οι παλμοί μου είναι στους 55, η πίεση μου ξαναπεσε.

    Να πάρω κάποιον γιατρό; Έχω μισή ώρα που πήρα το ζαναξ και νιώθω σαν ναρκωμενος. Κι άλλες φορές παίρνω και δεν νιώθω έτσι.
    Καλοι ειναι 55 παμοι, κι εγω 60 εχω σε μεγαλη χαλαρωση. Ποση ειναι η πιεση σου και ποση εχεις κανονικα;

  8. #8
    Αντώνη, παραλογίζεσαι πάλι. Αν συγκεντρωνόταν πολύ φάρμακο στο αίμα σου, δεν θα χρειαζόταν να ξαναπάρεις, θα παίρναμε ένα χάπι εφάπαξ και τελείωσε. Προσπάθησε να μην σε παρατηρείς όλη την ώρα και να αποσπάς το μυαλό σου κάπου όσο μπορείς για να διώχνεις αυτές τις παράλογες σκέψεις. Ξέρω ότι σου είναι δύσκολο, αλλά πρέπει να το προσπαθήσεις. Βάλε π.χ. μουσικούλα κι άραξε στο κρεββάτι σου ή μία ταινία να δεις κι όταν αισθάνεσαι άσχημα και πεις "τώρα θα μετρήσω πάλι τους παλμούς/την πίεσή μου", αυτοπειθαρχήσου και μην το κάνεις.

  9. #9
    Παιδια μια συμβουλη.
    εγω παιρνω για χρονια ζαναξ 0,5 το πρωι και 0,5 το βραδυ. επισης παιρνω και το ζαλαστα 20mg. το βραδυ
    αυτο το κανω χρονια τωρα...
    πινω 5 καφεδες την ημερα και μαλλον πινω τοσους καφεδες γιατι μου φαιρνει υπνηλια...
    πρεπει να ανησυχω?

  10. #10
    Πρέπει να μειώσεις τους καφέδες, δεν κάνουν καλό τόσοι την ημέρα. Επίσης να ξέρεις ότι ο καφές σε ανεβάζει προσωρινά, μετά πέφτεις χειρότερα και ο οργανισμός σου ζητάει πάλι καφεϊνη για να έρθει στα ίσα του, είναι μια μορφή μικρής εξάρτησης κι αυτή. Έχεις δοκιμάσει κάποιες μέρες να μείνεις π.χ. μόνο με έναν καφέ το πρωί; Και τι έχει γίνει; Αισθάνεσαι έντονη υπνηλία; Αν δεν παίζουν άλλα θέματα, π.χ. θυρεοειδής, κακή διατροφή, λίγες ώρες ύπνου κτλ, να το συζητήσεις με τον γιατρό σου μήπως πρέπει να σου ρυθμίσει τη δόση των φαρμάκων.

  11. #11
    Quote Originally Posted by Antonis8 View Post
    20 μέρες τώρα με ζαναξ , 0.25. Αναγκάστηκα να πάρω και σήμερα και νομίζω ότι θα μου κάνει κάτι, νιώθω ξαφνικά μια ελαφρά δύσπνοια και σαν ναρκωμενος. Φοβάμαι ότι έχει συγκεντρωθεί πολύ στο αίμα μου. Η πίεση μου ανέβηκε στο 11 ενώ πριν ήταν στο 8. Θα την ξαναμετρησω σε λίγο. Φοβάμαι ότι θα πάθω ανακοπη ή ότι επηρεάζεται η αναπνοή μου από το ζαναξ.

    Την αντιβίωση την παίρνω κανονικά και έχει φτιάξει σχεδόν το αυτί μου.

    Έβγαλα όμως και τέσσερις νέες μελανιές στα πόδια χωρίς λόγο. Φοβάμαι. Και με τον ιό δεν μπορώ να πάω ούτε σε γιατρό ούτε σε νοσοκομείο.
    Το ζαναξ έχει την πιο γρήγορη δράση και την πιο σύντομη συνάμα από πολλά άλλα φάρμακα οπότε μην ανυσηχεις

Similar Threads

  1. Υπερδοσολογια cipralex
    By Dragan in forum Ψυχοφαρμακολογία
    Replies: 3
    Last Post: 12-04-2019, 10:28

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •