Βοήθεια επείγοντος η αρρωστοφοβια χτυπάει κόκκινο
ICPS banner

[ Όροι Χρήσης Forum - ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ] [ Σύντομες ανακοινώσεις ] [ Προστασία ανηλίκων ]

Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 17
  1. #1
    Junior Member
    Join Date
    May 2020
    Posts
    15

    Βοήθεια επείγοντος η αρρωστοφοβια χτυπάει κόκκινο

    Είναι η δεύτερη φορά που γράφω εδώ και πραγματικά δεν ξέρω από πού να αρχισω.θα αρχίσω από αυτό που με βασανίζει τελευταία.εδω και 5-6 χρόνια έχω διαγνωστη με ΓΑΔ και καταθλιψη.ξεκινινησα αγωγή με ziprexa kai effexor μετά τον πρώτο χρόνο σταματισα το ζιπρεξα και ο ψυχίατρος το άλλαξε με remeron.τα 2 τελευταία χρόνια έχω κόψη το effexor ( εκτός από κάποια διαστήματα που ήμουν χαλιά και το ξανα περνά,τώρα έχω να το πάρω 1 χρόνο).Μέσα σε ολλα αυτά το χειρότερο είναι η αρρωστοφοβια.πραγματικα υποφέρω.ολλα αυτά τα χρόνια έχω κάνει ούτε και εγώ ξέρω πόσες εξετάσεις αίματος ακτινογραφίες θώρακος γαστροσκόπηση αξονική κεφάλι και τα αποτελέσματα σε κάποιες περιπτωσης βγάλανε ότι κάτι εχω αλλά απλά πράγματα πχ παλινδρόμηση οισοφαγίτιδα.Προχτες πηρα τις τελευτες εξετάσεις αίματος και είχα πολλά τριγλικαιριδια και ανεβασμένα λευκά 14,75 με όριο 10.με ένα γρήγορο googlarizma ξέρετε τι μου έβγαλε και που πήγε το μυαλό μου με την μια στο χειρότερο μα φυσικά στον καρκίνο.Αφου με έπιασε τρόμος την επόμενη μέρα πήγα στην παθολόγο και αφού με εκραξε αφού δεν είχα μένει νυστικος όσο έπρεπε και είχα Καπνίση 4 τσιγάρα πριν πάω να δώσω αίμα και αφού τις είπα μάλιστα τι φοβαμε αυτή με ξανά εκραξε και μου είπε ότι κάτι τέτοιους σαν εμένα τι ίντερνετ μας έχει κάνει κακο (όχι και άδικα).θα επαναλάβουμε τις εξετάσεις σε κάνα μήνα και ότι δεν υπάρχει πιθανότητα για κάτι τόσο σοβαρό γιατί σε τέτοιες περιπτώσεις ανεβενουν πολύ πάνω από 20-25.Γενικα όλα αυτά τα χρόνια έχω πολλα συμπτωματα(δύσπνοια, ζαλάδες, ναυτία πονακια σε διάφορα μερη του σωματος εμβοες και αλλά πολλα που τώρα τα ξεχναω)για αυτό έχω πάει και σε όλους του γιατρούς με άπειρες εξετάσεις και πολλα λεφτα πεταμένα πράγμα που δεν μου το επιτρέπει η οικονομική μου κατάσταση.θελω να σταμτισει ολλο αυτό χάνω τα καλύτερα χρόνια από την ζωή μου ψάχνοντας συμπτώματα καρκίνων και άλλον σοβαρών καταστασεων.Δεν ξέρω τι να κάνω ξανά ψυχίατρο και ξανά effexor μαζί φυσικά με το remeron( εδώ να προσθεσω ότι με το ρεμερον πηρα αρκετά κιλά καμία 15-20 που προσπαθώ να τα χάσω αλλα με βοηθάει στον ύπνο τουλάχιστον)η να συνεχίσω με την ψυχολόγο μου που πήγα 5-6 ραντεβού και λόγο κοροναιου σταματησα?Το ιδανικό θα ήθελα να εκοβα τα πάντα και το ρεμερον δλδ αφού αυτό περνώ τώρα μόνο και να αισθανθώ μετά από καιρό δυνατός ξανά απλά δεν ξέρω ο συνδιασμός του έντονου άγχους μαζί με την κατάθλιψη και μαζί με το κόψιμο ολων το φαρμάκων τη αποτέλεσμα θα έχουν μην πάω για μαλλι και βγω και κουρεμένος που λέει ο λαος.

    Συγνώμη αν σας κούρασα με το κατεβατο αυτό η αν σας έβγαλα τα μάτια με την ορθογραφία,συζήτηση να γινετε.Ευχαριστω

  2. #2
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    2,829
    Καλημέρα. Γνώμη μου είναι να συνεχίσεις με την ψυχολόγο οπωσδήποτε, ο ψυχίατρος δεν κατάλαβα, δεν σε παρακολουθεί πια;

  3. #3
    Junior Member
    Join Date
    May 2020
    Posts
    15
    Δεν πηγαίνω συστηματικά μόνο όταν τον χρειάζομαι κλείνω ραντεβού.κλασικος ψυχίατρος 5 λεπτά πως νιώθω και 10 λεπτά να γράψει φάρμακα.δεν τον κατηγορο είναι και καλός αυτός με βοήθησε να ξεμπλεξω πριν 6 χρόνια από δύσκολες καταστασης

  4. #4
    Banned
    Join Date
    Nov 2012
    Posts
    851
    εμενα νιωθω οτι ο ψυχιατρος μου με βυθηζει ποιο πολυ στο προβλημα μου
    ..

  5. #5
    Junior Member
    Join Date
    May 2020
    Posts
    15
    εμενα με βοιθησε δεν λεω αλλα σαν γιατροι αυτοι δεν εχουν μαθει να ακουνε και να μιλανε για το προβλημα σουι αυτοι τους λες τι εχεις και σκεφτοντε φαρμακα που θα δωσουν για την περιπτωση σου, τα φαρμακα σε καποιες περιπτωσεις βοηθανε και ειναι αναγκαια αλλα μετα ειναι πολλυ πιθανο να γινουν αυτα το προβλημα

  6. #6
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    2,829
    Καλό είναι να μην κάνεις του κεφαλιού σου με τα φάρμακα, αν θες να αλλάξεις κάποια αγωγή ή να την κόψεις να το κάνεις σε συνεννόηση με τον ψυχίατρο. Είναι όμως πολύ βασικό να το δουλεύεις το θέμα σου με ψυχολόγο παράλληλα. Πήγαινε στη ψυχολόγο να αισθανθείς καλύτερα, να είσαι σταθερός ένα διάστημα κι αν αισθάνεσαι σίγουρος για τον εαυτό σου και ότι έχεις πλέον δυναμώσει ψυχικά, μίλα με τον ψυχίατρο να κόψετε σιγά σιγά τα φάρμακα.

  7. #7
    Banned
    Join Date
    Nov 2012
    Posts
    851
    εγω ρε παιδια παιρνω 8 χρονια φαρμακα.... νιωθω εσωτερικα αρρωστος μονο και μονο που παιρνω φαρμακα.

  8. #8
    Banned
    Join Date
    Nov 2012
    Posts
    851
    αλλα και παλι ας ξεπερασουμε τον στιγματισμο. κατα την γνωμη μου σε κανουν αχρηστο. εαν μπορεις να ζησεις ετσι εχει καλως. απο την αλλη κοφτα. αλλα και παλι ειναι εθιστικα. θελει σταδιακη μειωση. τελος παντων ειτε με φαρμακα ειτε οχι εμενα ο ψυχιατρος μου, μου γαμα την διαθεση...

  9. #9
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    20,124
    μπραβο σου ηλια το ηξερα οτι θα πεισ την αληθεια αυτη ειναι η αληθεια αν σε κανουν παρεα σου γαμαν τη διαθεση κι αν δε σε κανουν τι βγαζεισ μονοσ στην παραλια
    Φιλικά ο φτωχόΜπίνες της διπλανής πόρτας :)))

  10. #10
    Banned
    Join Date
    Nov 2012
    Posts
    851
    Quote Originally Posted by elis View Post
    μπραβο σου ηλια το ηξερα οτι θα πεισ την αληθεια αυτη ειναι η αληθεια αν σε κανουν παρεα σου γαμαν τη διαθεση κι αν δε σε κανουν τι βγαζεισ μονοσ στην παραλια
    ασε εχω φαει μεγαλη ηττα εδω που μενω. γιατι ειναι ολοι αναπηροι. δεν νιωθουν.

  11. #11
    Junior Member
    Join Date
    May 2020
    Posts
    15
    Ηλία αν επιτρέπεται για ποιο λόγο ξεκίνησες τα χαπια?γιατί και εγώ 5-6 χρόνια τα παίρνω άλλες φορες περισσότερα και άλλες φορλιγότερα.Σκεψου ότι είχα φτάσει σε σημείο να παίρνω 4 effexor την μερα μαζί με zyprexa που με αυτό πήρα και τα πολλά κιλά

  12. #12
    Banned
    Join Date
    Nov 2012
    Posts
    851
    ξερω ψυχωση.. διπολικη διαταραχη.. δεν ξερω.. παιρνω αντιψυχωσικο.
    ειπα στο γιατρο οτι φοβαμαι μην κανω κακο στον ευατο μου και στους γυρω μου. και μου εδωσε ενα σωρο χαπια. αλλαξα γιατρο και τα μειωσα......

  13. #13
    Senior Member
    Join Date
    Nov 2017
    Posts
    1,750
    Quote Originally Posted by aggelosaggeloθ View Post
    Ηλία αν επιτρέπεται για ποιο λόγο ξεκίνησες τα χαπια?γιατί και εγώ 5-6 χρόνια τα παίρνω άλλες φορες περισσότερα και άλλες φορλιγότερα.Σκεψου ότι είχα φτάσει σε σημείο να παίρνω 4 effexor την μερα μαζί με zyprexa που με αυτό πήρα και τα πολλά κιλά
    τον ποσο?
    Ξερεις πρεπει να κανεις διατροφη με το εφεξορ ...ανηκει στην κατηγορια των αντικαταθλιπτικων που πολυ ευκολα παιρνεις κιλα ειδικα αν η ημερησια δοση ξεπερναει τα 150....

  14. #14
    Senior Member
    Join Date
    Nov 2018
    Posts
    2,339
    Η γνωμη μου είναι πως ο τρόπος ζωής σου μπορεί να επηρεάζει και τη σωματική σου υγεία και την ψυχολογική. Υγιής και κάπνισμα, δεν πάνε μαζί. Κόψε το, φτιάξε τη διατροφή σου, φτιάξε τα θέματα με το στομάχι σου.

  15. #15
    Junior Member
    Join Date
    May 2020
    Posts
    15
    Quote Originally Posted by ntinti View Post
    τον ποσο?
    Ξερεις πρεπει να κανεις διατροφη με το εφεξορ ...ανηκει στην κατηγορια των αντικαταθλιπτικων που πολυ ευκολα παιρνεις κιλα ειδικα αν η ημερησια δοση ξεπερναει τα 150....
    τον 75mg αν θυμαμε καλα αλλα και το εφφεχορ και το ζιπρεξα τα εχς κοψη καιρο.τςρα αντι για ζιπρεξα παιρνς ρεμερον και δεν παιρνς κατηολου εφφεξορ για εναν χρονο τωρα

Page 1 of 2 12 LastLast

Similar Threads

  1. Αγχος που χτυπάει στο πόδι;;;;;;;;;;
    By Aretou in forum Stress, Αγχος, Φόβος, Γενικευμένη Αγχώδης Διαταραχή
    Replies: 26
    Last Post: 18-05-2020, 11:22
  2. Ξύλο. ... κόκκινο
    By lostinmind in forum Άλλες Ειδικές Φοβίες
    Replies: 1
    Last Post: 30-07-2017, 01:24
  3. ΓΑΔ και αρρωστοφοβια, χρειαζομαι καποιες αποψεις και βοηθεια!
    By Liberty23 in forum Stress, Αγχος, Φόβος, Γενικευμένη Αγχώδης Διαταραχή
    Replies: 0
    Last Post: 04-03-2017, 12:44
  4. Το κοκκινο τετραδιο
    By spaceride in forum Γενικά για τις Διατροφικές Διαταραχές
    Replies: 600
    Last Post: 13-09-2016, 23:50
  5. ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΧΕΙΡΙΣΜΟΣ ΕΠΕΙΓΟΝΤΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ
    By ferrarif1 in forum Σεξουαλικότητα, παρεκκλίσεις, σεξουαλική ταυτότητα
    Replies: 1
    Last Post: 29-04-2010, 23:19

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •