ΑΓΧΩΔΗΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΜΕ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΤΑΘΛΙΨΗΣ
ICPS banner

[ Όροι Χρήσης Forum - ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ] [ Σύντομες ανακοινώσεις ] [ Προστασία ανηλίκων ]

Results 1 to 2 of 2
  1. #1
    Junior Member
    Join Date
    Jul 2020
    Posts
    1

    ΑΓΧΩΔΗΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΜΕ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΤΑΘΛΙΨΗΣ

    Καλησπέρα σας.
    Με λένε Σωτήρη (ετων 50)και δυστυχώς πρόσφατα διαγνώσθηκα με αγχώδη διαταραχή με στοιχεία κατάθλιψης.
    Ολα ξεκίνησαν με αισθήματα παλμων πονοκεφάλους βαρύ κεφαλι σφίξιμο σα μεγγενη βαρος στα ματια και ακολούθησε η ελλειψη διάθεσης για κοινωνικές συναναστροφές και φοβιες μη με πιασει το ενα η το αλλο οπου παω.
    Στεναχώρια για το τι περναω να σκέφτομαι λαθη του παρελθόντος τρομερές αυπνιες ατονια το πρωι και αδυναμια..κομμάτια ...κλπ..
    Μετά απο πολλες εξετάσεις αξονικές μαγνητικές αιματολογικές για να αποκλείσω παθηση σωματική μου εκατσε η διαταραχή και η κατάθλιψη.
    Αρχικα πηρα για 3 εβδομαδες το Valdoxan αλλα..καμια βελτίωση...
    Εν τέλει απο σήμερα θα παίρνω συνδυασμο φαρμάκων το βράδυ πριν τον υπνο το Minitran 2-25mg και το πρωι το Efexor Xr 75mg.
    Ηθελα να ρωτησω οποιος πηρε αυτα τα φάρμακα βοηθήθηκε; παρενεργειες; η αληθεια ειναι οτι φοβαμαι με αυτα τα φάρμακα γενικα πρωτη φορα παιρνω αντικαταθλιπτικά και ντρεπομαι και να το λεω..
    Ομως η αναγκη μου να παρω πισω τη ζωη μου και να μην με βλεπει ετσι η οικογενεια μου..ειναι περα απο φοβους..
    Οποιος ξερει ας μου πει ....

  2. #2
    Senior Member
    Join Date
    Jun 2015
    Posts
    354
    Τα φάρμακα είναι κατά την γνώμη μου η έσχατη επιλογή, αλλα εάν η κατάσταση είναι μη διαχειρισιμη , υποφέρεις και θέλεις μια γρήγορη λυση, τότε δεν έχεις άλλη επιλογή πάρα να δοκιμάσεις φαρμακευτική αγωγή.

    Το κρίσιμο σημείο είναι να σου ταιριάξει το φάρμακο.
    Εάν αυτό συμβεί, θα δεις βελτίωση σε 2-4 εβδομάδες, και πολύ πιθανό να γίνεις πολύ λειτουργικός σε μερικούς μήνες.
    Αυτο μπορεί να κρατήσει ένα μικρό ή μεγάλο διάστημα (κάθε οργανισμός είναι διαφορετικός), αλλά στο μεταξύ θα πρέπει να βρεις την βαθύτερη αιτία που σε οδήγησε εδώ, και να την διορθώσεις.
    Εάν βασιστείς μόνο στο φάρμακο για να λειτουργήσεις, αυτό κάποια στιγμή θα πάψει να σε βοηθά και τότε θα βρεθείς πάλι αντιμέτωπος με προβλήματα.
    Εγώ ήμουν σε παρόμοια κατάσταση με την δική σου στα 40 μου, νόμιζα ότι η ζωή μου τελείωσε, ώσπου άρχισα το φάρμακο.
    Ευτυχώς ο οργανισμός μου το δέχτηκε με λίγες μόνο παρενέργειες, και σε 2 μήνες ήμουν και πάλι πλήρως λειτουργικός!
    Το πρόβλημα μου όμως μετά ήταν ότι ηταν αδύνατο να το διακόψω χωρίς σε μερικούς μήνες μετά, τα ψυχοσωματικα να επανέλθουν.
    Έτσι αναγκάστηκα να το παίρνω για πολλά χρόνια σε μικρές δόσεις ώστε να συνεχίσω κανονικά την ζωή μου, αλλά τελικά έπρεπε να το σταματήσω όταν σταδιακά επιρεαστηκε η σωματική μου υγεία από την συνεχή χρήση του .
    Η προσπάθεια διακοπής ήταν πολύ επίπονη,
    κανένας ειδικός δεν γνώριζε πως να με βοηθήσει διότι δυστυχώς σε αυτό τον τομέα η άγνοια όλων είναι τραγική, αλλά τελικά τα κατάφερα.
    Τώρα είμαι 8 χρόνια χωρίς φάρμακα και πολύ καλά στην ψυχική και σωματική μου υγεία.
    Ελπίζω να σου φάνηκαν χρήσιμα.
    Καλή συνέχεια

Similar Threads

  1. Αγχώδης διαταραχή...
    By Rouval in forum Stress, Αγχος, Φόβος, Γενικευμένη Αγχώδης Διαταραχή
    Replies: 5
    Last Post: 30-10-2017, 22:10
  2. Αγχώδης διαταραχή
    By nick2003 in forum Stress, Αγχος, Φόβος, Γενικευμένη Αγχώδης Διαταραχή
    Replies: 8
    Last Post: 26-08-2017, 13:09
  3. Αγχώδης διαταραχή
    By mant in forum Σωματόμορφες Διαταραχές (Υποχονδρίαση, Αρρωστοφοβία κτλ)
    Replies: 0
    Last Post: 24-04-2017, 15:27
  4. Αγχώδης διαταραχή
    By Venidos in forum Stress, Αγχος, Φόβος, Γενικευμένη Αγχώδης Διαταραχή
    Replies: 4
    Last Post: 20-09-2016, 16:34
  5. αγχώδης διαταραχή
    By 29121989 in forum Stress, Αγχος, Φόβος, Γενικευμένη Αγχώδης Διαταραχή
    Replies: 0
    Last Post: 24-06-2012, 01:13

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •