Σας παρακαλω βοηθηστε με
ICPS banner

[ Όροι Χρήσης Forum - ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ] [ Σύντομες ανακοινώσεις ] [ Προστασία ανηλίκων ]

Results 1 to 9 of 9
  1. #1
    Junior Member
    Join Date
    Aug 2020
    Posts
    3

    Σας παρακαλω βοηθηστε με

    Πασχω απο ΙΨΔ και γενικευμενη αγχωδη διαταραχη απο 16 χρονων. Εχω αλλαξει απειρα φαρμακα μεχρι τωρα. Αυτη τη στιγμη παιρνω Λαντοσε 40μγ και Σολιαν 100μγ.
    Εκοψα ενα απαισιο φαρμακο που μου εδωσε ο γιατρος (τζεοντον) προχτες. και ξεκινησα το σολιαν. Αισθανομαι χαλια, εχω ταχυπνοια, αγχος, τρεμουλο και φοβαμαι πολυ. Εχει παρει κανεις αυτο το συνδυασμο? Γτ αισθανομαι ετσι???? Ευχαριστω.

  2. #2
    Μπορείς να μιλήσεις με τον γιατρό σου και να του πεις αυτά που αισθάνεσαι, ώστε αποφασίσει με την φαρμακευτική αγωγή τι θα σε βοηθούσε.

  3. #3
    Εσύ πιστεύεις πως υπάρχει κάτι που σε κάνει να νιώθεις έτσι, ή απλά νιώθεις έτσι χωρίς κάποια αιτία; και ευθύνονται τα φάρμακα

  4. #4
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2010
    Posts
    487
    Μονο για το λαντοζ ξερω που το επαιρνα παλια.μου αρεσε δεν ειχα προβλημματα.παντως αν το λαντοζ στο δινει για ιδεοψυχαναγκαστικη τοτε θελει την μεγιστη δοση.ρωτησε τον.το αντιψυχωτικο δεν ξερω γιατι στο δινει.καθε περιπτωση βεβαια ειναι διαφορετικη.εγω αποφευγω τα αντιψυχωτικα και τα ηρεμιστικα οσο μπορω γιατι αν τ αρχισεις μετα δυσκολα ξεφευγεις.προσπαθω με τα αντικαταθληπτικα και προσωπικη δουλεια.βεβαια μπορει να εισαι σε πολυ χαλια φαση και εντελως δυσλειτουργικος.δεν ξερω.εγω εχω συγγενικο μου προσωπο ψυχιατρο και μου ειπε να εξαντλησουμε ολες τις αλλες μεθοδους πρωτα πριν παμε στο αντιψυχωτικο.

  5. #5
    Junior Member
    Join Date
    Aug 2020
    Posts
    3
    Quote Originally Posted by Hope for better days View Post
    Εσύ πιστεύεις πως υπάρχει κάτι που σε κάνει να νιώθεις έτσι, ή απλά νιώθεις έτσι χωρίς κάποια αιτία; και ευθύνονται τα φάρμακα
    δε ξερω φιλε μου, εχω αλλαξει πολλα φαρμακα σε μικρο χρονικο διαστημα. Μπορει να ειναι παρενεργειες απο τα προηγουμενα. Το θεμα ειναι οτι περναω μια κολαση καθε μερα, ειμαι αυπνος και φοβαμαι να πεσω για υπνο για τους εφιαλτες που βλεπω.

  6. #6
    Junior Member
    Join Date
    Aug 2020
    Posts
    3
    Quote Originally Posted by el.gre View Post
    Μονο για το λαντοζ ξερω που το επαιρνα παλια.μου αρεσε δεν ειχα προβλημματα.παντως αν το λαντοζ στο δινει για ιδεοψυχαναγκαστικη τοτε θελει την μεγιστη δοση.ρωτησε τον.το αντιψυχωτικο δεν ξερω γιατι στο δινει.καθε περιπτωση βεβαια ειναι διαφορετικη.εγω αποφευγω τα αντιψυχωτικα και τα ηρεμιστικα οσο μπορω γιατι αν τ αρχισεις μετα δυσκολα ξεφευγεις.προσπαθω με τα αντικαταθληπτικα και προσωπικη δουλεια.βεβαια μπορει να εισαι σε πολυ χαλια φαση και εντελως δυσλειτουργικος.δεν ξερω.εγω εχω συγγενικο μου προσωπο ψυχιατρο και μου ειπε να εξαντλησουμε ολες τις αλλες μεθοδους πρωτα πριν παμε στο αντιψυχωτικο.
    Οταν λες μεγιστη δοση 80 δλδ? Το αντιψυχωσικο το δινει λεει για να σταματαει τις ενοχλητικες ιδεοληψιες, τις ιδεες που κατακλυζουν το κεφαλι μου.

  7. #7
    Πολύ πιθανόν να είναι οι παρενέργειες από τα φάρμακα, γιατί άλλαξες αρκετά σε μικρό χρονικό διάστημα. Μην ανησυχείς, κάνε κάτι που σε ευχαριστεί και σε ηρεμεί, ασχολήσου με την φύση, την θάλασσα, κάνε καθημερινά περπάτημα, πήγαινε κάπου που σ'αρεσει, πριν ξαπλώσεις για ύπνο δες κάτι στο διαδίκτυο που σε γαληνευει, άκουσε χαλαρωτική μουσική, διάβασε ένα ευχάριστο βιβλίο. Οι εφιάλτες έρχονται επειδή το υποσυνείδητο σου σε επηρεάζει, άρα πρέπει το υποσυνείδητο να πάει αλλού, ασχολήσου με οτιδήποτε άλλο που θα σε ξεκουράζει και θα σε ηρεμεί. Είναι μεν σημαντική και η φαρμακευτική αγωγή αλλά είναι σημαντικός και ο προσωπικός αγώνας. Σου ευχόμαι όλα να πάνε καλά, το αξίζεις φίλε μου!

  8. #8
    Senior Member
    Join Date
    Jun 2009
    Location
    cyprus
    Posts
    6,533
    Έχεις δει κάποιο ψυχολόγο? Η ΙΨΔ θέλει καλλιέργεια της σκέψης για να αποθεραπευτεί, δλδ να μάθεις να την σταματάς ως εσωτερικός σου παρατηρητής. Γι αυτό σου προτείνω να δεις κάποιο ψυχολόγο αν δεν το έχεις κάνει, βασικά της γνωστικής συμπεριφορικής μεθόδου.
    γιάννης

  9. #9
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2010
    Posts
    487
    Ναι 80.σταδιακα ομως κ φυσικα οτι σου λεει ο γιατρος.εχω την εντυπωση οτι νιωθεις χαλια απ το αντιψυχωτικο.αλλα δεν μπορεις να κανεις αλλαγες μονος σου.οτι σου πει ο γιατρος.εγω εχω απο περυσι που θελω να παω στον κιοστερακη τον εχω ακουσει σε συνεδριο να μιλαει για την ιδεοψυχαναγκαστικη νευρωση και μου αρεσε.κανει και γνωσιακη συμπεριφορικη αλλα ολο φοβαμαι γιατι δεν ειναι κοντα στην περιοχη μου

Similar Threads

  1. σας παρακαλω βοηθηστε..
    By chrysoula in forum Stress, Αγχος, Φόβος, Γενικευμένη Αγχώδης Διαταραχή
    Replies: 17
    Last Post: 31-03-2015, 14:30
  2. βοηθήστε με παρακαλώ!
    By johnnyy in forum Συμβουλευτική Γονέων
    Replies: 4
    Last Post: 10-09-2012, 16:10
  3. ΒΟΗΘΗΣΤΕ ΜΕ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ
    By Anna-Maria in forum Αυτοβοήθεια & Υποστήριξη
    Replies: 4
    Last Post: 12-05-2012, 04:29
  4. σας παρακαλω βοηθηστε!
    By death19 in forum Κατάθλιψη - Δυσθυμία
    Replies: 3
    Last Post: 25-03-2012, 00:52
  5. Σας παρακαλώ βοηθήστε με...
    By Love_Sorrow in forum Ψυχώσεις & Σχιζοφρένεια
    Replies: 4
    Last Post: 15-03-2007, 23:39

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •