φωνες
ICPS banner

[ Όροι Χρήσης Forum - ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ] [ Σύντομες ανακοινώσεις ] [ Προστασία ανηλίκων ]

Results 1 to 6 of 6

Thread: φωνες

  1. #1
    Junior Member
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    7

    φωνες

    Καλησπέρα

    Η μητέρα μου είναι γύρω στα 50 και τον Ιανουάριο έπαθε ένα ψυχικό επισόδειο είχα ξαναγραψει τότε στο forum.
    Περάσαμε πολύ δύσκολα αλλά με την βοήθεια της ψυχιάτρου και των φαρμάκων επανήλθε σύντομα χωρίς να νοσηλευτεί.
    Τώρα πάλι δεν είναι καλά πάλι σίγουρα καλύτερα από τότε παίρνει και τα φάρμακα τόσο καιρό αλλά ακούει πάλι φωνές και φοβάται πολύ ότι κάτι θα της συμβεί.

    Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι πώς μπορώ να την βοηθήσω εγώ πέρα από τα φάρμακα?
    Είναι πολύ επώδυνο το καταλαβαίνω να ακούει τις φωνές αυτές και όσο και να τις λέω ότι τα φάρμακα θα την βοηθήσουν και σε λίγο καιρό θα αισθανεται καλύτερα και όσο και να την παροτρυνω να ασχοληθει με κάτι άλλο για να ξεχαστεί δεν καταφέρνω κάτι.

    Μπορεί να μου πει κάποιο άτομο που άκουγε φωνές αν υπήρχε κάτι που πέρα από τα φάρμακα να τον ανακούφιζε και να το έκανε να ξεχνιέται έστω για λίγο.

    Ευχαριστώ πολύ

  2. #2
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    roof garden
    Posts
    1,814
    ισως περα απο τον ψυχιατρο να την πηγαινες και σε ενα ψυχολογο για να απομυθοποιησει τις φωνες που ακουει .
    νομιζω λεγεται γνωστικη-αναλυτικη ψυχοθεραπεια αν θυμαμαι καλα

  3. #3
    Member
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    65
    ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΤΟ ΑΤΟΜΟ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΣΤΑ ΣΟΒΑΡΑ ΤΙΣ ΦΩΝΕΣ ΠΟΥ ΑΚΟΥΕΙ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΕΙ ΤΟ ΞΕΡΩ ΤΟ ΕΧΩ ΠΕΡΑΣΕΙ ΤΩΡΑ ΕΙΜΑΙ ΘΕΡΑΠΕΥΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΤΙΣ ΕΒΡΙΖΑ ΟΠΩΣ ΜΕ ΒΡΙΖΑΝΕ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΕΠΙΚΡΙΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΕΝΟΧΛΗΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΠΑΥΟΥΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΕΣ ΠΑΡΑΙΣΘΗΣΕΙΣ ΕΓΩ ΔΕΧΤΗΚΑ ΕΝΑΝ ΠΟΛΥ ΑΝΙΣΟ ΠΟΛΕΜΟ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΓΥΡΩ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΤΟ ΣΥΓΧΩΡΗΣΩ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΦΤΑΝΕ ΤΟ ΟΤΙ ΕΙΧΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΥΤΟ ΑΛΛΑ ΚΑΠΟΙΟΙ ΓΕΛΟΥΣΑΝ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΜΟΥ το μήνυμα τροποποιήθηκε από τη διαχείριση. Απαγορεύονται οι συστάσεις./προτροπές για φαρμακα.

  4. #4
    Senior Member
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    934
    κανε λιγο τον σταυρο σου και αν δεν φυγουν τοτε πες μου οτι δεν υπαρχει θεος..απο προσωπικη εμπειρια

  5. #5
    το μόνο που μπορεί να κάνει είναι να πέρνει την φαρμακευτική αγωγή σωστά και να δώσει χρόνο στον εαυτό της μέχρι να σταματήσουν οι φωνές. Εγώ πέρνω ινβεκγα για 10 μήνες και έχουν εξαφανηστεί όλα τα συμπτώματα που είχα π.χ φωνές, μανία καταδίωξης...

  6. #6
    Senior Member
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    934
    Quote Originally Posted by beautiful mind View Post
    το μόνο που μπορεί να κάνει είναι να πέρνει την φαρμακευτική αγωγή σωστά και να δώσει χρόνο στον εαυτό της μέχρι να σταματήσουν οι φωνές. Εγώ πέρνω ινβεκγα για 10 μήνες και έχουν εξαφανηστεί όλα τα συμπτώματα που είχα π.χ φωνές, μανία καταδίωξης...
    φυσικα δεν ειπα να αψηφισει κανεις την επιστημη και την φαρμακευτικη αγωγη..δεν μπορω να αμφισβητισω σε καμια περιπτωση ανθρωπους που εφαγαν την μιση τους ζωη σπουδαζοντας πανω σε αυτο....απλα πιστευω και στον θεο.διευκρινηση για να μην παρεξηγηθω..καλο βραδυ σε ολους

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •