ΦΤΑΙΩ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΦΤΑΙΩ......ΓΙΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΤΙΜΗΜΑ????????
ICPS banner

[ Όροι Χρήσης Forum - ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ] [ Σύντομες ανακοινώσεις ] [ Προστασία ανηλίκων ]
Results 1 to 5 of 5
  1. #1
    Junior Member
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    6

    ΦΤΑΙΩ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΦΤΑΙΩ......ΓΙΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΤΙΜΗΜΑ????????

    Καλησπέρα και χρόνια πολλά σε όλους σας.....
    Θα προσπαθήσω να είμαι σύντομος και σας παρακαλώ να με βοηθήσετε αν μπορείτε φυσικά, διότι ψάχνω απεγνωσμένα μια απάντηση...
    Πριν από 14 μήνες περίπου η σύντροφός μου σε μια συνεδρία που είχε με την ψυχίατρό της (παρακολουθούνταν λόγω διπολικής διαταραχής) της έκανε παράπονα ότι είχα πολλά νεύρα, ήμουν επιθετικός, ήμουν πιεστικός, και ήμουν γενικά ανασταλτικός παράγοντας για την θεραπεία της και για την ηρεμία που απαιτούνταν για την κατάσταση της.
    Χωρίς να θέλω να δικαιολογήσω τον εαυτό μου, εγώ ειδικά τα τελευταία 5 χρόνια πέρασα πολλές και δύσκολες (κατά κοινή ομολογία) καταστάσεις οι σημαντικότερες των οποίων ήταν 1ον. μια φοβερή πίεση από την δουλειά μου και συγκεκριμένα από τους συνεταίρους μου,2ον. ένα διαζύγιο κατά το οποίο με δική μου επιλογή αποφάσισα να στηρίξω την πρώην σύζυγο ( ΛΑΘΟΣ ) γιατί αισθανόμουν ότι μπορεί η συμπεριφορά της να έχει αντίκτυπο στα παιδιά μου, και πιστέψτε με ήταν τεράστιο το κόστος, να στηρίξω ειδικά τον μεγάλο μου γιο που ήταν στην εφηβεία, και είναι ακόμη,
    3ον. το χάσιμο της δουλειάς μου με πολύ ύπουλο και δόλιο τρόπο και μάλιστα από τον ίδιο τον γαμπρό μου που τον είχα υπάλληλο και υποτίθεται το δεξί μου χέρι, 4ον. την συμβίωση και στήριξη της συντρόφου μου την οποία λατρεύω και η οποία πολεμάει με την διπολική διαταραχή, 5ον έμεινα άνεργος τον τελευταίο 1,5 χρόνο πλήν ενός διαστήματος 6 μηνών που δούλεψα σαν διευθυντής εταιρείας σε άλλο τόπο από τον τόπο μου,( κι εκεί πολλά και σοβαρά προβλήματα), και με οικονομικές υποχρεώσεις να τρέχουν......
    Όταν λοιπόν άκουσε αυτά η ψυχίατρος από την σύντροφό μου ζήτησε να με δει και σε συνεδρία που είχα μαζί της διέγνωσε κατάθλιψη, και μου έδωσε αγωγή με CERTORUN.
    Ξεκίνησα να τα παίρνω , ηρέμησα αρκετά αλλά με διαστήματα εξάρσεων των φαινομένων που προανέφερα.
    Πριν από 6 περίπου μήνες επειδή εγώ προσωπικά αισθανόμουν καλά τα έκοψα από μόνος μου με αποτέλεσμα μετα από 20 περίπου μέρες να μου έρθει μια απελπισία για τα πάντα, μια απόγνωση, δεν μπορούσα να ηρεμήσω, έκλαιγα, και ήθελα να αυτοκτονήσω. Πήρα την γιατρό στο τηλέφωνο, μιας και βρισκόμουν στον τόπο εργασίας, την ενημερώνω και μου δίνει BESPAR KAI REMERON.
    Συνήλθα γρήγορα. Τα REMERON τα συνέχισα μέχρι πριν 3 μήνες και σε κάποια επικοινωνία με την γιατρό μου με γύρισε και πάλι στα CERTORUN.
    Σε ερώτησή μου ως πότε θα τα παίρνω μου έλεγε: Θα δούμε...
    Πριν από 1,5 μήνα τα έκοψα και πάλι μόνος μου και οι λόγοι που με ώθησαν αυτή την φορά ήταν ότι βρέθηκαν κάποιοι που μου λέγανε να τα κόψω γιατί αυτό μόνο κακό μου κάνουν, έβλεπα ότι ήμουν στα πατώματα και ο κύριος λόγος ήταν η ανεργία μου και οι υποχρεώσεις που έτρεχαν άρα δεν έκαναν δουλειά, οι παρενέργειες του συγκεκριμένου σκευάσματος που αδρανοποιεί την σεξουαλική δραστηριότητα (ενώ υπάρχει απίστευτη επιθυμία, δεν υπάρχει στήση και εξπερμάτιση).
    Αφού τα έκοψα μετα από 15 περίπου μέρες άρχισαν τα συμπτώματα της διακοπής της πρώτης φοράς, αλλά αυτή την φορά υπερίσχυσαν τα νεύρα και η επιθετικότητα...
    Όσπου ένα βράδυ ενώ ήμασταν αρκετα καλά με την σύντροφό μου σε αρνησή της για σεξουαλική επαφή εγώ της επιτέθηκα λεκτικά, και όταν αυτή αποχώρησε και πήγε στο δωμάτιο χωρίς να μου πεί ουσιαστικά τιποτε, εγώ συνέχισα την λεκτική επίθεση και έκανα και το επαίσχυντο όλων...: την χτυπησα...(και τώρα που το γράφω ντρέπομαι)
    Υστερα από 1/2 ώρα της ζήτησα συγνώμη αλλά ήταν αργά....έγινε.
    Φίλοι μου έκανα μια πράξη που και μόνο στο άκουσμα της αηδίαζα...χτύπησα την σύντροφό μου....Μαζεψα τα ρούχα μου κι έφυγα από την κοινή μας στέγη....
    Αυτή πήρε την απόφασή της....ΤΕΛΟΣ.
    Την επόμενη μέρα πήρα την γιατρό τηλέφωνο......Της είπα τα συμβάντα και η απάντησή της ήταν: Εκεί που χρειαζόσουν ενίσχυση εσύ πήγες και τα έκοψες....και μου έδωσε άλλα αντικαταθλιπτηκα (δεν θυμάμαι ονομασία) σαν τα REMERON όπως μου είπε, και XANAX (3/24ωρο)...μετά από 10 μέρες ήρθαν τα συμπτώματα της απελπισίας, της απόγνωσης, της ΜΑΥΡΙΛΑΣ,και σε επικοινωνία που είχαμε μου λέει κόψε τα αντικαταθλιπτικά γιατί πλέον τα πετάει ο οργανισμός σου...Και για λίγες μέρες μου έδωσε ZYPREXA και XANAX.....και μετά μου έκοψε και αυτά.
    Τώρα......μετά από 15 μέρες περίπου εκτός από τον θρήνο του χωρισμού που καταφέρνω και τον διαχειρίζομαι αρκετά καλά, δεν έχω τίποτε άλλο...είμαι καλά...
    ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ....τι συνέβει???? Γιατί όταν έκοψα τα CERTORAN διέλυσα την σχέση ζωής που είχα, ενώ με τα λεγόμενα της γιατρού χρειαζόμουν ενίσχυση??? Γιατι αφού αρχισα τα άλλα αντικαταθλιπτικα (τύπου REMERON) ΔΕΝ δεχόταν ο οργανισμός μου άλλα αντικαταθλιπτικά????
    Τι συνέβει μέσα στο κεφάλι μου και φέρθηκα σαν το χειρότερο ρεμάλι στην σύντροφό μου????
    Τι φταίει για το τίμημα που πληρώνω αυτή την στιγμή και διέλυσα ούτε λίγο ούτε πολύ την ζωή μου????
    Σας ευχαριστώ και σας ζητώ συγνώμη αν σας κούρασα...!!

  2. #2
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2007
    Location
    θεσσαλονίκη
    Posts
    609
    προφανώς συνειδητοποίησες πως η αντικαταθλιπτική αγωγή δεν είναι παιχνίδι να την κόβεις κ να την ξεκινάς όποτε θέλεις εσύ. χρειάζεται μεγαλύτερη σοβαρότητα.
    όσον αφορά τη σύντροφό σου δεν νομίζω πως είσασταν τέλεια κ αρμονικά κ την χτύπησες κ κατεύρρευσε ξαφνικά το οικοδόμημα...

  3. #3
    Junior Member
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    6
    pelarity: Ξεκινώντας από την δεύτερη παρατήρησή σου, γνωρίζεις πολλά ζευγάρια που κατω από τέτοιες συνθήκες και τόσα προβλήματα σε εξέληξη να είναι τέλεια και να ζουν αρμονικά???? Και όπως έγραψα αυτά τα προβλήματα ήταν τα μεγαλύτερα, υπήρχαν κι άλλα που δεν μπήκα στον κό[πο να τα αναφέρω......για το πρώτο σκέλος της παρατήρησης σου σίγουρα συνειδητοποίησα οτι την αγωγή δεν την κόβουμε, αλλά δεν πρέπει να μάθω γιατι την δεύτερη φορά που την έκοψα αντέδρασα μ ' αυτόν τον τρόπο.....εκανα δηλαδή κάτι για το οποίο ήμουν είμαι και θα είμαι ενάντιος και για οποιοδήποτε λόγο. Οπως αναφέρω, την δεύτερη φορά που τα έκοψα η θεραπεία δεν κράτησε πανω από 10 μέρες και μου τα έκοψε η ίδια η γιατρός γιατί λέει οτι την αντικαταθλιπτική αγωγή δεν την δεχεται άλλο ο οργανισμός σου.....και θέλω να μάθω αν τελικά η αγωγή μου έκανε καλό ή κακό.

  4. #4
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2007
    Location
    θεσσαλονίκη
    Posts
    609
    αυτό που εννοούσα είναι πως κάποια χαστούκια δεν μπορεί να είναι ο υπ' αριθμόν 1 λόγος χωρισμού ακριβώς επειδή υπάρχουν τόσα προβλήματα σε εξέλιξη γι' αυτό μην κατηγορείς άδικα τον εαυτό σου. εκτός κ αν λέγοντας την χτύπησες εννοείς πως την σακάτεψες οπότε εκεί ε, όπως κ να το κάνουμε έχει έναν λόγο να σε φοβάται...

  5. #5
    Banned
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    19,486
    οταν ανεβαζεισ δοση θελει ο οργανισμοσ σου καποιο διαστημα να ισοροπησει το ιδιο κι οταν κατεβαζεισ αμα δεν εισαι ετοιμοσ στην αρχη εισαι χαλια και μετα καλυτερευει η κατασταση λιγο δε γινεται κανονικα αλλα καλυτερευει εσυ δεν περιμενεσ να καλυτερεψει δεν ησουν ετοιμοσ για τη μειωση δεν ξερεισ και πωσ λειτουργουν τα χαπια δε θελει και πολυ για να γινει η μαλακια σε βρηκε μποσικο και ο γιατροσ και σου φορτωσε το ζιπρεξα που ειναι πολυ βαρυ για την περιπτωση σου κατα την αποψη μου φταιε ο γιατροσ που εχει εμπειρια με τα χαπια και επρεπε να σε προσεξει περισσοτερο απο οτι λεσ παντα επικοινωνουσεσ με το γιατρο σε κατασταση σοκ και εβλεπε μεγιστοποιημενο το οποιο προβλημα αλλα σε αυτο φταει ο γιατροσ που δεν υπολογισε οτι εισαι σοκαρισμενοσ και το προβλημα ειναι μικροτερο αλλα σε φορτωσε με χαπια

Similar Threads

  1. ΦΤΑΙΩ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΦΤΑΙΩ......ΓΙΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΤΙΜΗΜΑ????????
    By theo68 in forum Κατάθλιψη - Δυσθυμία
    Replies: 6
    Last Post: 29-04-2011, 18:33
  2. Φταίω
    By Kourmentalas in forum Stress, Αγχος, Φόβος, Γενικευμένη Αγχώδης Διαταραχή
    Replies: 3
    Last Post: 20-10-2010, 10:23
  3. Μηπως τελικα φταιω?
    By Παστελι in forum Σεξουαλικότητα, παρεκκλίσεις, σεξουαλική ταυτότητα
    Replies: 23
    Last Post: 17-12-2009, 17:22
  4. Ζηλεύω... αλλά γιατί?
    By Tass in forum Σεξουαλικότητα, παρεκκλίσεις, σεξουαλική ταυτότητα
    Replies: 23
    Last Post: 03-07-2007, 12:42

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •