- Home
- Ψάχνω Ειδικό Ψυχικής Υγείας: Ψυχολόγο, Ψυχίατρο, Σύμβουλο
- Θεσσαλονίκη
- Μπάμπαλου Χριστίνα Ελένη
Ψυχολόγος, Τμήμα Ψυχολογίας, Α.Π.Θ. (Υπότροφος ΙΚΥ). MSc Αναπτυξιακή/Εξελικτική & Σχολική Ψυχολογία, Α.Π.Θ. (Υπότροφος Ωνάσειου Ιδρύματος). Μεταπτυχιακή Εξειδίκευση στην Αξιολόγηση & Ψυχοπαιδαγωγική Υποστήριξη Παιδιών με Δυσκολίες Μάθησης & Προσαρμογής (Ειδικές Ανάγκες), Παν/μιο Μακεδονίας. Συστημική Ψυχοθεραπεία, Τραυματοθεραπεία-EMDR
Η Μπάμπαλου Χριστίνα Ελένη είναι αριστούχος (υπότροφος ΙΚΥ) απόφοιτη του τμήματος ψυχολογίας Α.Π.Θ.
Πέραν της Μεταπτυχιακής Εξειδίκευσης στην Ειδική Αγωγή από το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, διαθέτει Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Διττής Ειδίκευσης (MSc) στην Αναπτυξιακή/Εξελικτική & Σχολική Ψυχολογία, Α.Π.Θ. (υπότροφος Ωνάσειου Ιδρύματος), η οποία της επιτρέπει να ασχολείται με τις αποκλίσεις ανάπτυξης σε όλες τις ηλικιακές ομάδες -βρέφη, παιδιά (προσχολικής & σχολικής ηλικίας), έφηβοι, ενήλικες & υπερήλικες.
Έχει ολοκληρώσει ευρωπαϊκώς πιστοποιημένα προγράμματα εκπαίδευσης στη Συστημική Ψυχοθεραπεία & στην Τραυματοθεραπεία-EMDR.
Έχει εκπαιδευθεί στη χρήση, χορήγηση & αξιολόγηση ψυχομετρικών δοκιμασιών για βρέφη, παιδιά, εφήβους & ενήλικες.
Σε επίπεδο επαγγελματικής πρακτικής διαθέτει πλούσια, πολυεπίπεδη κλινική εμπειρία δεδομένου ότι έχει συνεργαστεί με ποικίλες δομές ψυχικής υγείας: ψυχιατρικές κλινικές, δομές ψυχοκοινωνικής προστασίας, δομές συμβουλευτικής υποστήριξης σχολείου-οικογένειας, σχολικές μονάδες, δομές ειδικής αγωγής, εταιρείες συμβουλευτικής σε θέματα ψυχικής υγείας εργαζομένων.
Δημοσιεύει άρθρα σε έγκυρα επιστημονικά περιοδικά, κάνει επιστημονικές εισηγήσεις σε συνέδρια, διεξάγει έρευνες σε συνεργασία με πανεπιστημιακούς φορείς & νοσοκομειακές δομές.
Διαγνωστικές υπηρεσίες, υπηρεσίες συμβουλευτικής & ψυχοθεραπείας σε παιδιά, εφήβους, ενήλικες, ζευγάρια, οικογένειες.
Συντονισμός σχολών γονέων (εν δυνάμει γονέων, γονέων πρόωρων νεογνών, γονέων παιδιών προσχολικής, σχολικής ηλικίας & εφήβων).
Συντονισμός ψυχοεκπαιδευτικών, βιωματικών ομάδων πρόληψης & παρέμβασης σε:
Ψυχοσωματικά συμπτώματα, δυσκολίες σύνθετων οικογενειών & υιοθεσίας, δυσκολίες σχετιζόμενες με την εμπειρία της μητρότητας, υπογονιμότητας & προωρότητας, υπηρεσίες συμβουλευτικής & ψυχοθεραπείας στην Ελλην. Νοηματική Γλώσσα
Ημέρα | Από | Έως |
Καθημερινές | - | - |
Στο πρώτο μέρος της ενότητας για τη βρεφική ανορεξία, αναφερθήκαμε στα Διαγνωστικά Κριτήρια αλλά και σε ζητήματα Διαφοροδιάγνωσης.
Για πρώτη φορά γίνεται επιστημονικός λόγος για την ανορεξία στην βρεφική ηλικία το 1983, όταν οι Chatoor και Egan περιγράφουν μια ομάδα περιπτώσεων παιδιών που μόλις έχουν ξεκινήσει να περπατούν, και τα οποία εμφανίζουν άρνηση στην τροφή.
Ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα παρέμβασης για τη ΔΕΠ-Υ οφείλει να στοχεύει στη μείωση των συμπτωμάτων της υπερκινητικότητας και των συνοδών συχνά στις περιπτώσεις παιδιών με ΔΕΠ-Υ προβλημάτων συμπεριφοράς και παράλληλα σε βελτιώσεις στην ακαδημαϊκή τους επίδοση.
Αναφορικά με τα προτεινόμενα βήματα της παρέμβασης σε περιπτώσεις ΔΕΠ-Υ, είναι πολύ σημαντικό κατ’ αρχήν να κάνουμε μια ολοκληρωμένη και πλήρη αξιολόγηση η οποία θα πρέπει να περιλαμβάνει πολλαπλές πηγές πληροφοριών και πολλαπλά εργαλεία συλλογής δεδομένων.
Αναφορικά με την αιτιοπαθογένεια της ΔΕΠ-Υ έχουν διατυπωθεί μια σειρά από υποθέσεις τόσο βιολογικές όσο και περιβαλλοντικές. Αυτό, πάντως, που φαίνεται να είναι κοινά αποδεκτό και να υποστηρίζεται από μια πληθώρα ερευνητικών ευρημάτων είναι ότι η ΔΕΠ-Υ συνιστά μια νευροαναπτυξιακή διαταραχή με ισχυρή γονιδιακή βάση και ισχυρό ποσοστό κληρονομικότητας όσον αφορά τις κύριες διαστάσεις των πυρηνικών συμπτωμάτων της, για τις οποίες αναφέρεται σημαντική διαγενεαλογική μεταβίβαση.
Ενημερωθείτε για τα άρθρα της εβδομάδας, για σεμινάρια και άλλες δράσεις που αφορούν αποκλειστικά την Ψυχολογία και την Ψυχική Υγεία.