βιβλία αντιμετώπισης άγχους

Η πηγή του άγχους βρίσκεται στο μέλλον. Αν μπορείς να κρατήσεις το μέλλον έξω από το μυαλό σου, μπορείς να ξεχάσεις τις στεναχώριες σου - Μίλαν Κούντερα.

Πώς θα απαλλαγούμε από το άγχος; Πώς θα το μετατρέψουμε σε κινητήρια δύναμη για τη ζωή μας; Από το ανανεωμένο εξειδικευμένο βιβλιοπωλείο ψυχολογίας της Πύλης μας, επιλέξαμε και παρουσιάζουμε 10 βιβλία αυτοβοήθειας, για το άγχος, τις κρίσεις πανικού και τις φοβίες.

1. Αναστολή, σύμπτωμα και άγχος - Sigmund Freud

anastoli symptoma agxosΠεριγραφή: Ένα από τα πιο σημαντικά κλινικά κείμενα το οποίο έγραψε ο Freud στα 70 του χρόνια, αναθεωρώντας τις ως τότε απόψεις του για το ακανθώδες ζήτημα του άγχους.

Εδώ διατυπώνει τη λεγόμενη δεύτερη θεωρία του για το άγχος, αναφερόμενος σε παιδικό άγχος, άγχος επί πραγματικού, νευρωτικό άγχος, αυτόματο άγχος και κυρίως στο άγχος ως σήμα κινδύνου απέναντι σε κάθε απειλητική κατάσταση, το οποίο μπορεί να οδηγήσει σε αναστολή ή σε διαμόρφωση συμπτώματος έχοντας ως ενέδρα του το εγώ.

Μεταβείτε στο Βιβλιοπωλείο Ψυχολογίας για να δείτε αναλυτικά για το βιβλίο Αναστολή, σύμπτωμα και άγχος.

 

2. Νικώ τον πανικό - Αγγελή, Κατερίνα

niko ton panikoΠεριγραφή: Μια σκιτσοϊστορία για τις κρίσεις πανικού ή αλλιώς, μια ιστορία τρόμου σε τέσσερις πράξεις: η ζωή ΠΡΙΝ τον πανικό, η ζωή ΜΕ τον πανικό, στα βάθη του φόβου και την απόγνωσης, η απόφαση να πάρω την κατάσταση ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΟΥ, και η ευτυχής πλην όμως ρεαλιστική ΚΑΤΑΛΗΞΗ αυτής της μάχης.

 

Μεταβείτε στο Βιβλιοπωλείο Ψυχολογίας για να δείτε αναλυτικά για το βιβλίο Νικώ τον Πανικό

 

3. Άγχος, Mindfulness, Ενσυνειδητότητα - Orsillo, Susan M. - Roemer, Lizabeth

aghos ensiniditotitaΠεριγραφή: Στην πραγματικότητα είναι αδύνατον να "ξεπεράσουμε" απλώς το άγχος. Όλα όσα κάνουν οι άνθρωποι για να νιώσουν καλύτερα, όπως το να αποφεύγουν τις καταστάσεις που τους φοβίζουν ή να απωθούν τις ανησυχίες από το μυαλό τους, κάνουν τα πράγματα χειρότερα.

Οι κορυφαίες ψυχολόγοι Susan M. Orsillo και Lizabeth Roemer παρουσιάζουν την παγκοσμίως νέα, δυναμική, εναλλακτική λύση "mindfulness-ενσυνειδητότητα" που μπορεί να σας απελευθερώσει από το άγχος, μέσα από τη ριζική αλλαγή της σχέσης σας με αυτό.

Με σαφήνεια και συμπόνια, αυτό το βιβλίο περιγράφει αναλυτικά εμπεριστατωμένες πρακτικές της νέας αυτής προσέγγισης, με τις οποίες αντιμετωπίζονται οι διαφορετικές μορφές του άγχους. Μάθετε βήμα - βήμα τις στρατηγικές που θα σας βοηθήσουν να αποκτήσετε επίγνωση των αγχωδών συναισθημάτων σας και παράλληλα να αποτρέψετε την κλιμάκωσή τους, να χαλαρώσετε τον κλοιό της ανησυχίας και του φόβου και να επιτύχετε ένα νέο επίπεδο συναισθηματικής και σωματικής ευεξίας.

Μεταβείτε στο Βιβλιοπωλείο για να δείτε αναλυτικά για το βιβλίο Άγχος, Mindfulness, Ενσυνειδητότητα.

 

4. Ο τελευταίος πανικός - Πλωμαρίτου, Βασιλική Η.

o teleftaios panikosΠεριγραφή: Οι κρίσεις πανικού σάς παραλύουν και σας εμποδίζουν να ζήσετε. Νιώθετε ότι ασκούν επιρροή στον συναισθηματικό, κοινωνικό και επαγγελματικό σας κόσμο και αφαιρούν το νόημα από κάθε στιγμή της ζωής σας.

Κατανοώ ότι θέλετε να απελευθερωθείτε απ' όλα αυτά τα συναισθήματα (και τα συμπτώματα) αλλά και από τις αγωνιώδεις σκέψεις που καλπάζουν στο μυαλό σας αφού αισθάνεστε αιχμάλωτοι σε μία κατάσταση που δεν μπορείτε να ελέγξετε.
Θα νιώσετε καλύτερα συναισθηματικά αλλά και γνωσιακά αφού θα μάθετε ορισμένες ικανότητες αυτοβοήθειας.
Αν ακολουθήσετε τις τεχνικές αντιμετώπισης του βιβλίου, τότε όχι μόνο θα τα καταφέρετε, αλλά θα αρχίσετε να νιώθετε πιο δυνατοί και πιο σίγουροι για τον εαυτό σας. Θα νιώσετε ασφαλείς για το αύριο και έτοιμοι να χαρείτε και να απολαύσετε το σήμερα.

Μεταβείτε στο Βιβλιοπωλείο Ψυχολογίας για να δείτε αναλυτικά για το βιβλίο Ο τελευταίος πανικός.

 

5. Κατανοώντας τον πανικό και την αγοραφοβία - Χαλιμούρδας, Θοδωρής

katanoontas ton paniko kai tin agorafoviaΠεριγραφή: Ο παρών οδηγός σχετικά με τη διαταραχή πανικού και την αγοραφοβία αποτελεί μια συμπυκνωμένη και εύχρηστη εισαγωγή η οποία μπορεί να χρησιμεύσει σε επαγγελματίες υγείας όσο και σε ανθρώπους που αντιμετωπίζουν αυτές τις καταστάσεις.

Η βιβλιογραφική ενημέρωση που παρέχει στην παρουσίαση των διαταραχών, στη φαρμακευτική και ψυχοθεραπευτική τους αντιμετώπιση, στοχεύουν στην αποτελεσματικότερη ενημέρωση θεραπευτών και ασθενών και, ως εκ τούτου, τη θεραπεία τους.

Μεταβείτε στο Βιβλιοπωλείο για να δείτε αναλυτικά για το βιβλίο Κατανοώντας τον πανικό και την αγοραφοβία.

 

6. Νικήστε τους φόβους σας - Peiffer, Vera

nikiste toys fovous sasΠεριγραφή: Στο βιβλίο της αυτό η Vera Peiffer, συγγραφέας του best seller "Θετική σκέψη" εξετάζει τις διάφορες μορφές του φόβου και πώς να τον αντιμετωπίσουμε, ερευνά επίσης όλα τα σύνθετα συναισθήματα που σχετίζονται με τους φόβους και τις φοβίες, όπως οι ενοχές, η ντροπή, η έλλειψη εμπιστοσύνης, η ανησυχία, η αγωνία, ο πανικός...

Πέρα από τις θεωρητικές ερμηνείες περιγράφονται πρακτικές μέθοδοι, όπως αυτές εμφανίζονται στη σύγχρονη ψυχοθεραπεία και στα προγράμματα αυτοβοήθειας, που δίνουν στον αναγνώστη τη δυνατότητα να αντιμετωπίσει και να ξεπεράσει τους φόβους του. Αν εφαρμοστούν σωστά, αυτές οι μέθοδοι αποδεικνύονται ιδιαιτέρως αποτελεσματικές.
Δεν είναι ανάγκη να ζήσετε με φόβους. Με τις μεθόδους αυτού του βιβλίου μπορείτε να ζήσετε μια καλύτερη ζωή και να αναπτύξετε με αυτοπεποίθηση όλες σας τις δυνατότητες.

Μεταβείτε στο Βιβλιοπωλείο Ψυχολογίας για να δείτε αναλυτικά για το βιβλίο Νικήστε τους φόβους σας.

 

7. Ξεπερνώντας το άγχος - Helen Kennerley

xepernontas to agxosΠεριγραφή: Πάρα πολλοί άνθρωποι υποφέρουν από κάποιο ψυχολογικό πρόβλημα που τους δημιουργεί άγχος, έντονη ψυχολογική πίεση και δυσφορία. Τα προβλήματά τους μπορεί να οφείλονται σε αρκετά προφανή αίτια (απώλεια του συντρόφου, μοναξιά ή δυσκολίες συντήρησης της οικογένειας) ή σε έμφυτα χαρακτηριστικά της προσωπικότητας, ή μπορεί να είναι αντίδραση σε τραυματικά γεγονότα της ζωής. Οι περισσότεροι άνθρωποι υποφέρουν σιωπηλά για πολλά χρόνια και κρατούν κρυφά τα προβλήματά τους επειδή αισθάνονται υπερβολική ντροπή ή πολλές ενοχές για να τα αποκαλύψουν. Κάποιοι πάντως φθάνουν μέχρι το κατώφλι του ειδικού ζητώντας βοήθεια. Αρκεί όμως αυτό;

Το βιβλίο αυτό είναι ένα εξαιρετικά επιτυχημένο εγχειρίδιο αυτοβοήθειας που επιτρέπει στους ανθρώπους να διαχειριστούν και να αντιμετωπίσουν τα προβλήματα που τους προκαλούν ανησυχία, φόβο και άγχος. Ο στόχος του είναι διπλός: πρώτον, να βοηθήσει τον αναγνώστη να κατανοήσει καλύτερα και σε βάθος το πρόβλημά του· δεύτερον, μέσα από ασκήσεις και ειδικές εφαρμογές να του διδάξει δεξιότητες αντιμετώπισης του άγχους και της ψυχολογικής πίεσης.

Μεταβείτε στο Βιβλιοπωλείο Ψυχολογίας για να δείτε αναλυτικά για το βιβλίο Ξεπερνώντας το άγχος

 

8. Ξεπερνώντας τον πανικό - Derrick Silove

xepernontas ton panikoΠεριγραφή: Πάρα πολλοί άνθρωποι πάσχουν από αγχώδεις διαταραχές - σε μερικές περιπτώσεις μάλιστα εκδηλώνουν επεισόδια ξαφνικού και έντονου άγχους, τις γνωστές "κρίσεις πανικού".

Οι κρίσεις πανικού μπορεί να οφείλονται σε γενετική προδιάθεση ή σε εμπειρίες που είχε το άτομο τα πρώτα χρόνια της ζωής του, ή μπορεί να είναι αντίδραση σε σοβαρά γεγονότα της ζωής.

Μεταβείτε στο Βιβλιοπωλείο Ψυχολογίας για να δείτε αναλυτικά για το βιβλίο Ξεπερνώντας τον πανικό.

 

9. No stress - Nadine Fleiszman

no stressΠεριγραφή: Πώς θα απαλλαγούμε από το άγχος; Πώς θα το μετατρέψουμε σε κινητήρια δύναμη για τη ζωή μας; 

Οι συγγραφείς του βιβλίου No Stress αναλύουν 16 καταστάσεις, εξαιρετικά αγχογόνες για τους εργαζομένους αλλά και πολύ συνηθισμένες, όπως οι συγκρούσεις με τους συναδέλφους, οι συχνές μετακινήσεις και τα ταξίδια, η ηθική παρενόχληση στον εργασιακό χώρο κ.ά.

Με απλό, αλλά τεκμηριωμένο τρόπο, προτείνουν μεθόδους και ασκήσεις που στηρίζονται στη θετική σκέψη και τη χαλάρωση και σας επιτρέπουν να διαχειριστείτε το άγχος ή ακόμη να το μετατρέψετε σε πολύτιμο σύμμαχο για την επιτυχία σε όποιον επαγγελματικό στίβο κι αν αγωνίζεστε.

Μεταβείτε στο Βιβλιοπωλείο Ψυχολογίας για να δείτε αναλυτικά για το βιβλίο No stress.

 

10. Δες τη ζωή αλλιώς - Huffington - Stasinopoulou, Arianna

des ti zoi alliosΠεριγραφή:  Το αέναο κυνήγι των δύο παραδοσιακών παραμέτρων της επιτυχίας -χρήμα & εξουσία- έχει οδηγήσει σε μια επιδημία ασθενειών που συνδέονται με την υπερκόπωση και το στρες, στη διάβρωση της ποιότητας των σχέσεων, της οικογενειακής ζωής και, κατά έναν ειρωνικό τρόπο, της καριέρας μας. Με λίγα λόγια, το κυνήγι της επιτυχίας κυριολεκτικά μας σκοτώνει.

Η συγγραφέας παρομοίασε τη διαρκή μας αναζήτηση για χρήμα και εξουσία με τα δύο πόδια ενός τρίποδου σκαμνιού: Μπορεί να μας κρατήσουν προσωρινά, όμως αργά ή γρήγορα θα οδηγηθούμε σε πτώση. Έχουμε ανάγκη από ένα τρίτο πόδι -μια τρίτη παράμετρο ορισμού της επιτυχίας- ώστε να πετύχουμε πραγματικά. Αυτή η τρίτη παράμετρος περιλαμβάνει την ευημερία μας, την επαφή με την ενσυνειδητότητα και την εσωτερική μας σοφία, την αναζήτηση και την ικανότητά μας για συμπόνοια και προσφορά.

Βασιζόμενη σε πρόσφατες πρωτοποριακές έρευνες και επιστημονικά ευρήματα στα πεδία της ψυχολογίας, των σπορ, του ύπνου και της φυσιολογίας, που καταδεικνύουν την ουσιαστική επίδραση του διαλογισμού, της ενσυνειδητότητας, της χαλάρωσης και της προσφοράς, η Arianna Huffington ανοίγει τον δρόμο για μια επανάσταση στην κουλτούρα, στον τρόπο σκέψης, τον εργασιακό χώρο και, εντέλει, στις ζωές μας.

Μεταβείτε στο Βιβλιοπωλείο Ψυχολογίας για να δείτε αναλυτικά για το βιβλίο Δες τη ζωή αλλιώς.

 

Σχετικά άρθρα

Εγγραφείτε στο Newsletter μας!

* απαιτούμενα πεδία
Ενδιαφέροντα * :
0
Shares