Αποτελεσματική διαχείριση εργασιακού στρες
Οι γνωστικές και ψυχολογικές απαιτήσεις που δημιουργεί στο σύγχρονο πολίτη και επαγγελματία το ανταγωνιστικό μοντέλο της οικονομίας, παρουσιάζονται ιδιαίτερα αυξημένες και πολύπλοκες.Αρχίζει πλέον να γίνεται αντιληπτό ότι ο εργαζόμενος δεν αρκεί απλώς να αποδίδει ικανοποιητικά στον εκάστοτε εργασιακό του ρόλο, αλλά οφείλει να πηγαίνει αρκετά βήματα πιο πέρα και να εκπαιδεύεται στην αποτελεσματική διαχείριση των σχέσεών του με τους άλλους, αλλά κυρίως, στη σχέση του με τον ίδιο του τον εαυτό.
Διαρκώς λοιπόν αναγνωρίζεται η σημασία της αλληλεπίδρασης του ατόμου με το περιβάλλον του και ιδιαιτέρως με τη διάσταση εκείνη που συνδέεται με τις παραγωγικές του δραστηριότητες και την ίδια τη δημιουργικότητα, ενώ παράλληλα γίνεται εμφανέστερη και πιο επιτακτική η ανάγκη για συστηματική διερεύνηση του είδους και της ουσίας αυτών των σχέσεων αλληλεπίδρασης.
Το βιβλίο πραγματεύεται μεταξύ άλλων επίκαιρα θέματα όπως:
- Το εργασιακό στρες που βιώνουν οι εργαζόμενοι πριν, κατά τη διάρκεια και μετά από εξαγορές και συγχωνεύσεις.
- Στρες, αλλοτρίωση και συμμετοχική ηγεσία.
- Οι επιπτώσεις της νέας τεχνολογίας και οι μέθοδοι εργασίας.
- Η αντιμετώπιση του στρες μέσω της λογικής.
- Συγκριτική μελέτη των αντρών και γυναικών μάνατζερ.
- Η σχέση μεταξύ εθνότητας και εργασιακού στρες.
Διαστάσεις | 24χ17 |
Ημερομηνία Κυκλοφορίας | 01/12/2006 |
Σελίδες | 366 |