• PSYVERSITY
  • #Thelo Psychiki Ygeia
  • Forum Αυτοβοήθειας
  • Λεξικό Ψυχολογίας
  • Δημοσκοπήσεις
  • Βιβλιοπωλείο
Σύνδεση Ειδικών

Σύνδεση Ειδικών

  • Δημιουργία λογαριασμού
  • Ξεχάσατε το όνομα χρήστη;
  • Ξεχάσατε τον κωδικό σας;
TRENDING NEWS
Η Επικοινωνία στις Σχέσεις (On: Μηνιαίος κύκλος ψυχοεκπαιδευτικών ομάδων που σκοπε
Μηχανή Αναζήτησης... Μηχανή Αναζήτησης...

Μηχανή Αναζήτησης

Αναζήτηση

Εξειδικευμένοι Συνεργάτες

  • Μπάμπαλου Χριστίνα ΕλένηΜπάμπαλου Χριστίνα ΕλένηΠεριοχή: ΘεσσαλονίκηΤηλέφωνο: 6973480170Ειδικότητα: Ψυχολόγος
  • Μπατάκης ΜιχάληςΜπατάκης ΜιχάληςΠεριοχή: ΑττικήΤηλέφωνο: 2130995046Ειδικότητα: Ψυχολόγος
  • Επιβατιανού ΑντιγόνηΕπιβατιανού ΑντιγόνηΠεριοχή: ΘεσσαλονίκηΤηλέφωνο: 2310834590Ειδικότητα: Ψυχολόγος
  • Έλενα ΤράγουΈλενα ΤράγουΠεριοχή: ΑττικήΤηλέφωνο: 2108949863Ειδικότητα: Ψυχολόγος
PSYCHOLOGY.GR PSYCHOLOGY.GR PSYCHOLOGY.GR Η Πύλη της Ψυχολογίας
  • PSYVERSITY
  • #Thelo Psychiki Ygeia
  • Forum Αυτοβοήθειας
  • Λεξικό Ψυχολογίας
  • Δημοσκοπήσεις
  • Βιβλιοπωλείο
Αναζήτηση

Εξειδικευμένοι Συνεργάτες

  • Δοϊρανλής ΝίκοςΔοϊρανλής ΝίκοςΠεριοχή: ΘεσσαλονίκηΤηλέφωνο: 2310.822292Ειδικότητα: Ψυχολόγος
  • Μπατάκης ΜιχάληςΜπατάκης ΜιχάληςΠεριοχή: ΑττικήΤηλέφωνο: 2130995046Ειδικότητα: Ψυχολόγος
  • Μπάμπαλου Χριστίνα ΕλένηΜπάμπαλου Χριστίνα ΕλένηΠεριοχή: ΘεσσαλονίκηΤηλέφωνο: 6973480170Ειδικότητα: Ψυχολόγος
  • Παναγιώτης ΕμμανουηλίδηςΠαναγιώτης ΕμμανουηλίδηςΠεριοχή: ΑττικήΤηλέφωνο: +306944170675Ειδικότητα: Σύμβουλος Ψ.Υγείας
Αρχική
Άρθρα Ψυχολογίας
ΨΥΧΟΘΕΡΑΠΕΙΑ
Οι θεραπευτές στο ντιβάνι...
Ψυχοθεραπεία & Συμβουλευτική
Ψυχοδυναμική Ψυχοθεραπεία
Γνωσιακή Ψυχοθεραπεία
Προσωποκεντρική Ψυχοθεραπεία
Συστημική Ψυχοθεραπεία
Gestalt Ψυχοθεραπεία
Ομαδική Ψυχοθεραπεία
ΚΛΑΔΟΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ
Αθλητική Ψυχολογία
Δικαστική Ψυχολογία
Εργασιακή Ψυχολογία
Κοινωνική Ψυχολογία
Νευροψυχολογία
Παιδαγωγική Ψυχολογία
Φιλοσοφική Ψυχολογία
Ψυχολογία Υγείας
ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
Ιστορία Ψυχολογίας
Διάσημα πειράματα ψυχολογίας
Διάσημοι Ψυχολόγοι
Διάφορα Θέματα Ψυχολογίας
Έρευνες Ψυχολογίας & Ψυχικής Υγείας
Συμμετοχή σε έρευνες Ψυχολογίας
ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ
Τα καλύτερα βιβλία Ψυχολογίας
Διαγωνισμοί βιβλίων
ΑΛΛΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ
Συνεντεύξεις
Λόγια Διάσημων Ψυχολόγων
Psychology Trends
Λεξικό Ψυχολογίας
Δημοσκοπήσεις Ψυχολογίας
Ψυχική Υγεία
ΨΥΧΙΚΗ ΥΓΕΙΑ
Διπολική Διαταραχή
Διαταραχές Πρόσληψης Τροφής
Υπερφαγία, Ψυχογενής Βουλιμία
Νευρική ανορεξία
Εξαρτήσεις, Ψυχοδραστικές ουσίες
Κατάθλιψη
Κακοποίηση
Πένθος, Απώλεια
Ψύχωση
Ψυχοπαθολογία
Ψυχοφαρμακολογία
ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ - ΠΑΙΔΙ
Ψυχολογία Παιδιού
Ψυχολογία Εφήβου
Συμβουλευτική Γονέων
Οικογενειακά Θέματα
Σχολική Ψυχολογία
Αναπτυξιακές Διαταραχές
Μαθησιακές Διαταραχές
Υπερκινητικότητα, ΔΕΠΥ
Μητρότητα
ΑΥΤΟΒΟΗΘΕΙΑ
Αυτοβοήθεια
Αυτοεκτίμηση
Διαχείριση Θυμού
Θετική Ψυχολογία
Θέματα Ύπνου
Σχέσεις & Επικοινωνία
Σεξουαλικότητα, Ταυτότητα
Συναισθηματική Νοημοσύνη
Ψυχική Ανθεκτικότητα
ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΑΓΧΟΥΣ
Άγχος, Στρες
Διαταραχή Πανικού
Διαταραχή Κοινωνικού Άγχους
Μετατραυματικό Στρες
Φοβίες
Ψυχαναγκαστική Διαταραχή
ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ
Προσωπικότητα
Θεωρίες Προσωπικότητας
Διαταραχές Προσωπικότητας
Οριακή Διαταραχή
Ναρκισσιστική Διαταραχή
Αναζήτηση Υπηρεσιών
Ψάχνω Ψυχολόγο, Ψυχίατρο, Σύμβουλο Ψ.Υγείας
Σεμινάρια Ψυχολογίας & Ψυχικής Υγείας
Εκπαιδευτικά Προγράμματα Ψυχολογίας & Ψυχοθεραπείας
Φορείς Ψυχολογίας & Ψυχικής Υγείας
Βιβλιοπωλείο Ψυχολογίας
Ειδικοί Ψυχ.Υγείας
Για Ειδικούς Ψυχικής Υγείας
Επικαιρότητα Ψυχολογίας και Ψυχικής Υγείας
Νέα Φορέων Ψυχολογίας & Ψυχικής Υγείας
Αγγελίες, Θέσεις Εργασίας Ψυχολόγων
Επάγγελμα Ψυχολόγος
Ψυχομετρικά Τεστ
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΓΙΑ ΕΙΔΙΚΟΥΣ Ψ.ΥΓΕΙΑΣ
Ειδικοί Ψυχικής Υγείας & Διαδίκτυο: Αναλυτικά εγχειρίδια (μόνο για συνεργάτες)
Γιατί να αποκτήσετε σελίδα Ειδικού Ψυχικής Υγείας στο Psychology
Γιατί να γίνετε Συνεργάτης - Αρθρογράφος στο Psychology
Γιατί να προβάλλετε τις υπηρεσίες σας στο Psychology
Επιλογές Συνεργατών
Διαχείριση Λογαριασμού
Αποστολή Άρθρου
Πλαίσιο αρθρογραφικής συνεργασίας
icps institute of coulselling
  • Αρχική
  • Άρθρα Ψυχολογίας
    • ΨΥΧΟΘΕΡΑΠΕΙΑ
      • Οι θεραπευτές στο ντιβάνι...
      • Ψυχοθεραπεία & Συμβουλευτική
      • Ψυχοδυναμική Ψυχοθεραπεία
      • Γνωσιακή Ψυχοθεραπεία
      • Προσωποκεντρική Ψυχοθεραπεία
      • Συστημική Ψυχοθεραπεία
      • Gestalt Ψυχοθεραπεία
      • Ομαδική Ψυχοθεραπεία
    • ΚΛΑΔΟΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ
      • Αθλητική Ψυχολογία
      • Δικαστική Ψυχολογία
      • Εργασιακή Ψυχολογία
      • Κοινωνική Ψυχολογία
      • Νευροψυχολογία
      • Παιδαγωγική Ψυχολογία
      • Φιλοσοφική Ψυχολογία
      • Ψυχολογία Υγείας
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
      • Ιστορία Ψυχολογίας
      • Διάσημα πειράματα ψυχολογίας
      • Διάσημοι Ψυχολόγοι
      • Διάφορα Θέματα Ψυχολογίας
      • Έρευνες Ψυχολογίας & Ψυχικής Υγείας
      • Συμμετοχή σε έρευνες Ψυχολογίας
    • ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ
      • Τα καλύτερα βιβλία Ψυχολογίας
      • Διαγωνισμοί βιβλίων
    • ΑΛΛΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ
      • Συνεντεύξεις
      • Λόγια Διάσημων Ψυχολόγων
      • Psychology Trends
      • Λεξικό Ψυχολογίας
      • Δημοσκοπήσεις Ψυχολογίας
  • Ψυχική Υγεία
    • ΨΥΧΙΚΗ ΥΓΕΙΑ
      • Διπολική Διαταραχή
      • Διαταραχές Πρόσληψης Τροφής
      • Υπερφαγία, Ψυχογενής Βουλιμία
      • Νευρική ανορεξία
      • Εξαρτήσεις, Ψυχοδραστικές ουσίες
      • Κατάθλιψη
      • Κακοποίηση
      • Πένθος, Απώλεια
      • Ψύχωση
      • Ψυχοπαθολογία
      • Ψυχοφαρμακολογία
    • ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ - ΠΑΙΔΙ
      • Ψυχολογία Παιδιού
      • Ψυχολογία Εφήβου
      • Συμβουλευτική Γονέων
      • Οικογενειακά Θέματα
      • Σχολική Ψυχολογία
      • Αναπτυξιακές Διαταραχές
      • Μαθησιακές Διαταραχές
      • Υπερκινητικότητα, ΔΕΠΥ
      • Μητρότητα
    • ΑΥΤΟΒΟΗΘΕΙΑ
      • Αυτοβοήθεια
      • Αυτοεκτίμηση
      • Διαχείριση Θυμού
      • Θετική Ψυχολογία
      • Θέματα Ύπνου
      • Σχέσεις & Επικοινωνία
      • Σεξουαλικότητα, Ταυτότητα
      • Συναισθηματική Νοημοσύνη
      • Ψυχική Ανθεκτικότητα
    • ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΑΓΧΟΥΣ
      • Άγχος, Στρες
      • Διαταραχή Πανικού
      • Διαταραχή Κοινωνικού Άγχους
      • Μετατραυματικό Στρες
      • Φοβίες
      • Ψυχαναγκαστική Διαταραχή
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ
      • Προσωπικότητα
      • Θεωρίες Προσωπικότητας
      • Διαταραχές Προσωπικότητας
      • Οριακή Διαταραχή
      • Ναρκισσιστική Διαταραχή
  • Αναζήτηση Υπηρεσιών
    • Ψάχνω Ψυχολόγο, Ψυχίατρο, Σύμβουλο Ψ.Υγείας
    • Σεμινάρια Ψυχολογίας & Ψυχικής Υγείας
    • Εκπαιδευτικά Προγράμματα Ψυχολογίας & Ψυχοθεραπείας
    • Φορείς Ψυχολογίας & Ψυχικής Υγείας
  • Βιβλιοπωλείο Ψυχολογίας
  • Ειδικοί Ψυχ.Υγείας
    • Για Ειδικούς Ψυχικής Υγείας
      • Επικαιρότητα Ψυχολογίας και Ψυχικής Υγείας
      • Νέα Φορέων Ψυχολογίας & Ψυχικής Υγείας
      • Αγγελίες, Θέσεις Εργασίας Ψυχολόγων
      • Επάγγελμα Ψυχολόγος
      • Ψυχομετρικά Τεστ
    • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΓΙΑ ΕΙΔΙΚΟΥΣ Ψ.ΥΓΕΙΑΣ
      • Ειδικοί Ψυχικής Υγείας & Διαδίκτυο: Αναλυτικά εγχειρίδια (μόνο για συνεργάτες)
      • Γιατί να αποκτήσετε σελίδα Ειδικού Ψυχικής Υγείας στο Psychology
      • Γιατί να γίνετε Συνεργάτης - Αρθρογράφος στο Psychology
      • Γιατί να προβάλλετε τις υπηρεσίες σας στο Psychology
    • Επιλογές Συνεργατών
      • Διαχείριση Λογαριασμού
      • Αποστολή Άρθρου
      • Πλαίσιο αρθρογραφικής συνεργασίας

Η θεραπευτική σχέση του επαγγελματία ψυχικής υγείας με τους γονείς παιδιού στο φάσμα του αυτισμού - e-learning

Tweet
Η εκδήλωση αυτή έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια εκδήλωση στην κατηγορία Σεμινάρια - Εργαστήρια για Ειδικούς

Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος

Οι Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ) είναι ταξινομική κατηγορία στο διαγνωστικό σύστημα DSM – 5 (Diagnostic and Statistical Manual) της Αμερικανικής Ψυχιατρικής Ένωσης, ενώ στο διαγνωστικό σύστημα ICD -10 (International Classification of Diseases) του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας αναφέρονται ως Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές (ΔΑΔ).

Kαι τα δύο διαγνωστικά συστήματα προσδιορίζουν τα άτομα με ΔΑΦ, μεταξύ άλλων, να αντιμετωπίζουν δυσκολίες στην κοινωνική συναλλαγή και επικοινωνία, στερεοτυπίες και επαναλαμβανόμενες συμπεριφορές. Μάλιστα το DSM –5 ορίζει τρεις κατηγορίες ανάλογα με την βαρύτητα των συμπτωμάτων.

Αναλόγως της βαρύτητας των συμπτωμάτων αλλά και λαμβάνοντας υπόψη τη λειτουργικότητα του ατόμου με ΔΑΦ τα προγράμματα αποκατάστασης και θεραπείας οφείλουν να είναι εξατομικευμένα για το κάθε άτομο με ΔΑΦ απαντώντας όχι μόνο στις συνεχώς μεταβαλλόμενες ανάγκες των ατόμων με ΔΑΦ αλλά και στις ιδιαίτερες ανάγκες του κάθε ατόμου ξεχωριστά.

Η θεραπευτική σχέση μεταξύ θεραπευτών/-τριών, γονιών και παιδιού/ενήλικα με ΔΑΦ

Η θεραπευτική σχέση μεταξύ θεραπευτών/-τριών, γονιών και παιδιού/ενήλικα με ΔΑΦ παρεμβάλλει σε όλες τις εκφάνσεις της θεραπευτικής διαδικασίας και καθιστά απαραίτητη τη συνεχή ενημέρωση του/των θεραπευτή/των για ζητήματα που άπτονται της θεραπευτικής διαδικασίας. Ιδιαίτερα, η θεραπευτική σχέση θεραπευτών και γονιών διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στη συνολική πορεία της θεραπείας και της αποκατάστασης του παιδιού με ΔΑΦ.

Στόχοι του Σεμιναρίου:

  1. Εισαγωγή των συμμετεχόντων στα βασικά χαρακτηριστικά της θεραπευτικής σχέσης που δημιουργείται και αναπτύσσεται με τους γονείς που έχουν παιδί που ανήκει στο φάσμα
  2. Γνωριμία με τα στάδια του πένθους στις χρόνιες διαταραχές με έμφαση στις ΔΑΦ και το ρόλο της οικογένειας
  3. Ευαισθητοποίηση των συμμετεχόντων σε εκείνες τις βασικές αρχές της ψυχοδυναμικής και συστημικής προσέγγισης που συμβάλλουν στην αναγνώριση και διαχείριση των συναισθημάτων με έμφαση στη διαχείριση των συναισθημάτων του/της θεραπευτή/-τριας απέναντι στο θεραπευόμενο και στην οικογένειά του.

Έτσι ώστε οι συμμετέχοντες:

  1. Να προσεγγίσουν δομημένα τους παράγοντες που επηρεάζουν τη διαμόρφωση της θεραπευτικής σχέσης με τους γονείς και πώς αυτή συμβάλλει στη θεραπεία και αποκατάσταση του μέλους με ΔΑΦ
  2. Να προχωρήσουν σε βελτίωση της κλινικής πρακτικής τους και να βελτιώσουν την θεραπευτική διαδικασία.

Το σεμινάριο δεν έχει συγκεκριμένες ημερομηνίες παρακολούθησης καθώς είναι διαθέσιμο μέσω πλατφόρμας elearning και ενεργό για όλο το χρόνο (2020/2021) προκειμένου ο ενδιαφερόμενος να το παρακολουθήσει ασύγχρονα.

Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος: Κλινική Εικόνα και Χαρακτηριστικά -Διάγνωση -Συν-νοσηρότητα

✓ Σύνοψη των βασικών κλινικών χαρακτηριστικών
✓ Σε όλα τα στάδια της λειτουργικότητας
✓ Προσέγγιση των ΔΑΦ ως νευροαναπτυξιακές διαταραχές
✓ Διάγνωση: Κλινικά χαρακτηριστικά, συστήματα ταξινόμησης, ADOS- ADIR
✓ Αξιολόγηση
✓ Συν-νοσηρότητα (έμφαση στις συνηθέστερες παθήσεις που εμφανίζονται συχνότερα με τις ΔΑΦ)

Περιγραφή

Στην εισαγωγική αυτή ενότητα, γίνεται υπενθύμιση των βασικών γνώσεων για τη συνήθη κλινική εικόνα των ατόμων με ΔΑΦ. Θα δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στο πως η κλινική εικόνα και οι δυσκολίες των παιδιών με ΔΑΦ επηρεάζουν τη θεραπευτική σχέση με τους γονείς.

Γνωστικά Χαρακτηριστικά ατόμων με ΔΑΦ μέσης και υψηλής λειτουργικότητας

Γνωριμία με τις νευροψυχολογικές θεωρίες

  1. Θεωρία του Νου
  2. Οι εκτελεστικές (ή επιτελικές) λειτουργίες
  3. Η ικανότητα για κεντρική συνοχή
  4. Διαδικαστική μάθηση και μνήμη

Περιγραφή

Στην ενότητα αυτή, θα γίνει συνοπτικά αναφορά στους τέσσερις τομείς γνωστικών λειτουργιών στις οποίες τα άτομα με ΔΑΦ παρουσιάζουν ατυπίες.

Η Οικογένεια του Ατόμου με ΔΑΦ: Τα στάδια του Πένθους στις Χρόνιες Διαταραχές με έμφαση στις ΔΑΦ

✓ Το πένθος των γονέων παιδιού με χρόνια αναπηρία
✓ Στάδια του πένθους στις σοβαρές αναπτυξιακές διαταραχές, ιδιαίτερα στις ΔΑΦ
✓ Ο διαφορετικός ρόλος και η οπτική της μητέρας και του πατέρα
✓ Το αίσθημα της ενοχής των γονέων και ο ρόλος του ειδικού στην ενοχοποίηση απενοχοποίηση.

Περιγραφή

Με την ολοκλήρωση της ενότητας, ο εκπαιδευόμενος θα είναι σε θέση να αναγνωρίζει τα βασικά στάδια του πένθους των γονέων για την απώλεια του ιδανικού παιδιού που είχαν φανταστεί, καθώς και το ρόλο του θεραπευτή σε αυτή τη διαδικασία.

Η Θεραπευτική σχέση με τους γονείς: Μεταβίβαση και Αντιμεταβίβαση

✓ Εισαγωγή στις βασικές έννοιας της Μεταβίβασης και Αντιμεταβίβασης
✓ Διαχείριση Αντιμεταβιβαστικών συναισθημάτων των θεραπευτών/-τριών
✓ Διαχείρισης ματαίωσης θεραπευτών και οικογένειας

Περιγραφή

Αυτή η εισήγηση στοχεύει στην κατανόηση από τους συμμετέχοντες των συναισθηματικών αντιδράσεων γονέων και επαγγελματιών στην διαταραχή, και την ματαίωση που προκαλείται λόγω της χρόνιας φύσης της, ως μια πολύ σημαντική πτυχή της θεραπευτικής σχέσης.

Ιδιαίτερη προσοχή χρειάζεται να δοθεί στην αναγνώριση και ανάλυση των (αντιμεταβιβαστικών) συναισθημάτων που προκαλούν το θεραπευτή ώστε να αξιοποιηθούν ως θεραπευτικό εργαλείο και πυξίδα για την πορεία της θεραπευτικής παρέμβασης. Η εισήγηση αυτή στοχεύει επίσης στην γνωριμία των συμμετεχόντων με τους τρόπους διαχείρισης των συναισθημάτων αυτών και των περίπλοκων ζητημάτων που εγείρουν.

Η Οικογένεια ως Σύστημα

✓ Τι είναι σύστημα
✓ Βασικές αρχές συστημάτων και υπο-συστημάτων
✓ Αλληλεπίδραση συστημάτων και υποσυστημάτων
✓ Η λειτουργία της οικογένειας και της διεπιστημονικής ομάδας ως σύστημα
✓ Πώς επικοινωνεί η οικογένεια και η διεπιστημονική ομάδα μέσα από τη συγκεκριμένη σχέση του θεραπευτή με την οικογένεια;

Περιγραφή

Μια πρώτη γνωριμία των συμμετεχόντων με τη συστημική σκέψη με έμφαση κυρίως στην οικογένεια και στο πως επικοινωνεί με το θεραπευτή και τη διεπιστημονική ομάδα ως συστήματα τα οποία αλληλεπιδρούν.

Η Θεραπευτική σχέση με τους γονείς παιδιού με ΔΑΦ στα διαφορετικά στάδια της θεραπευτικής διαδικασίας


✓ Intake/Υποδοχή
✓ Αίτημα
✓ Διαγνωστικές διαδικασίες και Αξιολόγηση
✓ Διαδικασία Ανακοίνωσης Διάγνωσης και Διαχείρισης (Έμφαση στις δυνατότητες των παιδιών και διαχείριση των ελλειμμάτων)
✓ Επαναξιολόγηση
✓ Σχέση με γονέα στα στάδια της θεραπευτικής διαδικασίας
✓ Νέο Αίτημα/Κάλυψη άλλων αναγκών
✓ Συμβουλευτική
✓ Drop out
✓ Ψυχοεκπαίδευση: Πώς η ψυχοεκπαίδευση βοηθάει γενικά τη θεραπευτική σχέση

Περιγραφή

Σε αυτή την ενότητα συνδυάζονται μια σειρά ζητημάτων που περιλαμβάνουν από τη λήψη του ιστορικού και την ανακοίνωση της διάγνωσης μέχρι την έναρξη της θεραπείας και του συμβολαίου, της επαναξιολόγησης.

Εκπαιδευτικό υλικό

Οι συμμετέχοντες/συμμετέχουσες έχουν τη δυνατότητα να κατεβάσουν το εκπαιδευτικό υλικό (power point και βιβλιογραφία) από την πλατφόρμα.

Προφίλ συμμετεχόντων

  • Επαγγελματίες ψυχικής υγείας με εμπειρία με άτομα με ΔΑΦ
  • Εκπαιδευτικοί παράλληλης στήριξης

Αξιολόγηση σεμιναρίου

Με την ολοκλήρωση της εκπαίδευσης συμμετέχοντες θα συμπληρώσουν ηλεκτρονικά ένα ερωτηματολόγιο για την αξιολόγηση του περιεχομένου και της δομής του σεμιναρίου.

Αξιολόγηση - λήψη βεβαίωσης παρακολούθησης

• Με την ολοκλήρωση της εκπαίδευσης οι εκπαιδευόμενοι θα λάβουν βεβαίωση
παρακολούθησης.
• Για την λήψη της βεβαίωσης απαιτείται από τους εκπαιδευόμενους η συμπλήρωση
του ερωτηματολογίου αξιολόγησης του σεμιναρίου και η επιτυχημένη ολοκλήρωση
γραπτής δοκιμασίας (ποσοστό σωστών απαντήσεων τουλάχιστον 80%). Ο κάθε
εκπαιδευόμενος έχει 5 ευκαιρίες να περάσει τη δοκιμασία αξιολόγησης, ώστε να
λάβει τη βεβαίωση παρακολούθησης .

Εγγραφές

Απευθείας στην πλατφόρμα tetedu.gr με εγγραφή και άνοιγμα προσωπικού λογαριασμού και μέσω της ιστοσελίδας www.kpechios.gr

Πληροφορίες

2105731581, Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Συνοπτικές Πληροφορίες

Έναρξη 01-06-2021 10:00 am
Θέσεις Ν/Α
Κόστος 75€
Τόπος διεξαγωγής Κέντρο Παιδιού και Εφήβου

Εκδήλωση ενδιαφέροντος

Location Map

Follow us

Το Psychology.gr ιδρύθηκε το 2003. Αποτελεί την μεγαλύτερη και πιο ιστορική Πύλη Ψυχολογίας στο ελληνικό διαδίκτυο. Από το 2018, είναι εγκεκριμένος εκδότης της υπηρεσίας Google News, για θέματα Ψυχολογίας & Ψυχικής Υγείας.

© 2020 Psychology.gr - Η Πύλη της Ψυχολογίας All Rights Reserved. Αναπτύχθηκε και Φιλοξενείται από: MultiHosting

  • Το blog μας
  • Σχετικά με μας
  • Επικοινωνία

Όροι Χρήσης | Πολιτική Απορρήτου | Αποποίηση Ευθύνης | Κανονισμός Λειτουργίας Κοινότητας Υποστήριξης | Sitemap |