Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας | Σχεσιακή Ψυχαναλυτική Ψυχοθεραπεύτρια. Παιδοψυχολογία & Ψυχολογία Εφήβου, PgD, AMC LLC. Ομαδική Ψυχοθεραπεία με βάση το Διαπροσωπικό Μοντέλο Διάδρασης του Irvin Yalom & την Σχεσιακή Ψυχανάλυση & Ψυχοθεραπεία, PgD(Υπό εκπαίδευση), ΙΣΟΨ
Η Φούντα Μαρία είναι Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας - Σχεσιακή Ψυχαναλυτική Ψυχοθεραπεύτρια.
Είναι μέλος της Διεθνής Ένωσης Σχεσιακής Ψυχανάλυσης & Ψυχοθεραπείας (IARPP).
Σπούδασε «Ψυχολογία & Επικοινωνία» στο University of Indianapolis Athens Campus, και στη συνέχεια ολοκλήρωσε το πρόγραμμα Συμπληρωματικής Εκπαίδευσης εξ αποστάσεως του ΕΚΠΑ στην ενότητα «Business Psychology».
Έπειτα ολοκλήρωσε την εκπαίδευση της στο Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης στην Ψυχοθεραπεία με βάση το «Γνωσιακό Αναλυτικό Μοντέλο, τον Διαλεκτικό Εαυτό και τη Σχεσιακή Ψυχοθεραπεία» και είναι υπό εκπαίδευση στο Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Εφαρμοσμένης Ειδίκευσης στην Ομαδική Ψυχοθεραπεία κατά Irvin Yalom και τα Σχεσιακά Δυναμικά της Ομάδος του Ινστιτούτου Σχεσιακής & Ομαδικής Ψυχοθεραπείας (ΙΣΟΨ).
Συνεχίζοντας την κατάρτιση της είναι υπό εκπαίδευση στο πιστοποιημένο πρόγραμμα του Μητροπολιτικού Κολεγίου Αθηνών «Παιδοψυχολογία και Ψυχολογία Εφήβου» (Scottish Qualifications Authority).
Στα πλαίσια της δια βίου εκπαίδευσης και της συνεχιζόμενης επαγγελματικής κατάρτισης, η ίδια παρακολουθεί επιμορφωτικά σεμινάρια, συνέδρια και ημερίδες που διοργανώνονται στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό.
Σήμερα αναλαμβάνει ιδιωτικά ψυχοθεραπευτικά ενήλικες, παιδιά και εφήβους, υπό συνεχιζόμενη εποπτεία, προσωπική ατομική και ομαδική ψυχοθεραπεία, εστιάζοντας σύμφωνα με τις αρχές της Σχεσιακής Ψυχοθεραπείας, στις ανθρώπινες διαπροσωπικές σχέσεις, υποστηρίζοντας πως ο τρόπος με τον οποίο έχουν διαμορφωθεί οι σχέσεις με τους άλλους τόσο στο παρελθόν όσο και στο παρόν παίζει καθοριστικό ρόλο.
Έτσι αναλυτής και αναλυόμενος δουλεύουμε κοινά ή μη, συνειδητά ή ασυνείδητα βιώματα, αντιλήψεις και συναισθήματα που αναδύονται και αναλύονται στο "εδώ και τώρα" της θεραπευτικής πράξης.
Ειδικεύεται, σε συνεργασία με παιδοψυχίατρο, σε παιδιά και εφήβους με ΔΑΔ, ΔΕΠΥ και αυτισμό παρέχοντας υποστήριξη σε προβλήματα συμπεριφοράς, συναισθήματος και κοινωνικοποίησης με συνομήλικους και συμβουλευτική γονέων.
Αρθογραφεί ως εξωτερικός συνεργάτης στον ηλεκτρονικό τύπο σε συνεργασία με site Ψυχολογίας (πχ. Πύλη Ψυχολογίας, efiveia)
Συντονίζει και οργανώνει Ομάδες Γονέων, Ομιλίες και Κύκλους Σεμιναρίων για ειδικούς ψυχικής υγείας σε συνεργασία με καταξιωμένους συναδέλφους στον χώρο.
Συμβουλευτική Ψυχοθεραπεία, Διαπροσωπικές Σχέσεις, Αυτογνωσία, Προσωπική Ανάπτυξη, Διατροφικές Διαταραχές
Ημέρα | Από | Έως |
Καθημερινές | 09:00 | 22:00 |
Σάββατο | 10:00 | 19:00 |
Όλοι μας έχουμε ακούσει τους όρους «κρίση πανικού» ή «προσβολή πανικού». Οι περισσότεροι, έστω και μια φορά στη ζωή μας, έχουμε βιώσει σε μικρότερο ή μεγαλύτερο βαθμό τα συμπτώματα. Τι ακριβώς είναι όμως μία κρίση πανικού; Τι την προκαλεί; Πόσο επικίνδυνη είναι για τη ζωή μας; Πότε μιλάμε για Διαταραχή Πανικού; Και κατά πόσο επηρεάζει και δεσμεύει τη καθημερινότητα μας;
Καθημερινά τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης μας φέρνουν αντιμέτωπους με ποικίλα περιστατικά κοινωνικής βίας. Κλοπές, τρομοκρατικά χτυπήματα, βανδαλισμοί, συμπλοκές, οικογενειακές τραγωδίες. Πολλά περιστατικά, με διαφορετικές μορφές εκτέλεσης, και κοινό παρονομαστή ένα φαινόμενο που εξελίσσεται ραγδαία και είτε ως θύματα, μάρτυρες ή παρατηρητές, μας επηρεάζει άμεσα.
Είναι δύσκολο στις μέρες να εμπιστευτούμε και να επενδύσουμε σε ανθρώπους και καταστάσεις χωρίς δεύτερες σκέψεις και σενάρια καταστροφής. Προβάλλουμε μία εικόνα του εαυτού στους γύρω μας, μέσα από τη κοινωνική μας ζωή, και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, υψώνουμε τείχη και πείθουμε τους εαυτούς μας ότι είμαστε αυτάρκεις και ολοκληρωμένοι. Έτσι, ο άλλος καλείται να πάρει έναν δευτερεύοντα ρόλο, μοιραία.
Όταν έρθει η στιγμή της ενηλικίωσης, φαντάζει δύσκολο σε πολλούς γονείς να αναγνωρίσουν και να αποδεχθούν ότι το μικρό τους, πλέον είναι ένας ανεξάρτητος νεαρός ενήλικας, με κριτική σκέψη, έτοιμος να αναλάβει τις ευθύνες των πράξεων του, να διαχειριστεί και να κάνει τις επιλογές του. Διανύοντας τα παιδικά και εφηβικά χρόνια, αναγνωρίζουμε πόσο σημαντικό ρόλο παίζει η δική μας στάση ως γονείς, τα όρια που θέτουμε και το περιβάλλον που δημιουργούμε για το παιδί, στην αυτονομία του.
Νομίζω ότι η ερωτική διεκδίκηση αποτελεί μια ψευδαίσθηση. Παλεύω ενάντια σε φανταστικούς ανεμόμυλους. Θεωρώ ότι, αν και αυτού του είδους η ψευδαίσθηση συχνά μου χαρίζει μια ευφορία και με παρηγορεί, στην ουσία με αποδυναμώνει και με αποξενώνει. ― Irvin D. Yalom, Ο Δήμιος του Έρωτα κι άλλες Ιστορίες Ψυχοθεραπείας
Συμφωνά με το Αγγλικό Λεξικό της Οξφόρδης το συναίσθημα ορίζεται ως «οποιαδήποτε αναταραχή ή αναστάτωση του νου, αίσθημα, πόθος. Οποιαδήποτε σφοδρή ή εξημμένη ψυχική κατάσταση». Θυμός, θλίψη, φόβος και αγάπη είναι μερικά από τα βασικά συναισθήματα που βιώνουμε ανάμεσα στα εκατοντάδες άλλα συναισθήματα μας, που ίσως δεν είναι εύκολο να αποδοθούν με λέξεις.
Φίλος, συνάδελφος, σύντροφος, παιδί, γονέας, επαγγελματίας. Αυτοί είναι κάποιοι από τους ρόλους που λίγο πολύ όλοι στην καθημερινότητα μας καλούμαστε να αναλάβουμε. Ρόλοι οι οποίοι εναλλάσσονται ανάλογα με το περιβάλλον στο οποίο κινούμαστε και με τους ανθρώπους με τους οποίους συναναστρεφόμαστε στην κάθε δεδομένη περίπτωση.