logo circle smallΝέα στήλη, αποκλειστικά για συνεργάτες - ειδικούς ψυχικής υγείας: Η παρουσία των ειδικών ψυχικής υγείας στο διαδίκτυο είναι χωρίς αμφιβολία, απαραίτητη για κάθε επαγγελματία. Υπάρχει πληθώρα πληροφοριών, πληθώρα εργαλείων, πληθώρα επιλογών.

Το κρίσιμο ερώτημα είναι: Ποιες είναι οι βέλτιστες πρακτικές που θα ενισχύσουν την αποτελεσματικότητα της διαδικτυακής παρουσίας ενός επαγγελματία;

Βοηθάει το Facebook ή μήπως το Twitter; Να χρησιμοποιήσω το profil μου στο facebook, να κάνω fanpage ή μήπως group; Βοηθάει η συγγραφή άρθρων και η καταχώρηση σε καταλόγους; Τα βίντεο στο youtube, πόσο αποτελεσματικά είναι; Τα google adwords, αποδίδουν ή όχι; Τι πρέπει να γίνει ώστε η επαγγελματική μου σελίδα να αρχίσει να έχει επισκεψιμότητα και άρα απόδοση;  Πως θα ελέγχω την απόδοση των ενεργειών μου, ώστε να μην ξοδεύω άσκοπα χρήματα αλλά και χρόνο;

Η Πύλη Ψυχολογίας μετρά πλέον 18 χρόνια λειτουργίας. Η ομάδα της Πύλης Ψυχολογίας, απαρτίζεται από :

  • Ψυχολόγους,
  • Συμβούλους Ψυχικής Υγείας,
  • Συντάκτες / αρθρογράφους,
  • Μεταφραστές,
  • Developers,
  • Digital Marketing Specialists,
  • SEO (search engine optimization) Experts.

Η πολύχρονη εμπειρία της ομάδας, που συνδυάζει γνώση του αντικειμένου της ψυχολογίας και γνώση του διαδικτύου, οδήγησε στη δημιουργία της παρούσας ενότητας, που αφορά αποκλειστικά συνεργάτες - ειδικούς ψυχικής υγείας. Περιλαμβάνει άρθρα από experts, οδηγούς χρήσης, συμβουλές και βέλτιστες πρακτικές που θα φέρουν αποτέλεσμα στην διαδικτυακή σας παρουσία/προβολή.

multihosting φιλοξενία ιστοσελίδων

Το σημερινό άρθρο, ευθέως αναφέρουμε ότι αποτελεί, διαφημιστικό κείμενο! Είτε έχετε ήδη Επαγγελματική Ιστοσελίδα, είτε σκοπεύετε να φτιάξετε, αναλογιστείτε την κρίσιμη σημασία που παίζει ο server στο οποίο θα φιλοξενείται!
Η υπηρεσία της φιλοξενίας (web hosting) είναι κρίσιμη διότι:

google, κατάταξη ιστοσελίδων

Το διαδίκτυο είναι αναπόσταστο εργαλείο προβολής των υπηρεσιών που παρέχει ένας επαγγελματίας ψυχικής υγείας. Πλέον, το 85% αυτών που θα απευθυνθεί σε κάποιον επαγγελματία, ακόμη κι αν βρει τον ειδικό της επιλογής του από πηγή εκτός διαδικτύου (πχ σύσταση), θα καταλήξει, πριν επικοινωνήσει με το ειδικό, να κάνει μια έρευνα γι αυτόν, στη Google ή/και στα Social media.

google, κατάταξη ιστοσελίδων

Αγαπητοί συνεργάτες,
κάποιοι αρθρογράφοι, ασχολούνται με τη συγγραφή άρθρων για να προωθήσουν τις υπηρεσίες τους. Κάποιοι αρθρογραφούν από χόμπυ ή για άλλους λόγους. Κοινή αντίληψη όμως είναι, πως όλοι επιθυμούμε να έχουμε ένα ποιοτικό περιεχόμενο, με άρθρα που δίνουν χρήσιμες πληροφορίες στους αναγνώστες, με άρθρα που αξίζει να διαβαστούν και να διαμοιραστούν.

Οι ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΚΤΗ