Ψυχολόγος ΜSc στις Επιστήμες της Εκπαίδευσης- Ψυχοθεραπεύτρια, πτυχιούχος Τμήματος Ψυχολογίας- Παντείο Παν/μιο, Ειδίκευση σε Συστημική Ψυχοθεραπεία & Συμβουλευτική, Βιοθυμική Ψυχοθεραπεία/ Κλινική Υπνοθεραπεία, Ανάλυση Συμπεριφοράς, Γνωσιακή-Συμπεριφορική Ψυχοθεραπεία, Somatic Mindfullness, Δεκτική Μουσικοθεραπεία ( Music Breathing & Music Imagery method )
Είμαι Ψυχολόγος, πτυχιούχος του τμήματος Ψυχολογίας του Παντείου Παν/μίου και κάτοχος της νόμιμης Αδειας άσκησης επαγγέλματος Ψυχολόγου. Πραγματοποίησα τις μεταπτυχιακές μου σπουδές στο ΔΠΜΣ "Παιδαγωγική μέσω καινοτόμων τεχνολογιών & Βιοιατρικών προσεγγίσεων" του Παν/μίου Δυτικής Αττικής & ΑΣΠΑΙΤΕ ( με επιπλέον πιστοποίηση παιδαγωγικής & διδακτικής επάρκειας).
Το πεδίο των μεταπτυχιακών μου σπουδών εστιάζει μεταξύ άλλων στους τομείς της Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας, της Παιδαγωγικής, της Κοινωνικής Νευροεπιστήμης, της Ψυχοκοινωνικής στήριξης- Συμβουλευτικής παιδιών και εφήβων και της Εκπαίδευσης Ενηλίκων.
Η μετεκπαίδευσή μου στην Ψυχοθεραπεία ειναι συνολικά 5ετής και αφορά τις εξής προσεγγίσεις: Γνωσιακή- Συμπεριφορική Ψυχοθεραπεία, Συστημική Ψυχοθεραπεια/ Συμβουλευτική & Συστημικό Ψυχοδραμα, Βιοθυμική Ψυχοθεραπεία/ Υπνοθεραπεία (Κέντρο Εφαρμοσμένης Ψυχοθεραπείας & Συμβουλευτικής).
Συνεχίζω τις σπουδές μου ως εκπαιδευόμενη στη Συστημική Ψυχοθεραπεία & Συμβουλευτική στο Κέντρο Συστημικής Μελέτης και Θεραπείας Αθήνας & Θεσσαλονίκης ( 4ετής εκπαίδευση πιστοποιημένη από την E.F.T.A ) και στη μέθοδο Δεκτικής Μουσικοθεραπείας Music Breathing & Music Imagery ( Sonora Διεπιστημονική Εταιρεία Μουσικοθεραπείας & Ερευνας ) .
Πρόγραμμα μετεκπαίδευσης στην Κλινική Ψυχοπαθολογία ( Ιατρική Σχολή ΕΚΠΑ & ΕΠΙΨΥ )
Αct Soma- Somatic Mindfullness ( Ison Psychometrica )
Ανάλυση Συμπεριφοράς ( Πάντειο Παν/μιο )
Σεξουαλική διαπαιδαγώγηση & Ψυχολογία της νεανικής σχέσης ( Πάντειο Παν/μιο )
Η Θετική Ψυχολογία στην Εκπαίδευση ( Πάντειο Παν/μιο )
Τεχνικές Σωματικά Επικεντρωμένης Ψυχοθεραπείας Gestalt σχετικά με το ψυχικό τραύμα ( ατομικό & διαγενεαλογικό ), θέματα σχέσεων, κλπ. ( Δίοδος- Κέντρο Προσωπικής Ανάπτυξης και θεραπείας )
Επαγγελματική μετεκπαιδεύση στη Συμβουλευτική Σταδιοδρομίας & Επαγγελματικού Προσανατολισμου βασισμένη σε Συστημικές προσεγγίσεις (Αφηγηματική & Solution focused)- Εθνικό Καποδοστριακό Παν/μιο, Κε.δι.βιμ Employ, Παν/μιο Αιγαίου
Σεμινάρια σχετικά με τη Συμβουλευτική παιδιών σχολικής ηλικίας & εφήβων ( συναισθηματικές και διαπροσωπικές δυσκολίες)- ΕΚΠΑ & Κεντρο Εφαρμ. Ψυχοθεραπείας και Συμβουλευτικής
Συμβουλευτική των εξαρτήσεων ( ΕΚΠΑ )
Μουσική αγωγή βρεφών και νηπίων ( Πανεπιστήμιο Μακεδονίας )
Υποστήριξη στις μαθησιακές δυσκολίες ( Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας )
Εισαγωγή στη Μουσικοθεραπεία ( Ωδείο Φιλιππος Νάκας )
Πτυχίο πιάνου ( Εθνικό Ωδείο Αθήνας )
Εχω εργαστεί ως Ψυχολόγος στο Γενικό Κρατικό Νοσοκομείο Νίκαιας και στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση ( Δημοτικά σχολεία, Νηπιαγωγεία), όπου ασχολήθηκα με τη συμβουλευτική παιδιών, γονέων και εκπαιδευτικών, καθώς και με ομάδες συναισθηματικής αγωγής για τους μαθητές, ενώ στα πλαίσια της ψυχοθεραπευτικής μου εκπαίδευσης παρείχα συνεδρίες ψυχοθεραπείας και συμβουλευτικής σε ενήλικες και φοιτητές. Στο παρόν εργάζομαι ιδιωτικά και αναλαμβάνω τα εξής:
Ψυχοθεραπεία & Συμβουλευτική ενηλίκων, εφήβων, παιδιών σχολικής ηλικίας
Θέματα άγχους, κρίσεις πανικού, κατάθλιψη, ψυχοσωματικά, κλπ.
Θέματα διαπροσωπικών σχέσεων
Ανάπτυξη θετικής αυτοεκτίμησης, Αυτογνωσία & Προσωπική ανάπτυξη
Συμβουλευτική ζεύγους
Διαχείριση άγχους για μαθητές & φοιτητές
Διαχείριση άγχους & Αυτοβελτίωση με τεχνικές Μindfullness, Yπνοθεραπείας, Δεκτική Μουσικοθεραπεία
Συμβουλευτική Επαγγελματικού προσανατολισμού/Σταδιοδρομίας για εφήβους και φοιτητές
** Διεξαγωγή συνεδριών διαδικτυακά
Στις συνεδρίες ακολουθώ εξατομικευμένη και ενδεχομένως συνθετική προσέγγιση ( δηλαδή συνδιάζοντας στοιχεία από τις προσεγγίσεις στις οποίες έχω εκπαιδευθεί ), ανάλογα με τις ανάγκες και το αίτημα του ατόμου
Βιοθυμική Υπνοθεραπεία- Ego states (Parts therapy ) approach, Music Breathing & Μusic Imagery method, Somatic Mindfullness, Συστημικές Προσεγγίσεις, Ανάπτυξη αυτοεκτίμησης, Διαταραχές άγχους & Κρίσεις πανικού, Θεματα Διαπροσωπικών σχέσεων, Συμβουλευτική επαγγελματικού προσανατολισμού σε εφήβους & φοιτητές, Συναισθηματικές και διαπροσωπικές δυσκολίες παιδιών σχολικής ηλικίας & εφήβων, άγχος εξετάσεων
Ημέρα | Από | Έως |
Καθημερινές | - | - |
H αυτεπίγνωση αφορά στην ικανότητα να αναγνωρίζουμε τις σκέψεις και τα συναισθήματά μας, καθώς και τις δυνατότητες και αδυναμίες μας. Επίσης η ενσυνειδητότητα αφορά σε μια συγκεκριμένη ποιότητα επίγνωσης του εαυτού μας και του χώρου που μας περιβάλλει, καθώς εστιάζουμε στην παρούσα στιγμή με διάθεση περιέργειας και αποδοχής, χωρίς επίκριση.
Τα συναισθήματα είναι άρρηκτα συνδεδεμένα με τις σκέψεις και τη συμπεριφορά μας, ενώ μας παρέχουν πληροφορίες για τον εσωτερικό μας κόσμο (σε συνειδητό και υποσυνείδητο επίπεδο) και το εξωτερικό μας περιβάλλον (εάν το αντιλαμβανόμαστε ως ασφαλές ή απειλητικό).
Ως ανθρώπινα όντα γεννιόμαστε σε έναν κόσμο όπου χρειάζεται να αλληλεπιδράσουμε με τους άλλους ανθρώπους και με το περιβάλλον που ζούμε, ώστε να επιβιώσουμε βιολογικά και ψυχολογικά.
Το Νευρικό μας Σύστημα διαθέτει πολύπλοκους και θαυμαστούς μηχανισμούς που σχετίζονται με την αντίληψη του περιβάλλοντος και την αντίληψη της ύπαρξης και αλληλεπίδρασής μας μέσα σε αυτό ως μοναδικά, ξεχωριστά άτομα. Αποτελεί επίσης τη βάση των ψυχικών μας λειτουργιών και το κέντρο ελέγχου όλων των οργάνων του σώματος μας, καθώς ρυθμίζει τη μεταξύ τους αρμονική συνεργασία.
Η αίσθηση της ταυτότητάς μας αφορά τις αντιλήψεις που έχουμε για το ποιοι είμαστε, πώς βλέπουμε τον εαυτό μας, ποιες ικανότητές έχουμε, πόσο επαρκείς νιώθουμε, τι θέλουμε από τη ζωή μας και τι έχει νόημα για εμάς.
Η ανάγκη μας για αλλαγή ενεργοποιείται όταν διαπιστώνουμε ότι κάποια πράγματα στον εαυτό μας και στην καθημερινότητά μας δεν πηγαίνουν όπως τα θέλουμε ή μας δημιουργούν δυσάρεστες συνέπειες στην ψυχική ή/ και σωματική μας υγεία και στις σχέσεις μας.