Άρθρα του Ειδικού Συνεργάτη

Μαρία Φωτιάδη

fotiadi mariaΠτυχιούχος του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Επιστημονική συνεργάτιδα του Psychology.gr
Επικοινωνία: [email protected]

Τα τελευταία χρόνια οι δυσκολίες μάθησης αποτελούν ένα σημαντικό πρόβλημα για την ελληνική εκπαιδευτική πραγματικότητα και απασχολούν όλους όσοι ασχολούνται με την ανάπτυξη των παιδιών και με την εκπαίδευση. Σε κάθε σχολική τάξη αρκετοί εκπαιδευτικοί συναντούν συχνά μαθητές με χαμηλή σχολική επίδοση χωρίς να μπορούν να προσδιορίσουν με βεβαιότητα τις αιτίες της σχολικής αποτυχίας.

Ένα ενδιαφέρον σημείο που αξίζει να επισημανθεί είναι ο ρόλος του συναισθηματικού παράγοντα στην ζωή των μαθητών που αντιμετωπίζουν δυσκολίες στη μάθηση. Ένα στατιστικά σημαντικό ποσοστό των μαθητών αυτών, ανεξάρτητα από το είδος της μαθησιακής δυσκολίας, αντιμετωπίζει συναισθηματικές διαταραχές. Οι παράγοντες συναισθηματικής εξέλιξης που έχουν διερευνηθεί περισσότερο και συνδέονται με τις μαθησιακές δυσκολίες είναι η χαμηλή αυτοεκτίμηση και αυτοαντίληψη και το άγχος.

Οι ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΚΤΗ

Εγγραφή στο Newsletter

Ενημερωθείτε για τα άρθρα της εβδομάδας, για σεμινάρια και άλλες δράσεις που αφορούν αποκλειστικά την Ψυχολογία και την Ψυχική Υγεία.

Ενδιαφέροντα