Μήπως το να είμαστε γονείς είναι μια μορφή εξουσίας; Πόσο συνειδητά λαμβάνουμε αποφάσεις;
Είναι το DNA μας τόσο εξαιρετικό όσο το έχουμε στο μυαλό μας, ώστε να το διαιωνίσουμε; Δεν προοριζόμαστε όλοι για να κάνουμε παιδιά, και αυτό δεν είναι κακό. Καθένας ταξιδεύει προς την αυτοπραγμάτωση από διαφορετικό μονοπάτι.