Το άγχος είναι μια πολύ εξατοκιμευμένη αντίδραση, γιατί όλοι έχουμε διαφορετικά πράγματα που μας αγχώνουν. Αυτό το προσωπικό άγχος συνδέεται σχεδόν πάντα με τον τρόπο με τον οποίο αντιλαμβάνεστε την κατάσταση και τις πεποιθήσεις που έχετε, οι οποίες οδηγούν σε μια ερμηνεία της απειλής. Αυτός είναι ο βασικός λόγος που οι άνθρωποι βιώνουν διαφορετικά επίπεδα άγχους μπροστά στο ίδιο πρόβλημα.
- Home
- Άρθρα του Ειδικού Συνεργάτη