Υπνοθεραπεία

Μπορείτε να σταματήσετε το κάπνισμα με την Υπνοθεραπεία. Η υπνοθεραπεία αποτελεί παγκόσμια έναν πολύ αποτελεσματικό τρόπο για να γίνετε Μη Καπνιστής/στρια.

Συγκεκριμένα το ποσοστό επιτυχούς διακοπής καπνίσματος:

  • Χωρίς εξωτερική βοήθεια είναι περίπου 5-9%. Αυτός είναι ο λόγος που πολλοί έχουν δοκιμάσει να κόψουν το κάπνισμα μόνοι τους και απέτυχαν αρκετές φορές.
  • Για προγράμματα αυτοβοήθειας είναι περίπου 15%
  • Με υποκατάστατα νικοτίνης (πχ. τσίχλες) κυμαίνεται περίπου στο 35.5%
  • Με την Μέθοδο της Υπνοθεραπείας κυμαίνεται περίπου στο 80%

Πώς θα με βοηθήσει η Υπνοθεραπεία

Η υπνοθεραπεία μπορεί να βοηθήσει το άτομο να γίνει Μη Καπνιστής. Αυτό σημαίνει ότι δεν θα προσπαθεί το άτομο να μην καπνίσει, ούτε θα καταβάλει προσπάθεια, ούτε θα νιώθει ότι κάνει κάποια θυσία. Γιατί απλά είναι μη καπνιστής. Ένα άτομο που δεν κάπνισε ποτέ δεν κάνει θυσία που δεν καπνίζει. Απλά δεν καπνίζει!

Η υπνοθεραπεία μπορεί να κάνει πολύ πιο εύκολο να σταματήσει κάποιος το κάπνισμα καθώς παρεμβαίνει στο ασυνείδητο. Έτσι κάνοντας αλλαγές στο ασυνείδητο, μπορεί και πάλι να λειτουργεί το μυαλό, δηλαδή το ασυνείδητο και το συνειδητό, χωρίς συγκρούσεις. Έτσι το άτομο νιώθει πιο ήρεμο και έτοιμο να κάνει τις αλλαγές που επιθυμεί. Δηλαδή να σταματήσει το κάπνισμα.

Πόσες συνεδρίες θα διαρκέσει το πρόγραμμα διακοπής καπνίσματος και τι θα περιλαμβάνει;

Συνήθως το πρόγραμμα διακοπής καπνίσματος διαρκεί από 1 - 5 συνεδρίες. Εάν κάποιος επιλέξει ένα πρόγραμμα 1 συνεδρίας θα αφιερώσει αρκετές ώρες για να ολοκληρωθεί το πρόγραμμα. Ενώ αν επιλέξει ένα πρόγραμμα των 3 συνεδριών θα διαρκέσει λιγότερο χρονικά η κάθε συνεδρία και θα ολοκληρωθούν σε 2 εβδομάδες περίπου.

Αν επιλέξετε ένα πρόγραμμα 1 συνεδρίας, όλες οι διαδικασίες θα γίνουν σε μια φορά. Αν επιλέξετε ένα πρόγραμμα περισσότερων συνεδριών τότε κατά προσέγγιση στην πρώτη συνεδρία θα γίνει η λήψη ιστορικού και εισαγωγή στην ύπνωση. Στην δεύτερη συνεδρία θα γίνει η διαδικασία διακοπής καπνίσματος. Αυτό σημαίνει ότι το άτομο από αυτό το σημείο και μετά σταματάει να καπνίζει για πάντα. Στην τρίτη συνεδρία θα γίνει καθιέρωση και μονιμοποίηση του αποτελέσματος.

Μετά την συνεδρία διακοπής καπνίσματος το άτομο σταματάει να καπνίζει. Η ιδέα "να κάνω απλά ένα τσιγάρο, μόνο ένα" δεν υπάρχει. Το άτομο γίνεται Μη καπνιστής άρα δεν καπνίζει.

Ένα πρόγραμμα διακοπής καπνίσματος μπορεί να περιλαμβάνει τα ακόλουθα:

  • Εντοπισμός της αιτίας του καπνίσματος ή εντοπισμός της πρώτης φοράς.
  • Επεξεργασία της αιτίας.
  • Εύρεση λειτουργικών τρόπων σκέψης και συμπεριφοράς που προάγουν την υγεία.
  • Εκπαίδευση σε τεχνικές χαλάρωσης και σε πρακτικές mindfulness.
  • Καθιέρωση και μονιμοποίηση του αποτελέσματος

Γιατί να σταματήσω το κάπνισμα

Το τσιγάρο περιέχει παραπάνω από 4.000 χημικές ουσίες και πολλές ακόμα παράγονται κατά την καύση του καπνού.

Περίπου 43 από αυτές είναι γνωστές ως καρκινογόνες και άλλες ως πολύ επικίνδυνες για την υγεία του ανθρώπου.

Κάποιες από αυτές τις επικίνδυνες ουσίες είναι: η νικοτίνη (προκαλεί εξάρτηση), το μονοξείδιο του άνθρακα, η φορμαλδεϊδη (χρησιμοποιείται για συντήρηση πτωμάτων), το αρσενικό (δηλητήριο) και η πίσσα.

Οι επιπτώσεις του τσιγάρου στην υγεία του ανθρώπου είναι πλέον ευρέως γνωστές και επιστημονικά τεκμηριωμένες, αρκεί να αναλογιστεί κανείς ότι η πρώτη σύνδεση του τσιγάρου με τον καρκίνο του στόματος έγινε το 1761 από τον γιατρό John Hill.

Κάθε φορά που καπνίζετε ο οργανισμός σας δέχεται επίθεση από τα δηλητήρια που περιέχει το τσιγάρο. Στην συνέχεια ξεκινάει η διαδικασία της αυτό-θεραπείας. Εσείς όμως παρεμποδίζετε αυτή την φυσική διαδικασία με το επόμενο τσιγάρο που θα κάνετε.

Σκεφτείτε ότι είναι σαν να έχετε μια πληγή στο σώμα σας. Ο οργανισμός σας κατευθείαν ξεκινάει την διαδικασία της αυτό-θεραπείας και ετοιμάζεται για να κλείσει σιγά σιγά την πληγή. Εσείς όμως ξανα-τραυματίζετε το σημείο που είναι η πληγή. Έτσι παρεμποδίζετε την φυσική διαδικασία θεραπείας του οργανισμού σας.

Εάν σταματήσετε να καπνίζετε ο οργανισμός σας θα ξεκινήσει κατευθείαν να θεραπεύεται.

Στα πρώτα 20 λεπτά
Η αρτηριακή πίεση επανέρχεται στα κανονικά επίπεδα. Ο αριθμός των παλμών ομαλοποιείται

Στις 48 ώρες
Το σώμα δεν έχει πια νικοτίνη

Στον 1 Χρόνο
Ο κίνδυνος καρδιαγγειακού επεισοδίου μειώνεται στο μισό

Στα 5 χρόνια
Οι πιθανότητες για καρκίνο τραχήλου είναι ίδιες με αυτές των ανθρώπων που δεν κάπνισαν ποτέ.

Στα 10 χρόνια
Μειώνεται σημαντικά ο κίνδυνος θανάτου από καρκίνο των πνευμόνων και από άλλες μορφές καρκίνου.

Στα 15 χρόνια
Οι πιθανότητες καρδιακών επεισοδίων είναι ο ίδιες με αυτές των ανθρώπων που δεν κάπνισαν ποτέ.

Συγγραφή Άρθρου

Σταύρος Τζαμτζής - Ψυχολόγος

Σταύρος Τζαμτζής: έχει επιβεβαιωθεί από το Psychology

Οι πληροφορίες που αναφέρονται στον επαγγελματικό κατάλογο ειδικών παρέχονται από τους ίδιους τους ειδικούς, κατά την εγγραφή τους στο σύστημα. Όταν βλέπετε την ένδειξη «έχει επιβεβαιωθεί από το Psychology”, σημαίνει ότι το Psychology έχει ελέγξει, με email, τηλεφωνικά ή/και με λήψη των σχετικών εγγράφων, τα ακόλουθα στοιχεία:

  • Ότι ο ειδικός είναι υπαρκτό πρόσωπο.
  • Ότι τα πτυχία οι τίτλοι και οι εξειδικεύσεις που αναφέρει είναι αληθινά.
  • Ότι οι πληροφορίες που αναφέρει ισχύουν.

Ψυχολόγος, συγγραφέας.
Απόφοιτος ΑΠΘ., Εξιδεικευμένος στην κλινική Ύπνωση και Υπνοανάλυση. 

Όλα τα περιεχόμενα της Πύλης Ψυχολογίας - Psychology.gr προστατεύονται από την DMCA. Η αναδημοσίευση περιεχομένου είναι αποδεκτή, μόνο εφόσον τηρούνται όλοι ανεξαιρέτως οι παρακάτω κανόνες. Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση η Πύλη Ψυχολογίας θα προχωράει σε καταγγελία DMCA, χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση. Διαβάστε προσεκτικά το σχετικό πλαίσιο: ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ DMCA.com Protection Status
Σχετικά άρθρα

Περισσότερα άρθρα του ειδικού συνεργάτη

Τι είναι η υπνοθεραπεία, γιατί θεωρείται τόσο αποτελεσματική και που μπορεί να βοηθήσει
Υπνοθεραπεία

Τρεις χιλιάδες χρόνια πριν στην αρχαία Αίγυπτο υπήρχαν ναοί «ύπνου», οι οποίοι χρησιμοποιούνταν για θεραπευτικούς σκοπούς. Επίσης οι αρχαίοι Έλληνες, Κινέζοι, Πέρσες φαίνεται να χρησιμοποιούσαν θεραπείες που βασίζονταν στην συγκέντρωση της προσοχής, παρόμοιες με την ύπνωση.

Μνήμη και τραύματα

Βιώνουμε καθημερινά στη ζωή μας πολλά γεγονότα και καταστάσεις. Κάποια από αυτά μπορεί να είναι ευχάριστα, ενώ άλλα δυσάρεστα και οδυνηρά. Τα τελευταία ονομάζονται τραύματα και αποθηκεύονται στο βάθος της μνήμης μας και ασυνείδητα επηρεάζουν την ζωή μας.

Προσωποκεντρική Θεραπεία: Μια επαναστατική ανακάλυψη
Προσωποκεντρική Θεραπεία

Ο Carl Rogers θεωρείται ο ιδρυτής της Προσωποκεντρικής Προσέγγισης. Η συνεισφορά του στον χώρο της ψυχολογίας θεωρείται πολύ σημαντική αφού καθιέρωσε αρχές που άλλαξαν τον τρόπο σκέψης των ψυχολόγων, όπως την θεραπευτική δύναμη της σχέσης του πελάτη με τον θεραπευτή. Ο Rogers το 1947 διετέλεσε πρόεδρος της Αμερικανικής Ψυχολογικής Εταιρίας. Τιμήθηκε το 1956 από την Αμερικανική Ψυχολογική Εταιρία, για την πρωτοποριακή έρευνά του, με το Βραβείο Διακεκριμένης Επιστημονικής Συνεισφοράς. Το 1987 ήταν υποψήφιος για το βραβείο nobel ειρήνης.

Σταματήστε να σκέφτεστε τόσο πολύ!

Δαπανάμε ένα μεγάλο μέρος της ζωής μας και της ενέργειάς μας ανησυχώντας  για θέματα που μας αφορούν αλλά υπερβαίνουν την λογική μας. Ερωτήσεις που θέτουμε καθημερινά, όπως  ‘τι θα κάνω στην ζωή μου  'ή' Κατάλαβε άραγε το αφεντικό μου /ο συνάδελφος μου τι ήθελα να πω ή μήπως παρερμηνεύθηκε, μας απασχολούν καθημερινά και σκεφτόμαστε πολύ προσπαθώντας να βρούμε απαντήσεις. 

Εγγραφείτε στο Newsletter μας!

* απαιτούμενα πεδία
Ενδιαφέροντα * :
0
Shares