Σκοπός: Η αντικειμενική μέτρηση της αναγνωστικής ικανότητας των μαθητών ηλικίας 6-10 ετών. Ο εντοπισμός μαθητών με προβλήματα στην ανάγνωση. Η σύγκριση του επιπέδου αναγνωστικής ικανότητας των μαθητών.

Σύντομη περιγραφή: Πρόκειται για ένα ομαδικό τεστ που μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ατομικά. Ο τύπος του τεστ είναι εκείνος της συμπλήρωσης μιας ελλιπούς πρότασης με τη μέθοδο της πολλαπλής επιλογής.

Στάθμιση: Η κλίμακα χρησιμοποιεί σταθμισμένες τιμές.

Τρόπος βαθμολόγησης: Σε κάθε σωστή απάντηση αντιστοιχεί ένας βαθμός.

Εγκυρότητα: Πολύ καλή εγκυρότητα περιεχομένου, κριτηρίου και εννοιολογικής κατασκευής.

Διαθεσιμότητα & στοιχεία επικοινωνίας: Εκδόσεις Ελληνικά Γράμματα, Εμμ. Μπενάκη 59, 10681 Αθήνα.
Ε. Τάφα, Ηούς 9, 16675 Γλυφάδα.
 

Πηγή άρθρου: Τα ψυχομετρικά εργαλεία στην Ελλάδα - Εκδόσεις Ελληνικά Γράμματα, Α.Σταλίκας, Σ.Τριλίβα, Π.Ρούσση

Όλα τα περιεχόμενα της Πύλης Ψυχολογίας - Psychology.gr προστατεύονται από την DMCA. Η αναδημοσίευση περιεχομένου είναι αποδεκτή, μόνο εφόσον τηρούνται όλοι ανεξαιρέτως οι παρακάτω κανόνες. Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση η Πύλη Ψυχολογίας θα προχωράει σε καταγγελία DMCA, χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση. Διαβάστε προσεκτικά το σχετικό πλαίσιο: ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ DMCA.com Protection Status

Εγγραφή στο Newsletter

Απεχθανόμαστε το Spam! Στην 1η λίστα, θα λαμβάνετε emails από την Πύλη Ψυχολογίας για επιλεγμένα άρθρα ψυχολογίας. Στη 2η λίστα, θα λαμβάνετε προτάσεις βιβλίων ψυχολογίας. Στην 3η λίστα, κάντε εγγραφή μόνο αν είστε επαγγελματίας ψυχικής υγείας.

0
Shares