Χώρισα

Το άρθρο αυτό ξεκίνησε σαν μία εργασία που δουλεύαμε με μία θεραπευόμενή μου. Κατέληξε ένα γράμμα προς τον εαυτό της επτά μήνες μετά το χωρισμό της, θέλοντας να υπενθυμίσει στον εαυτό της ότι εξακολουθεί να φοβάται. Τι όμως.. ? Και πως μπορεί αυτό το γράμμα να κινητοποιήσει γυναίκες σαν την θεραπευόμενή μου; Τι κρύβεται τελικά πίσω από έναν χωρισμό και από την δυσκολία μας να τον αποδεχτούμε;

 … Δεν ξέρω τι να σου πω αγαπημένε μου εαυτέ..  (και έχω και τη Λένα που με ρωτάει πράγματα και με κοιτάζει μέσα στα μάτια). Το μόνο που νιώθω είναι θυμός. Θυμός προφανέστατα για μένα. Με κάνεις να νιώθω θυμό. Νιώθω ότι έχω προσπαθήσει πάρα πολύ και δεν μου δίνεις την παραμικρή βοήθεια. Θέλω να σε παρατήσω. Με κούρασες…

Κουράστηκα να προσπαθώ κάθε μέρα να κάνω ένα βήμα μπροστά και να με γυρνάς πέντε βήματα πίσω. Δεν με αφήνεις να δω χαρά γύρω μου. Κάποιες φορές που κοιμάσαι κακέ μου εαυτέ χαίρομαι με τα πιο μικρά πράγματα και μετά μου τα γκρεμίζεις όλα. Άσε με να νιώσω δυνατή!

Νιώθω ότι δεν θέλω να σου υπενθυμίζω συνέχεια τα λάθη σου. Το ξέρεις ότι θα ήθελα απλά να ήσουν πιο εύκολος; Βαρέθηκα να σου μιλώ. Βαρέθηκα να προσπαθώ να σε πείσω ποιο είναι το καλό για σένα. Άκουσέ με επιτέλους!

Θα σε παρατήσω, με ακούς; Νιώθω ότι με μισείς.. Θέλεις το κακό μου;

Δεν θέλω να τον σκέφτομαι άλλο, με ακούς; Δεν πρέπει. Γιατί ήταν ο πλέον ακατάλληλος, γιατί δεν ήταν για μένα, γιατί δεν ήταν ποτέ δίπλα μου, γιατί δεν μου έδωσε όσα εγώ. Αλλά γιατί ενώ στα λέω όλα αυτά, κοιτάζω τη Λένα και τον σκέφτομαι ακόμα και μου λείπει;

Τελικά τι μου λείπει; Η αγκαλιά του ή η αγκαλιά και η τρυφερότητα; Τελικά όντως μου λείπει κάτι ή απλά  φοβάμαι;

Νομίζω ότι φοβάμαι.. Φοβάμαι ότι δεν θα ξανανιώσω έτσι για κανέναν και εσύ δεν με βοηθάς καθόλου. Φοβάμαι την μοναξιά.

Με ακούς; Και εσύ πάλι δεν βοηθάς.. Τι σου ζητάω; Απλά να πάψεις να τον σκέφτεσαι..

Μήπως όμως πρέπει απλά να θυμηθώ πως πρέπει να σκεφτώ και λίγο εμένα..; Λίγο εγωισμό ή μπα; Μήπως δεν είναι για μένα αυτά;

Αυτό μου είχε πει και εκείνος ότι μου λείπει. Και εσύ πάλι δεν με βοηθάς. Συνέχεια τον επιβεβαιώνεις.

Ξέρεις κάτι όμως; Οι δύο μας είμαστε.. Και εγώ εκτός από τη μοναξιά φοβάμαι και εσένα... Εμένα...

Θα με αφήσεις επιτέλους να σε αγκαλιάσω;

 

ΥΓ. Αυτό το γράμμα λοιπόν ξεκίνησε σαν μία εργασία και κατέληξε ένα γράμμα, μία κατάθεση ψυχής, μία κατάθεση φόβων. Γιατί όλοι φοβόμαστε. Απλά φοβόμαστε διαφορετικά πράγματα. Μην φοβάστε όμως να αντιμετωπίσετε τους φόβους σας. Όπως η θεραπευόμενή μου, που έγραψε ένα γράμμα στο πλαίσιο μιας συνεδρίας, στο πλαίσιο μιας θεραπευτικής συμμαχίας.

Συγγραφή Άρθρου

Σολταρίδου Ελένη - Ψυχολόγος

Σολταρίδου Ελένη: έχει επιβεβαιωθεί από το Psychology

Οι πληροφορίες που αναφέρονται στον επαγγελματικό κατάλογο ειδικών παρέχονται από τους ίδιους τους ειδικούς, κατά την εγγραφή τους στο σύστημα. Όταν βλέπετε την ένδειξη «έχει επιβεβαιωθεί από το Psychology”, σημαίνει ότι το Psychology έχει ελέγξει, με email, τηλεφωνικά ή/και με λήψη των σχετικών εγγράφων, τα ακόλουθα στοιχεία:

  • Ότι ο ειδικός είναι υπαρκτό πρόσωπο.
  • Ότι τα πτυχία οι τίτλοι και οι εξειδικεύσεις που αναφέρει είναι αληθινά.
  • Ότι οι πληροφορίες που αναφέρει ισχύουν.

Ψυχολόγος, Msc, με γραφείο σε Θεσσαλονίκη και Αθήνα.  Υποψήφια διδάκτωρ Ιατρικής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας. Εξειδίκευση στη Διαχείριση Αγχωδών Διαταραχών και στη Γνωσιακή Ψυχοθεραπεία.

Τα περιεχόμενα του E-Psychology προστατεύονται από την DMCA. Η αναδημοσίευση επιτρέπεται μόνο κατόπιν γραπτής άδειας από το τμήμα Σύνταξης και μόνο εφόσον ακολουθείται συγκεκριμένη διαδικασία αναδημοσίευσης. Συγκεκριμένα, πρέπει να υπάρχει σαφής αναφορά στο τέλος του άρθρου, για την πηγή 1ης δημοσίευσης καθώς επίσης πρέπει να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος που οδηγεί απευθείας στο άρθρο. DMCA.com Protection Status
Σχετικά άρθρα

Περισσότερα άρθρα του ειδικού συνεργάτη

Αλήθεια, τον αγαπάς τον εαυτό σου;
Αυτοεκτίμηση

Η χειρότερη μοναξιά είναι να μην νιώθεις άνετα με τον εαυτό σου, Mark Twain

Αλήθεια, εσύ νιώθεις άνετα με τον εαυτό σου;
Πότε ήταν η τελευταία φορά που είδες τον εαυτό σου γυμνό στον καθρέπτη;
Πότε ήταν η τελευταία φορά που του μίλησες ανοιχτά και ειλικρινά για τις σκέψεις και τα συναισθήματά σου;
Πότε ήταν η τελευταία φορά που τον άκουσες πραγματικά χωρίς να ασκήσεις κριτική;

Η εμπειρία ενός παίκτη της Barcelona στις κρίσεις άγχους
κρίσεις άγχους

Η ανάπτυξη των αγχωδών διαταραχών και των κρίσεων άγχους και πανικού όχι μόνο στους αθλητές αλλά σε όλους τους ανθρώπους σχετίζεται με στοιχεία της προσωπικότητας, με τις προσδοκίες που έχουν οι άλλοι και την επίδρασή τους στον ψυχισμό του ατόμου.

 

Η πιο δύσκολη στιγμή της κρίσης πανικού
κρίση πανικού

Κρίσεις πανικού.. Συχνά αποτελούν αντικείμενο άρθρων από μένα και από πολλούς συναδέλφους. Συχνά αποτελούν τον απόλυτο φόβο πολλών ανθρώπων.
Η αλήθεια είναι ότι τα τελευταία χρόνια οι κρίσεις πανικού γίνονται αντικείμενο πολυπαραγοντικής μελέτης, καθώς εξετάζονται όχι μόνο τα κλινικά συμπτώματα, αλλά οι σκέψεις που προηγούνται, τα συναισθήματα που προκαλούν.

Πρακτικές συμβουλές διαχείρισης μετατραυματικού στρες
μετατραυματικό στρες

Με τον όρο "τραύμα" ορίζεται ένα ψυχοπιεστικό γεγονός, το οποίο θα μπορούσε να είναι ένα ατύχημα, ένας βιασμός, ένα τροχαίο, ο πόλεμος, μία φυσική καταστροφή. Μία πλημμύρα, ένας σεισμός, μία πυρκαγιά. Πώς θα μπορούσε να οριστεί ένα τραύμα και με ποιους τρόπους θα μπορούσαμε να βοηθήσουμε κάποιον να διαχειριστεί το μετατραυματικό στρες;

Εγγραφείτε στο Newsletter μας!

* απαιτούμενα πεδία
Ενδιαφέροντα * :
0
Shares