• #Thelo Psychiki Ygeia
  • Psychology Trends
  • Forum Αυτοβοήθειας
  • Λεξικό Ψυχολογίας
  • Δημοσκοπήσεις
Σύνδεση Ειδικών

Σύνδεση Ειδικών

Να με θυμάσαι
  • Δημιουργία λογαριασμού
  • Ξεχάσατε το όνομα χρήστη;
  • Ξεχάσατε τον κωδικό σας;
TRENDING NEWS
Πρόσληψη ψυχολόγου στο Κέντρο :  Το κέντρο κοινότητας του Δήμου Έδεσσας ανακο
Μηχανή Αναζήτησης... Μηχανή Αναζήτησης...

Μηχανή Αναζήτησης

Αναζήτηση

Εξειδικευμένοι Συνεργάτες

  • Έλενα ΤράγουΈλενα ΤράγουΠεριοχή: ΑττικήΤηλέφωνο: 2108949863Ειδικότητα: Ψυχολόγος
  • Ιωάννης ΦραγκιαδουλάκηςΙωάννης ΦραγκιαδουλάκηςΠεριοχή: ΘεσσαλονίκηΤηλέφωνο: 6985655773Ειδικότητα: Ψυχολόγος
  • Δοϊρανλής ΝίκοςΔοϊρανλής ΝίκοςΠεριοχή: ΘεσσαλονίκηΤηλέφωνο: 2310.822292Ειδικότητα: Ψυχολόγος
  • Μαρία ΠέππαΜαρία ΠέππαΠεριοχή: ΑττικήΤηλέφωνο: 6936138090Ειδικότητα: Ψυχοθεραπευτής
PSYCHOLOGY.GR PSYCHOLOGY.GR PSYCHOLOGY.GR Η Πύλη της Ψυχολογίας
icps institute of coulselling
  • Αρχική
  • Άρθρα Ψυχολογίας
    • ΨΥΧΟΘΕΡΑΠΕΙΑ
      • Οι θεραπευτές στο ντιβάνι...
      • Ψυχοθεραπεία & Συμβουλευτική
      • Ψυχοδυναμική Ψυχοθεραπεία
      • Γνωσιακή Ψυχοθεραπεία
      • Προσωποκεντρική Ψυχοθεραπεία
      • Συστημική Ψυχοθεραπεία
      • Gestalt Ψυχοθεραπεία
      • Ομαδική Ψυχοθεραπεία
    • ΚΛΑΔΟΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ
      • Αθλητική Ψυχολογία
      • Δικαστική Ψυχολογία
      • Εργασιακή Ψυχολογία
      • Κοινωνική Ψυχολογία
      • Νευροψυχολογία
      • Παιδαγωγική Ψυχολογία
      • Φιλοσοφική Ψυχολογία
      • Ψυχολογία Υγείας
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
      • Ιστορία Ψυχολογίας
      • Διάσημα πειράματα ψυχολογίας
      • Διάσημοι Ψυχολόγοι
      • Διάφορα Θέματα Ψυχολογίας
      • Έρευνες Ψυχολογίας & Ψυχικής Υγείας
      • Συμμετοχή σε έρευνες Ψυχολογίας
    • ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ
      • Τα καλύτερα βιβλία Ψυχολογίας
      • Διαγωνισμοί βιβλίων
    • ΑΛΛΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ
      • Συνεντεύξεις
      • Λόγια Διάσημων Ψυχολόγων
      • Psychology Trends
      • Λεξικό Ψυχολογίας
      • Δημοσκοπήσεις Ψυχολογίας
  • Ψυχική Υγεία
    • ΨΥΧΙΚΗ ΥΓΕΙΑ
      • Διπολική Διαταραχή
      • Διαταραχές Πρόσληψης Τροφής
      • Υπερφαγία, Ψυχογενής Βουλιμία
      • Νευρική ανορεξία
      • Εξαρτήσεις, Ψυχοδραστικές ουσίες
      • Κατάθλιψη
      • Κακοποίηση
      • Πένθος, Απώλεια
      • Ψύχωση
      • Ψυχοπαθολογία
      • Ψυχοφαρμακολογία
    • ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ - ΠΑΙΔΙ
      • Ψυχολογία Παιδιού
      • Ψυχολογία Εφήβου
      • Συμβουλευτική Γονέων
      • Οικογενειακά Θέματα
      • Σχολική Ψυχολογία
      • Αναπτυξιακές Διαταραχές
      • Μαθησιακές Διαταραχές
      • Υπερκινητικότητα, ΔΕΠΥ
      • Μητρότητα
    • ΑΥΤΟΒΟΗΘΕΙΑ
      • Αυτοβοήθεια
      • Αυτοεκτίμηση
      • Διαχείριση Θυμού
      • Θετική Ψυχολογία
      • Θέματα Ύπνου
      • Σχέσεις & Επικοινωνία
      • Σεξουαλικότητα, Ταυτότητα
      • Συναισθηματική Νοημοσύνη
      • Ψυχική Ανθεκτικότητα
    • ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΑΓΧΟΥΣ
      • Άγχος, Στρες
      • Διαταραχή Πανικού
      • Διαταραχή Κοινωνικού Άγχους
      • Μετατραυματικό Στρες
      • Φοβίες
      • Ψυχαναγκαστική Διαταραχή
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ
      • Προσωπικότητα
      • Θεωρίες Προσωπικότητας
      • Διαταραχές Προσωπικότητας
      • Οριακή Διαταραχή
      • Ναρκισσιστική Διαταραχή
  • Αναζήτηση Υπηρεσιών
    • Ψάχνω Ψυχολόγο, Ψυχίατρο, Σύμβουλο Ψ.Υγείας
    • Εκπαιδευτικά Προγράμματα Ψυχολογίας & Ψυχοθεραπείας
    • Ψάχνω ομάδες υποστήριξης & σεμινάρια ψυχολογίας
    • Ψάχνω σεμινάρια για ειδικούς ψυχικής υγείας
    • Ψάχνω συνέδρια & ημερίδες ψυχολογίας
    • Φορείς Ψυχολογίας & Ψυχικής Υγείας
  • Βιβλιοπωλείο Ψυχολογίας
  • Ειδικοί Ψυχ.Υγείας
    • Για Ειδικούς Ψυχικής Υγείας
      • Επικαιρότητα Ψυχολογίας και Ψυχικής Υγείας
      • Νέα Φορέων Ψυχολογίας & Ψυχικής Υγείας
      • Αγγελίες, Θέσεις Εργασίας Ψυχολόγων
      • Επάγγελμα Ψυχολόγος
      • Ψυχομετρικά Τεστ
    • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΓΙΑ ΕΙΔΙΚΟΥΣ Ψ.ΥΓΕΙΑΣ
      • Ειδικοί Ψυχικής Υγείας & Διαδίκτυο: Αναλυτικά εγχειρίδια (μόνο για συνεργάτες)
      • Γιατί να αποκτήσετε σελίδα Ειδικού Ψυχικής Υγείας στο Psychology
      • Γιατί να γίνετε Συνεργάτης - Αρθρογράφος στο Psychology
      • Γιατί να προβάλλετε τις υπηρεσίες σας στο Psychology
    • Επιλογές Συνεργατών
      • Διαχείριση Λογαριασμού
      • Αποστολή Άρθρου
      • Πλαίσιο αρθρογραφικής συνεργασίας
      • Πίνακας Ελέγχου Στατιστικών
  • Home
  • Σεμινάρια, Εργαστήρια για ειδικούς Ψυχικής Υγείας
  • Δουλεύοντας με τη ΔΕΠΥ στα διαφορετικά στάδια της ζωής

Δουλεύοντας με τη ΔΕΠΥ στα διαφορετικά στάδια της ζωής

Tweet
Η εκδήλωση αυτή έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια εκδήλωση στην κατηγορία Σεμινάρια - Εργαστήρια για Ειδικούς

Συνολική διάρκεια εκπαίδευσης 44 ώρες

  • 24 ώρες ασύγχρονη εκπαίδευση (αποστολή βιντεοσκοπημένων εισηγήσεων)
  • 20 ώρες ζωντανής πρακτικής εκπαίδευσης από απόσταση

Ημερομηνίες ζωντανών συναντήσεων (google meet)

  • 9/1/2021
  • 6/2/2021
  • 6/3/2021
  • 3/4/2021
  • 17/4/2021

Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής – Υπερκινητικότητα ΔΕΠ-Υ

Η Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής – Υπερκινητικότητα ΔΕΠ-Υ- (Attention Deficit Disorder – Hyperactivity ΑDHD) είναι μια ψυχιατρική διαταραχή που διαγιγνώσκεται στο 3-11% των παιδιών ηλικίας 5-17 ετών , σύμφωνα με τα δεδομένα επιδημιολογικών μελετών από τις ΗΠΑ , τη Μ Βρετανία και άλλες ευρωπαϊκές χώρες.

Περίπου 30-50% των παιδιών με ΔΕΠ-Υ συνεχίζουν να εμφανίζουν συμπτώματα και στην ενήλικη ζωή, ενώ η διαταραχή απαντάται σε περίπου 4% των ενηλίκων, σύμφωνα με τις μελέτες σε ευρωπαϊκές χώρες. Η αιτιολογία της νόσου δεν είναι γνωστή, η βιβλιογραφία
συνηγορεί υπέρ πολυπαραγοντικής φύσης, με εμπλοκή γενετικών και περιβαλλοντικών/επιγενετικών παραγόντων.

Η διάσπαση προσοχής και η παρορμητικότητα, με ή χωρίς υπερκινητικότητα, αποτελούν τα κύρια συμπτώματα της διαταραχής ενώ συχνές είναι οι δυσκολίες που σχετίζονται με τη ρύθμιση του συναισθήματος, τις εκτελεστικές λειτουργίες και την αυξημένη συχνότητα συννοσηρών διαταραχών ή/και δευτερογενών δυσκολιών: χαμηλή αυτοεκτίμηση, άγχος, αγχώδεις διαταραχές, κατάθλιψη, ιδεοψυχαναγκαστική διαταραχή, διαταραχή διαγωγής,εναντιωματική διαταραχή, ειδική διαταραχή των σχολικών ικανοτήτων, Διαταραχές Αυτιστικού φάσματος κα.

Τα συμπτώματα της ΔΕΠ-Υ

Τα συμπτώματα της ΔΕΠ-Υ και οι συνοδές δυσκολίες επηρεάζουν αρνητικά τη συμπεριφορά και τη λειτουργικότητα του ατόμου σε διάφορα περιβάλλοντα: στο σχολείο, στο σπίτι, στο ευρύτερο κοινωνικό περιβάλλον και στις διαπροσωπικές σχέσεις, στην εργασία, στην επαγγελματική αποκατάσταση και στη διαχείριση των χρημάτων προκειμένου περί ενηλίκων, ενώ σημαντική είναι η επίδραση στην ποιότητα ζωής και στη συνοχή της οικογένειας.

Η κοινωνική και συναισθηματική συνιστώσα της διαταραχής είναι βαρύνουσας σημασίαςγια την ποιότητα ζωής του ατόμου και της οικογένειας του:

Τα άτομα με ΔΕΠ-Υ εμφανίζουν συχνότερα από τα αντίστοιχα χωρίς τη διαταραχή, μειωμένη αυτοεκτίμηση, μειωμένη σχολική/ακαδημαϊκή επίδοση, απόρριψη, στιγματισμό και εκφοβισμό από τους συνομηλίκους, ασταθείς προσωπικές και κοινωνικές σχέσεις, προβλήματα στο εργασιακό περιβάλλον, εξαρτήσεις και εμπλοκή με το νόμο, ενώ οι οικογένειες τους τείνουν να εμφανίζουν μειωμένη συνοχή και αυξημένη συχνότητα ενδοοικογενειακών συγκρούσεων.

Σύμφωνα με τη βιβλιογραφία, και παρά την έλλειψη ριζικής θεραπείας, η κατάλληλη και αποτελεσματική θεραπευτική προσέγγιση των δυσκολιών που σχετίζονται με τη ΔΕΠ-Υ βελτιώνει τεκμηριωμένα, σημαντικά και μακροπρόθεσμα την ποιότητα ζωής του ατόμου
και της οικογένειας του, αντιμετωπίζοντας και προλαμβάνοντας τις δευτερογενείς συναισθηματικές και κοινωνικές εκδηλώσεις.

Σύμφωνα επίσης με τη διαθέσιμη τεκμηριωμένη γνώση και τις αντίστοιχες κατευθυντήριες οδηγίες ευρωπαϊκών και άλλων χωρών για τη διαχείριση και θεραπεία της ΔΕΠ-Υ, τα προγράμματα θεραπείας και αποκατάστασης οφείλουν:

α) να είναι εξατομικευμένα και προσωποκεντρικά, λαμβάνοντας υπόψιν την αναπτυξιακή ηλικία/φάση του ατόμου, τις συνοδές δυσκολίες και τη συνεπαγόμενη μείωση της λειτουργικότητας και ποιότητας ζωής του ίδιου και της οικογένειας του.

β)να έχουν διεπιστημονική θεώρηση και βάση, απαντώντας σφαιρικά στις ανάγκες του ατόμου και της οικογένειας και αξιοποιώντας, ταυτόχρονα, σφαιρικά τις δυνατότητες τους

γ) να βασίζονται στη διατομεακή, στενή και συστηματική συνεργασία μεταξύ των δυνητικά εμπλεκόμενων τομέων και επαγγελματιών υγείας , εκπαίδευσης και κοινωνικής φροντίδας

δ) να διασφαλίζουν το συνεχές της φροντίδας μεταξύ των διαφορετικών φάσεων ζωής του ατόμου με ΔΕΠ-Υ.

Το Τμήμα Επιστημονικής Τεκμηρίωσης και Εκπαίδευσης, του Κέντρου Παιδιού και Εφήβου υλοποιεί για τρίτη φορά το Εκπαιδευτικό Σεμινάριο

«Δουλεύοντας με τη ΔΕΠΥ στα διάφορα στάδια της ζωής»

Το σεμινάριο εστιάζει στην επιστημονικά τεκμηριωμένη και κλινικά εφαρμοσμένη θεραπευτική παρέμβαση και στη σφαιρική, πολυεπίπεδη διαχείριση των δυσκολιών που σχετίζονται με τη ΔΕΠ-Υ σε διαφορετικές ηλικίες, περιβάλλοντα και φάσεις ζωής, με έμφαση στις θεραπευτικές παρεμβάσεις κατά την παιδική και εφηβική ηλικία, δεδομένης της σημασίας που αυτές έχουν για την ομαλή ψυχοκοινωνική εξέλιξη του ατόμου και της οικογένειας του.

Επιπλέον, βασίζεται στο μοντέλο συζευγμένης θεραπευτικής παρέμβασης στα διαφορετικά πλαίσια (άτομο, οικογένεια, σχολείο) και ενεργού
διατομεακής συνεργασίας μεταξύ των επαγγελματιών ψυχικής υγείας και εκπαίδευσης και της οικογένειας.

Στόχοι του Σεμιναρίου:

α) Εισαγωγή των συμμετεχόντων στις τεκμηριωμένες θεραπευτικές παρεμβάσεις για τη ΔΕΠ-Υ, ανάλογα με τα πυρηνικά συμπτώματα και τις συνοδές δυσκολίες
β) Εισαγωγή των συμμετεχόντων στο μοντέλο συζευγμένης θεραπευτικής παρέμβασης στα διαφορετικά πλαίσια (οικογένεια, σπίτι, σχολείο).

Έτσι ώστε οι συμμετέχοντες:

α) Να βελτιώσουν/αναπτύξουν την κλινική/επαγγελματική τους πρακτική με άτομα με ΔΕΠ-Υ και τις οικογένειες τους
β) Να αναπτύξουν αποδοτική συνεργασία, με κοινούς και συμπληρωματικούς θεραπευτικούς στόχους, με τους λοιπούς εμπλεκόμενους επαγγελματίες ψυχικής υγείας στα πλαίσια της διεπιστημονικής ομάδας και της σφαιρικής διαχείρισης των αναγκών του ατόμου με ΔΕΠΥ και της οικογένειας του
γ) Να αναπτύξουν αποδοτική συνεργασία με άλλους εμπλεκόμενους επαγγελματίες, στα πλαίσια της διατομεακής αντιμετώπισης των δυσκολιών που σχετίζονται με τη ΔΕΠ-Υ.

Δομή & Περιεχόμενο σεμιναρίου

Διάρκεια: 44 ώρες
-Ζωντανές διαδικτυακές συναντήσεις (google meet) με βιωματικές και κλινικές ασκήσεις: 20 ώρες
-Αποστολή ασύγχρονων βιντεοσκοπημένων εισηγήσεων: 24 ώρες

1η Συνάντηση: Οι βασικές δυσκολίες που καλούμαστε να αντιμετωπίσουμε στη ΔΕΠ-Υ 

Τι συμβαίνει και πώς παρουσιάζεται/εκδηλώνεται

Αποστολή βιντεοσκοπημένου υλικού 18/12/2020

«Εισαγωγή - Κλινική Εικόνα Ι»

  • Ορισμός
  • Γενετικοί και περιβαλλοντικοί/επιγενετικοί παράγοντες
  • Επιπολασμός - παράγοντες κινδύνου – επιδημιολογία
  • Στοιχεία νευροφυσιολογίας
  • Πυρηνικά συμπτώματα

«Επιτελικές Λειτουργίες»

  • Μνήμη εργασίας
  • Ρύθμιση συναισθήματος
  • Inner speech

«Η αντίληψη του χώρου και του χρόνου στα άτομα με ΔΕΠΥ»

  • Χαρακτηριστικά
  • Υποκείμενες δυσκολίες
  • Εικόνα
  • Επιπτώσεις

«Κλινική Εικόνα ΙΙ»

  • Κλινική εικόνα στα διαφορετικά αναπτυξιακά στάδια: παιδιά και έφηβοι
  • Συναισθηματική και κοινωνική συνιστώσα
  • Εικόνα στο σπίτι
  • Εικόνα στο σχολείο – Σχέσεις με συνομηλίκους
  • Σχολική επίδοση
  • Αυτοεκτίμηση
  • Ανοχή στη ματαίωση
  • Έκθεση σε κίνδυνο
  • Πρόγνωση

«Η Κλινική εικόνα στους Ενήλικες»

  • Συναισθηματική και κοινωνική συνιστώσα
  • Αυτοεκτίμηση
  • Ανοχή στη ματαίωση
  • Φιλικές σχέσεις
  • Σύντροφος και σχέσεις συζυγίας
  • Γονεϊκός ρόλος
  • Δυσκολίες στην εργασία
  • ΔΕΠ-Υ και Αντικοινωνική διαταραχή- άλλες διαταραχές προσωπικότητας
  • Εξαρτήσεις- Παραβατικότητα
  • Πρόγνωση

«Διάγνωση Ι»

  • Υποψία για ΔΕΠΥ
  • Διαγνωστική διαδικασία
  • Παιδοψυχιατρική εξέταση
  • Λήψη ιστορικού- Στοιχεία από το ιστορικό
  • Διαγνωστικά κριτήρια –Διαγνωστικές ταξινομήσεις
  • DSM5
  • ICD 10-11»

«Διάγνωση ΙΙ»

  • Η χρήση, χορήγηση και χρησιμότητα δομημένων διαγνωστικών εργαλείων
  • Achenbach
  • WISC
  • DuPaul

Ζωντανή συζήτηση/άσκηση, Σάββατο  9/1/2021

  • Γνωριμία με συμμετέχοντες
  • Επίλυση αποριών / συζήτηση
  • Βιωματική άσκηση

2η Συνάντηση: Δουλεύοντας με το άτομο με ΔΕΠΥ

Τι συμβαίνει και πώς παρουσιάζεται/εκδηλώνεται 

Αποστολή βιντεοσκοπημένου υλικού 22/1/2021

«Συννοσηρότητα & Δευτερογενείς δυσκολίες 1»

  • Ιδιαιτερότητες των συννοσηρών καταστάσεων και διαταραχών με τη ΔΕΠ-Υ
  • Βασικά χαρακτηριστικά
  • Πώς αλληλοεπιδρούν – Συνδυαστική κλινική εικόνα-
  • ΔΕΠΥ και ειδικές μαθησιακές δυσκολίες
  • ΔΕΠΥ και διαταραχές κίνησης
  • ΔΕΠΥ και αισθητηριακά ελλείμματα.
  • ΔΕΠΥ και δυσκολίες στο λόγο
  • ΔΕΠ-Υ και ΔΑΦ

«Συννοσηρότητα & Δευτερογενείς δυσκολίες 2»

  • Δευτερογενείς συναισθηματικές εκδηλώσεις
  • Άγχος
  • Αγχώδεις διαταραχές
  • Κατάθλιψη
  • ΔΕΠΥ και διαταραχή διαγωγής, Εναντιωματική διαταραχή
  • ΔΕΠΥ και εξαρτήσεις
  • Εμπλοκή με το νόμο

Ζωντανή συζήτηση/άσκηση, Σάββατο  6/2/2021

  • Κλινική άσκηση / συζήτηση

3η Συνάντηση: δουλεύοντας με το άτομο με ΔΕΠΥ  Πώς προσεγγίζουμε τις δυσκολίες 

  • Αποστολή βιντεοσκοπημένου υλικού 19/2/2021

«Θεραπευτικές παρεμβάσεις: Εισαγωγή»

  • Βασικές αρχές – Στόχοι
  • Τεκμηριωμένες θεραπευτικές παρεμβάσεις –Κατηγορίες
  • Θεραπευτική σχέση
  • Φαρμακευτική αγωγή
  • Ψυχοθεραπεία- προσεγγίσεις
  • Συνδυασμός φαρμακευτικής αγωγής και ψυχοθεραπείας
  • Διατροφή
  • Άσκηση
  • Θέματα Αποτελεσματικότητας και αποδοτικότητας

«Ψυχοθεραπεία σε παιδιά και εφήβους»

  • Αίτημα – Διαμόρφωση αιτήματος
  • Θεραπευτικοί στόχοι
  • Από την ενσυναίσθηση στην αυτορρύθμιση
  • Ρύθμιση συναισθήματος
  • Διαχείριση πυρηνικών συμπτωμάτων
  • Αυτοεκτίμηση, Ανοχή στη ματαίωση
  • Δουλεύοντας με συννοσηρότητα
  • Άγχος, κατάθλιψη, ΙΔΨΔ
  • Ατομική – Ομαδική θεραπεία

«Ειδική Διαπαιδαγώγηση / Οργάνωση Προγράμματος- Αποκατάσταση μαθησιακών δυσκολιών σε παιδιά και εφήβους με ΔΕΠ-Υ»

  • Οργάνωση χρόνου και ημερήσιο πρόγραμμα
  • Οπτικοποιημένο πρόγραμμα
  • Οργάνωση μελέτης
  • Βασικές αρχές Προγράμματος αποκατάστασης μαθησιακών δυσκολιών σε παιδιά- εφήβους με ΔΕΠ-Υ

«Διαχείριση δυσκολιών ως προς την κίνηση, την αισθητηριακή επεξεργασία και το λόγο»

  • Ιδιαιτερότητες της θεραπευτικής παρέμβασης σε παιδιά /εφήβους με ΔΕΠ-Υ

«Εξαρτήσεις & Παραβατικότητα: Βασικές αρχές και εισαγωγή στη θεραπευτική παρέμβαση»

  • Θεραπευτικοί Στόχοι
  • Εναντιωματική διαταραχή
  • Διαταραχή διαγωγής
  • Αντικοινωνική διαταραχή
  • Εξαρτήσεις
  • Εμπλοκή με το νόμο και θεραπευτική παρέμβαση στη ΔΕΠ-Υ
  • Θέματα αποτελεσματικότητας και αποδοτικότητας

Ζωντανή συζήτηση/άσκηση, Σάββατο 6/3/2021

  • Εργαστήριο / συζήτηση

4η Συνάντηση: Δουλεύοντας με την οικογένεια του ατόμου με ΔΕΠΥ

  • Αποστολή βιντεοσκοπημένου υλικού 19/3/2021

«Η Θεραπευτική σχέση με τους γονείς στα διαφορετικά στάδια της θεραπευτικής διαδικασίας»

  • Από την παραπομπή και την προσέλευση στη διαγνωστική διαδικασία
  • Λήψη ιστορικού και αρχή της θεραπευτικής σχέσης
  • Ανακοίνωση της διάγνωσης
  • Θεραπευτικά ορόσημα
  • Μεταβίβαση – Αντιμεταβίβαση
  • Επίτευξη στόχων και αναπροσδιορισμός αιτήματος
  • Διακοπή συνεργασίας- Drop out
  • Συνθήκες, παράγοντες που επηρεάζουν, πρόληψη

«Ψυχοεκπαίδευση γονέων – Συμβουλευτική γονέων- Οικογενειακή θεραπεία»

  • Ορισμός
  • Αντικείμενο- περιεχόμενο
  • Στόχοι
  • Δυσκολίες- Προβληματισμοί
  • Αποτελεσματικότητα- Αποδοτικότητα
  • Διακοπή συνεργασίας

«Διαχείριση συμπεριφορών που προβληματίζουν στο σπίτι και στο ευρύτερο κοινωνικό περιβάλλον»

  • Οπτικοποιημένο Πρόγραμμα
  • Ρουτίνα
  • Καθαρό Δωμάτιο
  • Καθαρό Γραφείο
  • Όρια

Ζωντανή συζήτηση/άσκηση, Σάββατο 3/4/2021

  • Εργαστήριο – βιωματική άσκηση / συζήτηση

5η Συνάντηση:Δουλεύοντας με τους εκπαιδευτικούς και το σχολικό πλαίσιο-σφαιρική κάλυψη αναγκών

  • Αποστολή βιντεοσκοπημένου υλικού 10/4/2021

«Έχοντας ένα μαθητή με ΔΕΠ-Υ στη σχολική τάξη- Με τα μάτια του εκπαιδευτικού»

  • Πορεία στο χρόνο
  • Δυσκολίες, ευκαιρίες και προκλήσεις με το παιδί και τους συμμαθητές
  • Δυσκολίες και υποστήριξη από το σχολικό πλαίσιο ( συνάδελφοι, διευθυντής/τρια, ΚΕΔΔΥ, σύμβουλος, παράλληλη στήριξη κλπ)
  • Εμπειρία- σχέση με τους θεραπευτές και το θεραπευτικό πλαίσιο
  • Σκέψεις – ανάγκες- Προσδοκίες

«Το εκπαιδευτικό πλαίσιο υποδέχεται το παιδί/τον έφηβο με ΔΕΠ-Υ»:

  • Δυσκολίες μέσα στην τάξη ανάλογα με την ηλικία και την εκπαιδευτική βαθμίδα- Σύνοψη
  • Νομικό πλαίσιο για ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
  • ΚΕΔΔΥ
  • Παράλληλη στήριξη
  • Σχολικοί σύμβουλοι
  • Παραμονή στην τάξη
  • Διαχείριση Ειδικής διαταραχής σχολικών ικανοτήτων- Προφορική εξέταση
  • Αποβολές
  • Θέματα γνώσης/στάσεων/αντιλήψεων/ συμπεριφορών των εκπαιδευτικών:
  • Τί αναφέρει η βιβλιογραφία- Τί προκύπτει από την κλινική εμπειρία

«Αντιμετωπίζοντας τις δυσκολίες – Αξιοποιώντας τις δεξιότητες του παιδιού/ εφήβου με ΔΕΠΥ στο σχολείο»

  • Οδηγός καλής πρακτικής για εκπαιδευτικούς
  • Επικοινωνία με το εκπαιδευτικό πλαίσιο
  • Επίσκεψη στο σχολείο- Παρατήρηση και άμεση επικοινωνία
  • Συγκεκριμένες και εξατομικευμένες οδηγίες για τους εκπαιδευτικούς του συγκεκριμένου παιδιού
  • Προστασία ευαίσθητων προσωπικών δεδομένων
  • Συμβόλαιο με δάσκαλο
  • Διάταξη σχολικής τάξης
  • Σχέσεις με συμμαθητές
  • Συμπεριφορά στο διάλλειμα, εκδρομές, εκδηλώσεις
  • Πίνακες επιβράβευσης
  • Ενίσχυση – μείωση ενισχυτών – σταδιακή μείωση ενισχυτών
  • Από την ενσυναίσθηση στην αυτορρύθμιση
  • Αποτελεσματικότητα

Σύνοψη: Σύζευξη Θεραπευτικών παρεμβάσεων και σφαιρική κάλυψη αναγκών

  • Στόχοι
  • Μεθοδολογία
  • Προβληματισμοί
  • Αποτελεσματικότητα
  • Ο ρόλος της διεπιστημονικής ομάδας ως σύστημα
  • Ο ρόλος της εποπτείας ( ατομική /ομαδική)
  • Προσωπική θεραπεία

Παρουσίαση από εκπαιδευόμενους/μενες προηγούμενων περιόδων & Συζήτηση στην ομάδα

  • Εικόνα- Δυσκολίες
  • Τί έγινε: Θεραπευτικό σχήμα- Στόχοι – Προβληματισμοί
  • Εργασία με γονείς/οικογένεια
  • Ρόλος διεπιστημονικής ομάδας
  • Συνεργασία με σχολείο
  • Τί θα κάνατε διαφορετικά - Σκέψεις

Ζωντανή συζήτηση/άσκηση, Σάββατο 17/4/2021

  • Βιωματική άσκηση / συζήτηση / κλείσιμο σεμιναρίου

Υλικό

Οι συμμετέχοντες/ουσες θα λάβουν ηλεκτρονικά (μέσω dropbox) την προτεινόμενη προς μελέτη βιβλιογραφία και τις παρουσιάσεις των συναντήσεων.

Συμμετέχοντες – προφίλ:

Επαγγελματίες ψυχικής υγείας και εκπαίδευσης οι οποίοι εργάζονται ή πρόκειται να εργασθούν με άτομα με ΔΕΠ-Υ.

Αριθμός συμμετεχόντων: Περιορισμένος αριθμός, θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.

Αξιολόγηση Σεμιναρίου: Οι συμμετέχοντες θα κληθούν να συμπληρώσουν ηλεκτρονικά και ανώνυμα ένα αξιολογητικό δελτίο στο τέλος της κάθε συνάντησης και ένα συνολικό στο τέλος του σεμιναρίου .

Χρόνος / τόπος διεξαγωγής: Διαδικτυακά, μέσω της πλατφόρμας συναντήσεων της Google meet, η οποία δεν απαιτεί εγκατάσταση λογισμικού στον υπολογιστή. Θα αποστέλλεται στους εκπαιδευόμενους σύνδεσμος

Δηλώσεις συμμετοχής: Έως 10/12/2020 - Ηλεκτρονικά στο www.kpechios.gr (επιλέγοντας το συγκεκριμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα

Κόστος συμμετοχής

• 450,00: Με την εγγραφή 100,00, το υπόλοιπο σε 3 δόσεις έως 31/3/2021.
• 380,00: Ειδική τιμή για φοιτητές, ανέργους , εφάπαξ καταβολή και ομαδικές εγγραφές.

Τρόπος πληρωμής

Η καταβολή του ποσού γίνεται με κατάθεση στον Τραπεζικό Λογαριασμό: Εθνική Τράπεζα, Αριθμός Λογαριασμού: 760/296002-85, IBAN: GR 440 110 76 000000 760 296002-85 SWIFT τράπεζας (BIGETHNGRAA. Δικαιούχος: Κέντρο Παιδιού και Εφήβου. Παρακαλούμε όπως αναγράφετε στο καταθετήριο το ονοματεπώνυμό σας

  • Σε περίπτωση έκπτωσης, λόγω φοιτητικής ή άλλης ιδιότητας, παρακαλούμε να αποστέλλετε αντίγραφο του σχετικού αποδεικτικού,
    μαζί με το καταθετήριο.
  • Σε κάθε περίπτωση ,παρακαλούμε να αποστέλλετε το καταθετήριο της τράπεζας στη διεύθυνση επικοινωνίας Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Το ποσό για την προκαταβολή της εγγραφής (100,00) δεν επιστρέφεται σε περίπτωση ακύρωσης της συμμετοχής

Το συνολικό ποσό της οικονομικής συμμετοχής δεν επιστρέφεται σε περίπτωση που:

  • Ο / Η συμμετέχοντας/ουσα ακυρώσει τη συμμετοχή του την παραμονή ή την ήμερα έναρξης του Σεμιναρίου.
  • Ο/Η συμμετέχοντας/ουσα δεν εμφανιστεί στο Πρόγραμμα χωρίς προειδοποίηση.

Το ποσό της οικονομικής συμμετοχής επιστρέφεται σε περίπτωση που:

  • Ο / Η συμμετέχοντας/ουσα ακυρώσει τη συμμετοχή του έως και 7 ημέρες πριν την έναρξη του προγράμματος.
  • Το πρόγραμμα ακυρωθεί με ευθύνη του Κέντρου Παιδιού & Εφήβου.

Δηλώσεις συμμετοχής / εγγραφές έως 10/12/2020:

Ηλεκτρονικά στο www.kpechios.gr (επιλέγοντας το συγκεκριμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα)

Για την οριστικοποίηση της εγγραφής απαιτείται η αποστολή του αποδεικτικού κατάθεσης του ποσού, καθώς και των δικαιολογητικών εγγράφων για την παροχή έκπτωσης ανά περίπτωση.

Λόγω των περιορισμένων θέσεων του σεμιναρίου, θα τηρηθεί αυστηρά σειρά προτεραιότητας.

Πληροφορίες: Τμήμα Επιστημονικής Τεκμηρίωσης & Εκπαίδευσης, Χούλη Παρασκευή,
Τηλέφωνο: 6984601372, 2105731581, Δευτέρα – Παρασκευή: 10:00-15:00
E-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Συνοπτικές Πληροφορίες

Έναρξη 18-12-2020
Θέσεις Ν/Α
Κόστος 380€ - 450€
Διάρκεια 50 ώρες
Πόλη Αθήνα
Τόπος διεξαγωγής Κέντρο Παιδιού και Εφήβου

Εκδήλωση ενδιαφέροντος

Location Map

Επερχόμενα Σεμινάρια

  • APR
    10
    Ψυχομετρικές Δοκιμασίες (WISC – V & WPPSI – III GR)
    ΔΙ.ΚΕ.Ψ.Υ. ( Αθήνα)
  • MAY
    14
    Η ανατομία της εγκληματικότητας
    ΔΙ.ΚΕ.Ψ.Υ. ( Αθήνα)
  • MAY
    15
    Σεμινάριο Συμβουλευτικής Γονέων E-Learning
    Κέντρο Εφαρμοσμένης Ψυχοθεραπείας & Συμβουλευτικής | Αθήνα
Psychology Bookstore Εξομολογήσεις ψυχοθεραπευτή 1/12/2020 - 15/3/2021
Διόπτρα Focus - vertical (Feb2021)
Κέντρο παιδιού και εφήβου - vertical (eos 30-7-2021)
Animus Corpus Vertical
ΔΙΚΕΨΥ-vertical2019-21

Follow us

Το Psychology.gr ιδρύθηκε το 2003. Αποτελεί την μεγαλύτερη και πιο ιστορική Πύλη Ψυχολογίας στο ελληνικό διαδίκτυο. Από το 2018, είναι εγκεκριμένος εκδότης της υπηρεσίας Google News, για θέματα Ψυχολογίας & Ψυχικής Υγείας.

© 2020 Psychology.gr - Η Πύλη της Ψυχολογίας All Rights Reserved. Αναπτύχθηκε και Φιλοξενείται από: MultiHosting

  • Το blog μας
  • Σχετικά με μας
  • Επικοινωνία

Όροι Χρήσης | Πολιτική Απορρήτου | Αποποίηση Ευθύνης | Κανονισμός Λειτουργίας Κοινότητας Υποστήριξης | Sitemap |